ik heb er zowat niets van gevoeld...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gentille schreef:help! ik krijg die rotnavelpiercing niet los! (ringetje)
ik draai me rot! maar krijg er niet zo goed grip op met me vingers. moet je draaien of trekken? en gaat ie aan de onderkant of de bovenkant van het bolletje los
Anna-Jelly schreef:Ik moest mijn mond de eerste weken met mondwater spoelen.. En nu doe ik dat alleen nog als ie een beetje geirriteerd is (als ik me verveel ga ik er soms mee spelen haha maar doe t al veel minder als in het begin.. )
Eergister heb ik mn balletje ingeslikt bij t drinkentoen prikte er wat in mn tong maar ik heb gelukkig wel een voorraadje balletjes liggen
Alacairion schreef:Haaalo mensenn... Ik heb eergister een tragus piercing laten zetten.. Vind m echt leuk! Na 3x neuspiercing had ik t helemaal gehad!
Nathalie schreef:Jullie slikken je balletjes in, ik bijt ze kapot.
Echt het is normaal als ik zon 2 balletjes per maand weg kan gooien (als ik ze al niet doorslik nadat ik ze kapot heb gebeten)
Word er een beetje gek van.
Anna-Jelly schreef:Nathalie schreef:Jullie slikken je balletjes in, ik bijt ze kapot.
Echt het is normaal als ik zon 2 balletjes per maand weg kan gooien (als ik ze al niet doorslik nadat ik ze kapot heb gebeten)
Word er een beetje gek van.
Ik heb nog niet eerder een balletje ingeslikt maar wel dat ze ineens los op mn tong liggen en er half in stik maar tot nu toe nog kunnen ophoesten haha!