En ik vind het fijn om te lezen dat je nu van je zwangerschap kunt gaan genieten. En een 3D echo gepland, heel leuk!
Solleke_Noah, wat vervelend dat sporten voor jou niet meer lukt. Gelukkig kun je nog wel fietsen met ondersteuning.
Ja, ik krijg nu ook echt zin om dingen te gaan verzamelen. Tweedehands is er inderdaad veel te krijgen, daar gaan we ook zeker naar kijken. Ik wil morgen graag kinderwagens testen. Dat zijn nou net van die dingen die ik even gezien en gevoeld moet hebben. Daarna kijken we of degene die we op het oog hebben op marktplaats staat en anders is er vrijdag misschien wel ergens een goede black friday deal haha.
Daphx93: Gelukkig is de operatie goed gegaan. Jeetje, wat een boel! En de kleine doet het goed, dat is ook altijd fijn. Lekker in je eigen bed slapen vannacht, heerlijk.
Renee: fijn dat je geboorteplan is goedgekeurd

Adamootje, dat klopt! Dat geeft inderdaad een stukje rust. Helemaal nu onze verbouwing helemaal klaar is, kan ik mij helemaal focussen op onze kleine en alles wat erbij komt kijken

Ik was vandaag een beetje dom... Ik moest hooi halen en ben zonder er bij na te denken zo het gazon opgereden met een redelijk zware trailer......

Het heeft hier de afgelopen uren echt veel geregend, dus ik kwam uiteraard vast te zitten

Gelukkig heb ik hele lieve buren. Zij hebben geholpen met de balen eruit rollen, daarna de trailer afgekoppeld en weggedrukt en tot slot mij nog uit het gras geduwd. De volgende keer moeten we het hooi toch maar op een andere manier de schuur in zien te krijgen.