Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Time2Tri schreef:Welkom Lughnassadh , klets maar gezellig mee .![]()
Een mooi setje fietsen heb je , en vooral tof dat je ze kunt gebruiken .
Respect dat in jou situatie te doen , en super goed in mogelijkheden te denken .![]()
En er is idd een Bokt Strava groep https://www.strava.com/clubs/500197
*
. Dan sta ik aan de start van de Gravel 150. Alle training van de afgelopen maanden moet dan samenvallen. Ik heb werkelijk geen idee wat ik daar ga doen… ik vraag mij zelfs af waarom ik dit een goed idee vond. Ik had misschien niet naar de tijden moeten kijken van de afgelopen jaren, want dat zijn tijden die ik never nooit ga halen. Er rijden enorm veel goede, snelle mensen mee en dan heb je mij. oliebol
terugvolger! Altijd leuk om te zien waar en welke rondes men fietst.
En dan op de Noordkaap een gevoelstemperatuur van twee graden. Haha gelukkig kan ik goed tegen kou en heb ik het eigenlijk daar niet koud gehad. Nu op een boot van noord Noorwegen naar het zuiden. Mis mn fiets alleen verschrikkelijk
Het zal ook nooit mijn favo ding worden, maar blijkbaar ben ik mentaal sterk genoeg om 1200 tot 1900 hoogtemeters in 1 lange klim vol te houden. Ik heb nu wel diep respect voor de fietsers die de Alpe´d Huzes meerdere keren op 1 dag kunnen klimmen. Dat is echt niet aan mij besteed.
Lekker in je eigen ritme komen en je niet gek laten maken. maaikemuis schreef:Achterop klikpedalen vind je een schroefgat voor een inbussleutel en een plusje en minnetje. Wanneer je de inbussleutel richting het minnetje draait tot hij niet meer verder kan, dan staat het pedaal op zijn meest losse stand en klik je makkelijker uit. En verder is het een kwestie van oefenen!