Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tova schreef:Een beetje een late reactie, maar 25-08 is Nina geboren.
De bevalling ging heel vlot, in 4,5 uur is zij thuis geboren. Echter wou de placenta niet los komen en ben ik thuis al veel bloed verloren. Ik ben met loeiende sirene naar het ziekenhuis gebracht waar ze manueel de placenta hebben verwijderd.
Uiteindelijk heb ik 2,8 liter bloed verloren. We hebben met zijn 3en een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht waarna ik de volgende dag een ijzer infuus heb gehad omdat mijn hb 4.1 was.
Nina doet het super goed, een rustig baby. Eet en slaapt goed.
Met mij gaat het mij gaat het iedere dag een klein beetje beter. Ik ben nog lang niet de oude maar het gaat zeker beter dan de eerste paar dagen.
Ergens frustreert het wel enorm, de hele zwangerschap heel makkelijk gekomen, geen klachten gehad. Een zeer vlotte bevalling en dan zit het herstel zo tegen.
x_Nadia schreef:Tova schreef:Een beetje een late reactie, maar 25-08 is Nina geboren.
De bevalling ging heel vlot, in 4,5 uur is zij thuis geboren. Echter wou de placenta niet los komen en ben ik thuis al veel bloed verloren. Ik ben met loeiende sirene naar het ziekenhuis gebracht waar ze manueel de placenta hebben verwijderd.
Uiteindelijk heb ik 2,8 liter bloed verloren. We hebben met zijn 3en een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht waarna ik de volgende dag een ijzer infuus heb gehad omdat mijn hb 4.1 was.
Nina doet het super goed, een rustig baby. Eet en slaapt goed.
Met mij gaat het mij gaat het iedere dag een klein beetje beter. Ik ben nog lang niet de oude maar het gaat zeker beter dan de eerste paar dagen.
Ergens frustreert het wel enorm, de hele zwangerschap heel makkelijk gekomen, geen klachten gehad. Een zeer vlotte bevalling en dan zit het herstel zo tegen.
He bah, helaas herkenbaar en heb ik dit ook gehad…. Alleen top ik jou en verloor nog 1L meeren was ik gelukkig al in het ziekenhuis.
Mijn hb was ook 4, niet om je ‘bang’ te praten maar mijn zoon is 27.06 geboren en ben er nog steeds niet.
Ik heb ook nog eens 2x 1L bloed toe gekregen die dag erna.
Om de hb weer op te krikken kreeg ik als tip om veel natuurlijke ijzer te eten.
Mocht je het fijn vinden om er over te praten staat mijn inbox voor je open, ik vond het namelijk een heel angstig moment.
Ik ben vorige week weer voor het eerst ongesteld geweest en het vloeide best heftig.
Ik kreeg echt weer een flashback en zat half te hyperventileren, mocht dit vaker voorkomen wil ik hier wel wat mee gaan doen met de huisarts.
Ik denk dat het toch een soort ‘trauma’ is geworden…