silby schreef:Mando schreef:Kom ik ook hoor...
Gezellig!!
Oh wat goede ideeën

Moska schreef:Mijn pompoen kaneelcake![]()
[ [url=m/BAVED4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh no!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn motivatie heeft de laatste tijd wel de wensen over gelaten dus ik moet nu wel echt wat beter mijn best gaan doen. Ik ben nu met de app begonnen omdat ik dat wat flexibeler vind en de beoordelingen over de recepten van andere gebruikers vind ik erg handig aangezien ik niet de beste kok ben.
was alleen de parmezaanse kaas vergeten er over te doen, die stond nog mooi op het aanrecht, ik heb 1 portie over, 
Vind het wel handig in de app dat je makkelijk kan wisselen van menu's en dat ik het altijd bij de hand heb op mijn telefoon. Morgen wil ik de bloemkoolschotel eten dus dan wissel ik gewoon van menu, ideaal!
Direct besteld, mooie booster om het weer even goed op te pakken. Afgelopen tijd is er flink de klad in gekomen. Qua kilo’s valt de schade mee, geen pil meer scheelt ook al wat. En een nieuwe verkering 
bamisalami schreef:Hoi!
Als het goed is, krijg ik voor kerst het boek "Lekker eten en afvallen met Project Gezond deel 2".
2018-2019 ben ik 15 kilo afgevallen en de afgelopen jaren is dat er langzaam aan weer bij gekomen. Weet heel goed waar het in zit, ik snoep te veel, grijp te snel naar makkelijke tussendoortkes. Weer begonnen met sporten, kan nooit kwaad. Helaas zit dat nu weer dicht.
Maar zijn de recepten in het boek makkelijk te maken? Zijn ze tijdsintensief?
Ik wil dan iig de eerste tijd wel goed de weekrecepten volgen en zo gaandeweg mijn voedingspatroon aanpassen. Hoe vonden jullie het om vol te houden? Ook echt voor langere tijd een verandering gemerkt?