Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:@mvdende: spring jij ook van een klif af omdat een ander dat doet? Ik vind dat echt zo'n kinderachtige gedachte... een ander doet het ook dus doe ik het lekker ook. Lekker puh... je bent verdorie boven de 20... geen 6
Ik ben met kerst bij ouders en blijf er elk jaar slapen.
Niwla schreef:Ik verwacht geen versoepelingen maar ik hoop toch dat we kerst met mijn ouders en broers kunnen vieren. Mijn moeder is gediagnosticeerd met kanker en de kans dat ze er volgend jaar kerst niet meer is is zeer aannemelijk.
Sheran schreef:Elke keer als ik jouw berichtjes les, Pien, mis ik Frankrijk weer Heb echt een liefde voor dat land en kwam er normaal heel vaak. Nu is het alweer anderhalf jaar geledenik ben er nog nooit zo lang niet meer geweest sinds 2005...
raket schreef:Wij ook. Geen bezoek en geen bezoekjes. Met oud en nieuw nachtdienst in het ziekenhuis.
Wij gaan samen koken, filmpjes kijken en spelletjes doen. En daarna de top2000 luisteren.
Dan ben ik tenminste uitgerust om in januari de volgende piek aan te kunnen. #sarcasme weer uit#
Maar aan mij zal de volgende piek niet liggen.
pien_2010 schreef:Sheran schreef:Elke keer als ik jouw berichtjes les, Pien, mis ik Frankrijk weer Heb echt een liefde voor dat land en kwam er normaal heel vaak. Nu is het alweer anderhalf jaar geledenik ben er nog nooit zo lang niet meer geweest sinds 2005...
Hier andersom Sheran. Door dit covid gedoe heb ik nog net de pasgeboren tweeling gezien voor de lockdown hier in ging. De pukjes worden verdorie in januari al een jaar. Oma mist de kleinkinderen.
Dus jouw gemis is heel herkenbaar. Hopelijk kunnen we volgend jaar weer reizen.
pien_2010 schreef:Kom ons maar een keertje opzoeken in de Limousin! We hebben vast als we in de fermette wonen, wel een bedje over hoor voor jou en je dierbaren.
Achterom schreef:Mijn schoonmoeder kwam met de opmerking dat ze drie kinderen en er dit jaar eigenlijk 3 kerstdagen. Dus iedere kerstdag zien ze een van hun kinderen (en gezin/partner). Ik vind dat een prima idee.
Eerste kerstdag vieren we zoals altijd met mijn moeder en zusje met haar gezin. Dat past allemaal prima binnen de regels
Huertecilla schreef:Achterom schreef:Mijn schoonmoeder kwam met de opmerking dat ze drie kinderen en er dit jaar eigenlijk 3 kerstdagen. Dus iedere kerstdag zien ze een van hun kinderen (en gezin/partner). Ik vind dat een prima idee.
Eerste kerstdag vieren we zoals altijd met mijn moeder en zusje met haar gezin. Dat past allemaal prima binnen de regels
Per kéér ja maar denk éven na...
bigone schreef:De besmettingen lopen al weer uit de hand, vind ik.
Volgens de uitgelekte berichten geen verlengde kerstvakantie maar ik voorspel dat we half januari weer aan de 10.000 besmettingen per dag zitten. En maar jammeren door velen over de maatregelen maar opletten, ho maar. Ben er zo spuugzat van. Laten ze de boel gewoon op slot gooien voor twee weken met verplicht thuis blijven.
Zo , ook even frustratie er uit .