Qua temperatuur in ieder geval geen korte broeken weer meer
Fitzroy
Bakkabouter
Geplaatst: 27-03-22 16:06
Ik lig ook alweer een tijdje in de zon. Wijntje erbij, heerlijk! Blij met het uur later, dan staat de zon langer op mijn terras.
⚠️ Fitzroy kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.
Shenavallie
Geplaatst: 27-03-22 16:41
Jester_ schreef:
Terwijl mijn weerapp wel positief gestemd is
[ [url=m/JVso4m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga heeeeeel hard duimen dat de eerdere voorspellingen uitblijven!
Roosch
Geplaatst: 27-03-22 17:15
Fitzroy schreef:
Ik lig ook alweer een tijdje in de zon. Wijntje erbij, heerlijk! Blij met het uur later, dan staat de zon langer op mijn terras.
Ik ben in Egypte nu. Maar heb me vaak ingesmeerd en verbrand niet snel dus was ook wel verbaasd.
Winged
Ruiter 🐴
Geplaatst: 28-03-22 09:04
Suzanne F. schreef:
Oh ik ben verbrand! Wist niet dat het zo hard kon gaan.
Eerste zon bruint het beste toch?
lk heb helaas een antibioticakuur, dus ik pas extra goed op. Wel hele weekend in de tuin aan het werk geweest en ik ben behoorlijk verkleurd nog wel (met dikke factor op de huid)
CairnTerrier
Geplaatst: 11-04-22 09:09
Het was gisteren ook weer zo lekker in de zon Loungeset is weer opgetuigd, dus vanmiddag weer lekker bakken en braden
Half half hier. Heb het maar vanochtend al opgegeven ben gezellig met een vriendin wezen lunchen heerlijk in de half half zon op het terras. Vond ik net zo lekker.
Ik lig nog niet in bikini maar korte broek en hemdje is prima te doen
⚠️ Fitzroy kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.
Morgen en maandag wil ik gaan zonnen. Vandaag lukte niet. Te druk. Huis schoonmaken en extra klussen gedaan. Wel in het zonnetje mijn zonnescherm schoongemaakt met trap, borstel en tuinslang. Ik was zeiknat. Maar goed, morgen wil ik lekker in de tuin zitten.