@Twilight, mooie oplossing met het gebak! Helemaal als het zo te zien onder andere om worteltaart gaat

Dat Breyer ijs heb ik nog nooit gehad, wil ik ook wel eens proberen.
@Lisa, fijn dat je aangepaste ontbijt zoveel verschil maakt. Lekker om dat gewicht op de weegschaal dan toch eindelijk te zien zakken.
@Dilan, ik vind zelf gewone volromig ijs ook het lekkerste, dus ik pak liever af en toe gewoon ijs wat ik inpas in mijn dag dan dat ik voor de kcal-arme versie ga. Maar soms wordt je ook heel positief verrast voor magere varianten, dus ik probeer het wel graag.
@Maanlicht, doordat ik hypermobiel ben, ben ik heel gevoelig voor blessures. Met name mijn knieën willen redelijk nog wel eens luxateren in het extreemste geval, maar anders zijn ze ook heel snel overbelast. Dus alles waarbij je moet springen of hardlopen is voor mij al geen optie. Daarnaast heb je bij CrossFit altijd ook het wedstrijdelement doormiddel van tijdsdruk, waardoor je veel sneller vorm verliest wat een grote trigger is voor blessures en luxeren. Bij powerliften kan ik me enkel focussen op de vorm waardoor dat veel minder blessuregevoel is.
En wel gezellige date gehad dus, is soms ook meer dan genoeg. In elk geval leuke dag gehad!
Snap dat je weer gaat tracken, ik vertrouw mezelf ook niet zonder dat ik track.
@Fading, haha fanatiek ingekocht! Geef je geen ongelijk

Heb je de koekjes nou gegeten en probeer je dit stiekem nog te negeren/ontkennen

?