[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 18:50

Hiraeth schreef:
[ [url=m/qqN1Il.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nummer twee van deze week. :D

En om terug te komen op de conversatie hierboven: ik heb inderdaad wel zo'n moment van 'kak' nu ik dus met 30 graden twee verse plaatjes heb, haha. Maar goed, ik hou sowieso niet van directe zon als het zo heet is. Daarnaast kan ik alsnog het zwembad in met opgestoken armen. :P

Strak! Ik zie alleen niet goed wat het is maar dat kan ook aan mijn telefoon liggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:11

Druif_01 schreef:
Ik overweeg weer een nieuwe tattoo... :+ een fenix, maar ik weet nog niet wat een mooie plek is. Ik heb al tattoos op mijn rechtervoet, rechterheup, rechterkant ribbenkast en op mijn rug net onder mijn nek. Iemand suggesties?

Je linkerkant?

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:36

Willl65 schreef:
Hiraeth schreef:
[ [url=m/qqN1Il.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nummer twee van deze week. :D

En om terug te komen op de conversatie hierboven: ik heb inderdaad wel zo'n moment van 'kak' nu ik dus met 30 graden twee verse plaatjes heb, haha. Maar goed, ik hou sowieso niet van directe zon als het zo heet is. Daarnaast kan ik alsnog het zwembad in met opgestoken armen. :P

Strak! Ik zie alleen niet goed wat het is maar dat kan ook aan mijn telefoon liggen

Ik dacht het zelfde.
Ziet er strak gezet uit maar ben super nieuwsgierig wat het is want ik zie het ook niet.
Houd me wel lekker bezig overigens :+

Selina

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:37

Je hoofd een kwartslag naar links draaien. Het is een astronaut

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:44

Ik zie inderdaad ook een astronaut :D Die zo te zien aan een touw hangt?

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 23:55

Marije, ik dacht inderdaad ook aan de linkerkant, maar zou dat mooi zijn? Aan beide zijden een tatoeage?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 08:44

Druif_01 schreef:
[***], ik dacht inderdaad ook aan de linkerkant, maar zou dat mooi zijn? Aan beide zijden een tatoeage?

Ik ga het wel doen, maar ik wil ook gwn helemaal vol hahahah

Het is voor jezelf he, en niet voor anderen. Als jij het mooi vind doen, wat een ander vind maakt niet uit. Jou lichaam jou keuze.

Ik heb alleen eentje op m'n linkerschouder, maar vind het zelf niet storen ofzo, straks linker arm er ook bij. Maar ik vind het mooi, dus doe het gewoon hahah

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 08:50

Selina schreef:
Je hoofd een kwartslag naar links draaien. Het is een astronaut

Dank u dat hielp inderdaad :)*

Toulouze

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 21:22

Antheman schreef:
Jiha! Ik mag eindelijk naar Amanda Remmington toe.

Wat leuk, ik hou van haar werk.

Over beschadigingen in tattoos,ik schoot laatst uit met een bekapmes in m'n tattoo :x gelukkig zie je er niks meer van,verbaast me wel want het was precies in (roze) kleurgedeelte.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:06

Ik bedacht me vanmiddag ineens dat ik hem ook op mijn heup/dijbeen kan zetten!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 19:34

Er komen echt weer prachtige tatoeages voorbij!
Ik mag dinsdag weer voor een Italiaanse zin op m'n onderarm. :) Gelukkig is het deze week niet zo warm en zonnig haha.

Druif heup/dijbeen vind ik ook een erg mooie plek!

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 23:37

Hallo allemaal!
Komende woensdag laat ik mijn allereerste tatoeage zetten bij Ink District in Amsterdam. Hij heeft voor mij grote emotionele waarde en ik heb er zeker een jaar over nagedacht, evenals het ontwerp etc. Woensdag gaan we dus het definitieve design maken en uiteraard de tatoeage zetten. :) Maar oh wat vind ik dit spannend! Het ene moment word ik overspoelt met het gevoel van “Ja, dit MOET ik doen!” en het volgende moment voel ik weer onzekerheid en spanning. Ik zie erg op tegen de pijn, ik laat hem aan de binnenkant van mijn rechterenkel zetten (kleintje maar, ik schat zo’n 5 bij 5 cm), maar dat schijnt niet echt een prettige plek te zijn. Ik heb het een en ander gelezen over pijnstilling zoals paracetamol en verdovende zalf, maar geen bloedverdunnende middelen. Hoe staan jullie daar in? Als jullie nog verdere tips of adviezen hebben, hoor ik dat ook graag. :o

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 23:42

Goed slapen die nacht, genoeg eten en drinken en in de tattoostoel een redbull er bij. Ik vond die plek wel meevallen, met 5 bij 5 cm zijn ze waarschijnlijk zo klaar als het een ervaring artiest is. You can do it!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 08:09

Low voltage ink heeft de agda vol zitten tot 2021 ahh zo jammer dat ik wil em eigelijk wel nog dit jaaraten zetten

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 08:47

Juliette schreef:
Hallo allemaal!
Komende woensdag laat ik mijn allereerste tatoeage zetten bij Ink District in Amsterdam. Hij heeft voor mij grote emotionele waarde en ik heb er zeker een jaar over nagedacht, evenals het ontwerp etc. Woensdag gaan we dus het definitieve design maken en uiteraard de tatoeage zetten. :) Maar oh wat vind ik dit spannend! Het ene moment word ik overspoelt met het gevoel van “Ja, dit MOET ik doen!” en het volgende moment voel ik weer onzekerheid en spanning. Ik zie erg op tegen de pijn, ik laat hem aan de binnenkant van mijn rechterenkel zetten (kleintje maar, ik schat zo’n 5 bij 5 cm), maar dat schijnt niet echt een prettige plek te zijn. Ik heb het een en ander gelezen over pijnstilling zoals paracetamol en verdovende zalf, maar geen bloedverdunnende middelen. Hoe staan jullie daar in? Als jullie nog verdere tips of adviezen hebben, hoor ik dat ook graag. :o

Ik heb ook een tattoo aan de binnenkant van mijn rechter enkel van ongeveer dezelfde grootte en ik vond het goed te doen! Ja prettig voelt het niet, maar ik vond het echt te overzien. Mij helpt het om gewoon met de artist te praten in de tussentijd.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 08:54

Ik mag morgenavond voor 2 nieuwe, kleintjes. Ben benieuwd :D

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 09:31

Juliette schreef:
Hallo allemaal!

Meid! You got this! Het zal geen eeuwigheid duren en even je tanden op elkaar zetten. Ik zorg zelf altijd voor wat snacks/suikerdrankjes zoals cola maar ik heb ook zelden minder dan 3 uur op een stoel gezeten. Probeer van te voren een paar keer goed diep in een uit te ademen als je veel spanning of stress krijgt, maar echt je zult zien, je kan je hier door heen slepen! En de pijn wisselt zó per persoon, het kan ook enorm meevallen, en again, zo niet, ook dan duurt het geen eeuwigheid en daarna ben je zó blij dan is het het allemaal waard :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 09:42

Zorg idd dat je goed uitgerust bent en pak er een cola/bulletje bij
Let evt op je ademhaling en zorg voor afleiding, Netflix, praatje maken etc

Heb er ook 1 iets hoger als enkel en was prima te doen
Afbeelding

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:00

Mand schreef:
Goed slapen die nacht, genoeg eten en drinken en in de tattoostoel een redbull er bij. Ik vond die plek wel meevallen, met 5 bij 5 cm zijn ze waarschijnlijk zo klaar als het een ervaring artiest is. You can do it!

Red Bull erbij? Waarom zou je dat doen?

Maar komt vast goed, goed slapen en eten van te voren, je kan 2 paracetamol een uurtje van te voren innemen en vooral rustig over je heen laten komen. Al is dat lastig want het is ook super leuk en spannend!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:02

Sommigen zweren er bij voor de energie ( ooit gemerkt btw) maar suikers worden ook vaak genomen

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:03

xx_Irisje schreef:
Mand schreef:

Red Bull erbij? Waarom zou je dat doen?

Waarom niet? Mij helpt het altijd en het is best een algemeen ding dat mensen dat doen :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:04

5 bij 5cm, dat is twee keer knipperen en het is klaar.
Het valt echt mee en is zo voorbij. Niet te druk maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:16

Ik overleef tattoeren ook gewoon op een banaan water en er in gaan zonder spanning. Ik sta dan ook 100% achter wat ik heb laten zetten en wil laten zetten. En ik kick er echt op, heeft tot nu toe ook niet echt pijn gedaan ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:20

Volgens mij doet paracetamol echt niet veel voor zoiets. Tanden op elkaar en gaan. De ergste pijn is weg zodra ze stoppen. En 5x5 zijn ze niet zo lang mee bezig, dus komt zeker goed! :j

Ik neem niet zoveel speciaals mee. M'n vriend die naar de supermarkt mag hobbelen als ik iets wil. Maar vorige keer hadden we gewoon een hele uitgebreide hightea tussendoor <3

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:49

Wat gaat het worden en waar op je enkel? Zolang je bij je hiel ( die pees) uit de buurt blijft is het een hele vriendelijke plek. En alleen lijnen of kleur maakt ook veel uit.
1x 2 paracetamol zal weinig doen, maar als je echt bang bent voor de pijn zou je een spiegel op kunnen bouwen door de 24 uur van te voren 4 keer 1000mg te nemen. Dan verdoofd het wel iets. Maar zoveel pijn doet het nou allemaal ook weer niet.
Vooral spanning maakt t pijn doen, ik ben al vaker in slaap gevallen tijdens het zetten.