Nee ik doe het zoals ManeByMel, en vaak niet zo stukje per stukje maar gewoon terwijl ik mijn hoofd ondersteboven heb. Dan ondersteboven en opzij en diffusen.
Voor mijn gevoel toch wel al een beetje vooruitgang, krijg wel steeds vaker vragen van mensen of ik iets met mijn haar heb gedaan omdat ze het idee hebben dat het andere zit. Laatste foto is nu na een dagje werken en net door de miezer met wind van auto naar huis lopen. Valt me ook vooral op dat het bovenop meer begint te krullen. Herkenbaar voor mensen?
Start
Tussentijds
Nu
Ik ga gewoon lekker door met experimenteren welke combinaties voor mij wel of niet werken
Ik kan nu echt zeggen dat ik mijn routine wel gevonden heb. Gebruik momenteel gewoon weer de goedkope lijn van de kruidvat curls. Crème gel en mouse in combinatie met de Denman brush en diffusen.
En ik ben van
Naar dit gegaan
Dit is nu mijn dag 5 haar zonder refresh. Die eerste was dag twee.
Ik heb mijn haar weer kort geknipt, dus echt krullen lukt niet meer voor mij, wel gebruik ik nog steeds de shampoo. Heb voor de "lol" eventjes mousse erin gedaan zonder ploppen ofzo, er zit overduidelijk een slag in!
Lindor92
Geplaatst: 28-02-22 15:52
Hoi allemaal!
Ik ben op zoek naar een fijne conditioner voor mijn haar.
Wat werkt niet: Giovanni smooth as silk conditioner Curlessence moisture conditioner Noughty to the rescue conditioner
Shea moisture coconut en hibiscus vond m'n haar wel fijn, maar wat een drama om de conditioner eruit te krijgen.
Mijn haar is geverfd met highlights. Heb type 3b.
Ik gebruik verder: Noughty to the rescue shampoo of hema zilvershampo Aunt jackies quench Cantu curl activitator advocado Yari green cremegel Snot gel