Shanna schreef:Ah ja dat is echt een rot-lengte waar je doorheen moet, al moet ik zeggen dat het je wel staat! En voor 4(,5) maand groeien heb je toch al een behoorlijk stuk er bij!
Dankjewel! Het is inderdaad echt even bikkelen, vooral omdat mijn kapperspakket voor school al binnen is gekomen met een gloednieuwe tondeuse

Maar mijn haar groeit inderdaad best snel, gelukkig. Uitgroeien duurt so far nog niet zo lang als waar iedereen voor waarschuwde, het valt best mee. Nog even geduld
Fennadev schreef:Oeh gaaf, dat onderste plaatje bevalt mij ook wel. Ik weet zelf op het moment ook niet echt wat ik meer moet met mijn haar. Behalve dat ik het nu weer irritant lang voor mijn ogen hangerig vind, dus het moet weer korter, maar ik wil het eens anders.
Dat is ook heel herkenbaar, gewoon even lekker door Pinterest scrollen tot je iets leuks tegenkomt wat je echt graag wilt! Ik had dit plaatje 2 jaar terug ook al gevonden toen ik het kort wilde, maar toen raadde de kapper het me af want ‘als je het uit wilt groeien duurt het zo lang’. Kappers moeten mij zulke dingen niet vertellen, dan durf ik niet meer