[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 21:29

estell__ schreef:
Jannickee schreef:
Bij een kapper, want? :)

Sorry, merkte toen ik mn reactie geplaatst had dat het wat kort door de bocht was haha!

Ik vind het echt prachtig gelukt. Ik heb al 6x geprobeerd terug te gaan naar dezelfde kleur. Is ze nog niet gelukt haha

Het is ook lastig van donker naar licht te gaan. Misschien een andere kapper proberen als het die kapper al 6x niet is gelukt? In welke regio zit je?

E_J als je het graag wil dan zal ik het zeker doen! Denk dat het wel mooi staat met die blauwe ogen! :D

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 22:16

E_J, Ben je niet bang dat een pruik je hoofdhuid/ haar verstikt? Zekers met die synthetische dingen zou ik daar bang voor zijn.

Wanneer was je kaal gegaan? Hoe lang is je haar nu? Heb je een pruikloze foto van nu?

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 22:31

Jannickee schreef:
Het is ook lastig van donker naar licht te gaan. Misschien een andere kapper proberen als het die kapper al 6x niet is gelukt? In welke regio zit je?

E_J als je het graag wil dan zal ik het zeker doen! Denk dat het wel mooi staat met die blauwe ogen! :D

Ik moet van licht naar donker, zou makkelijker zijn zou je denken. Overijssel/Gelderland. Waar heb jij het laten doen mag ook via pb hoor

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 23:14

Shanna schreef:
E_J, Ben je niet bang dat een pruik je hoofdhuid/ haar verstikt? Zekers met die synthetische dingen zou ik daar bang voor zijn.

Wanneer was je kaal gegaan? Hoe lang is je haar nu? Heb je een pruikloze foto van nu?

Ik ben niet van plan om dagelijks een pruik te dragen oid, vindt het vooral leuk voor als ik een keer een leuke outfit met m’n makeup leuk gedaan heb. Maar voor werk en naar stal en zo thuis laat ik mijn haar gewoon lekker voor wat het is. Dus eigenlijk alleen als ik ergens heen ga of voor een fotoshoot :)

En in april heb ik mijn haar gemillimeterd, zal nu even gauw een foto maken. Het is nu net op die lengte dat er niet veel aan te doen is. Mijn haar heeft altijd al een sterke eigen wil gehad, dus nu zelfs met wassen föhnen en sterke gel krijg ik het niet zoals ik het wil
Afbeelding
Afbeelding
En hier wil ik naartoe groeien
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 23:18

Ah ja dat is echt een rot-lengte waar je doorheen moet, al moet ik zeggen dat het je wel staat! En voor 4(,5) maand groeien heb je toch al een behoorlijk stuk er bij!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 23:22

Oeh gaaf, dat onderste plaatje bevalt mij ook wel. Ik weet zelf op het moment ook niet echt wat ik meer moet met mijn haar. Behalve dat ik het nu weer irritant lang voor mijn ogen hangerig vind, dus het moet weer korter, maar ik wil het eens anders.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 09:27

Shanna schreef:
Ah ja dat is echt een rot-lengte waar je doorheen moet, al moet ik zeggen dat het je wel staat! En voor 4(,5) maand groeien heb je toch al een behoorlijk stuk er bij!

Dankjewel! Het is inderdaad echt even bikkelen, vooral omdat mijn kapperspakket voor school al binnen is gekomen met een gloednieuwe tondeuse :') _O-
Maar mijn haar groeit inderdaad best snel, gelukkig. Uitgroeien duurt so far nog niet zo lang als waar iedereen voor waarschuwde, het valt best mee. Nog even geduld *\o/*

Fennadev schreef:
Oeh gaaf, dat onderste plaatje bevalt mij ook wel. Ik weet zelf op het moment ook niet echt wat ik meer moet met mijn haar. Behalve dat ik het nu weer irritant lang voor mijn ogen hangerig vind, dus het moet weer korter, maar ik wil het eens anders.

Dat is ook heel herkenbaar, gewoon even lekker door Pinterest scrollen tot je iets leuks tegenkomt wat je echt graag wilt! Ik had dit plaatje 2 jaar terug ook al gevonden toen ik het kort wilde, maar toen raadde de kapper het me af want ‘als je het uit wilt groeien duurt het zo lang’. Kappers moeten mij zulke dingen niet vertellen, dan durf ik niet meer :') _O-

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:02

Dit is het nu, kapsel modelloos _O-
Ik vind het echt vreselijk zoals het nu zit, zou graag eens de zijkanten kort-kort willen hebben, maar het lef ontbreekt, het lef voor felle kleurtjes trouwens niet.
Afbeelding
Afbeelding

Ik ga volgende week naar Ameland en daarna naar Riga, wil het eigenlijk al wat korter hebben daarvoor, maar helaas is mijn kapster op vakantie.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:10

Iedere keer als ik jou op de foto zie dan denk ik: oh, zouden lange haren jou niet beter staan? Je hebt een vrij hoekig gezicht wat benadrukt wordt door dat korte koppie. Maar tis wellicht een kwestie van smaak.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:11

Iris82 schreef:
Iedere keer als ik jou op de foto zie dan denk ik: oh, zouden lange haren jou niet beter staan? Je hebt een vrij hoekig gezicht wat benadrukt wordt door dat korte koppie. Maar tis wellicht een kwestie van smaak.

Ik heb precies hetzelfde :j

Maar wat je al zegt, waarschijnlijk een kwestie van smaak :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:14

Als mijn haar eens niet verschrikkelijk zou zijn lang qua te dik zijn en wederom vormloos (ik ben niet van de vlechten enzo) dan zou ik het nog kunnen overwegen. Ik heb het heel lang lang gehad, maar ik vind het verschrikkelijk. Veel te zweterig en het hangt constant in de weg op 1 of andere manier. Verder maak ik zelf niet de meest gunstige foto's.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:28

Fennadev, mij lijkt een lange bob heel mooi bij je staan! Dus ongeveer schouderlengte met wat laagjes erin :j
Dan is het niet meteen echt lang, maar denk dat dat je gezicht wel heel mooi zal framen :)

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:35

Ik denk dat een kort kapsel zoals uit het voorbeeld van E_J (met dat blauw erin) ook wel heel leuk zal staan.

Zijkanten opscheren en dan een lok en dan zonder de kleur want volgens mij vind je het opscheren al spannend genoeg :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:36

Fennadev schreef:
Veel te zweterig en het hangt constant in de weg op 1 of andere manier.

Ik heb het ook standaard in een knot achterop mn hoofd zitten hoor. :+
Elastiekje er twee keer om heen en dan de helft er doorheen trekken zodat er nog een hoop sprieten aan de achterkant uit piepen. Krijg regelmatig opmerkingen dat het zo leuk staat terwijl het werkelijk nog geen twee seconden werk is. :')

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:54

Ik kom eventjes melden dat de Kruidvat Catch & Shine Washout amper pakt op gebleekt haar, icm de clear pearl (conditioner om meer pasteltinten te krijgen). Heb het 30 minuten laten intrekken toen ik gedaan had (zeker 10 min gepruld om het goed verdeeld te krijgen, dus 40 min in m'n haar), ze raden 15-30 min aan.
Het enige voordeel is dat mijn haar echt zalig ruikt nu *\o/*
Straks maar naar de kapper om het deftig te kleuren.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:57

Iris, dat is er bij mij binnen een uur gegarandeerd uit. Heb ik vaak genoeg geprobeerd vroeger, maar of de haarelastiekjes braken of het zat te los, een staart ging dan nog het beste. Dus zo lang wil ik het niet weer hebben. Ach, ik kan het voor nu wel laten groeien want er is geen kapper in de buurt die open is. Misschien dat een lange bob wel iets is, maar schouderlengte vind ik dan weer te lang. Kleur vind ik niet spannend, dat scheelt, kijk maar eens terug in mijn berichten hier :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 19:13

Ik heb nu eens de Loreal Paris Preference in de kleur Deep Purple gehaald. Ziet er uit als een koelere paars dan de Syoss ultra violet, dus ik hoop dat hij ook (langer) paarser is! :D

Ik ga het er zo in zetten, twijfel alleen wel om de onderkant geheel mee te pakken of later in te zetten. Onderkant is nog van mn bleeksessies, momenteel beetje oranje-achtig haha! Bleekt ook het snelste uit.

Voor-foto (klusdag dus klusoutfit, zonder make-up, hele dag een rommelige knot in gehad);

Afbeelding

Afbeelding

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 00:39

Het roze was er zo goed als uit.
Toch maar weer paars, nu alles gedaan
Afbeelding

Afbeelding

Bagger foto's :?
Zal morgen goede maken, kleur komt ook niet uit zoals die is

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 10:57

Ik heb ook weer een nieuwe kleur!
Was eerst roze maar heb er gewoon rood overheen gedaan en nu is het dit:
Afbeelding
Het is rood met een roze gloed, ziet er heel leuk uit in het licht!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:52

De foto is een beetje donker maar volgens mij is het een mooie kleur TheNovelist! Dat paarse hierboven vind ik ook tof :j

Shanna ben benieuwd naar het resultaat! Heb je het al geverfd inmiddels?

Fennadev gewoon doen, zijkanten kort :D

Ik ben sinds kort begonnen met de CG methode en dat bevalt wel! Ik heb altijd slag gehad (geen krullen), maar krijg nu merkbaar meer slag :j Deze foto's (rechts) zijn van krap 1 week CG, inmiddels ben ik alweer wat langer bezig:

Afbeelding

Ik gebruik nu conditioner om mee te wassen, heb een lichte leave-in en verder gebruik ik af en toe lijnzaadgel (zelfgemaakt). Soms plop ik m'n haar en anders laat ik het aan de lucht drogen (geen föhn)
Wel was ik nog 1 x per week/anderhalve week een keertje met (CG vriendelijke) shampoo want merk dat m'n haar anders niet helemaal goed schoon wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 12:10

Jeetje wat een krullen heb je inmiddels Fenrir! Ik vind jouw haar echt zoooo mooi!

Bij deze mijn na-resultaat!
Ook gelijk even mn pony weer korter geknipt haha (toch handig om zelf te kunnen) :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 17:21

Gebruiken jullie ook echte kappers merken voor de verzorging? Ik al een poos wel en wissel ook af in de merken. Blondeer mn haar veel en voel nu niet meer als touw aan.

Waar bestellen jullie dat?

Ik net een bestelling gedaan bij John Beerens, veel korting :) en gratis verzenden boven de 30 euro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 17:44

John Beerens vond ik een ramp met bestellen, op de site stond product op voorraad, bleek nadat het maar niet geleverd werd dus niet zo te zijn. Ik heb toen weken moeten wachten en bellen achter mn bestelling na. Dat was 1 keer en nooit weer! :')

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 18:19

oh dat had ik laatst met haarshop ook hahahaha

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 18:29

Ik bestel altijd via Kapperskorting.nl. Fijne prijzen, snel geleverd.