Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loesje4600 schreef:hoe zijn jullie over de grens van een eerste tattoo gekomen. bij mij blijft hele tijd het addertje sissen "maar je weet niet hoe het eruit gaat zien als je ouder bent"
Haunting schreef:loesje4600 schreef:hoe zijn jullie over de grens van een eerste tattoo gekomen. bij mij blijft hele tijd het addertje sissen "maar je weet niet hoe het eruit gaat zien als je ouder bent"
Als ik straks 70 ben denk ik niet dat ik dan nog aantrekkelijk hoef te zijn. Dan ben ik gewoon een badass opa met tattoo's XD
linoleum schreef:Temptation, die vind ik erg mooi! Waar heb je laten zetten?
En ik kan me er niet zo druk om maken. Als 80 jarige zie je er over algemeen sowieso niet zo florisant meer uit, dan maar bad-ass niet florisant
superpony schreef:Als ik heel oud word, is het wel een beetje apart. Ik heb best een flink hart op mn onderarm met mama, dus als ik straks een oud omaatje ben is dat wel apart, maar dat is dan maar zo. Ik wil die onderarm nog vol en dan valt hij wel minder op.
Yasmine schreef:superpony schreef:Als ik heel oud word, is het wel een beetje apart. Ik heb best een flink hart op mn onderarm met mama, dus als ik straks een oud omaatje ben is dat wel apart, maar dat is dan maar zo. Ik wil die onderarm nog vol en dan valt hij wel minder op.
Als wij omaatjes zijn, zijn al die mensen om ons heen met tattoos ook omaatjes en opaatjesDus dan is het helemaal niet zo raar meer.