Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vandaag al een stuk beter maar moet wel een verplicht dagje rust inzetten zo. Helaas. Was graag op boktbokaal jacht gegaan maar lijf gaat voor.
ken de engelse termen niet maar herken eea van wat er op de aparaten staat.
lang lang geleden
echt te suf voor woorden maar ja enkel kan niet meer aan, die stomme verstapping op vakantie heeft me wel teruggeworpen 
Ik hou alles bij in MFP, dat helpt.
Vind alleen dat het niet zo gek veel voorstelt eigenlijk, die PT was z'n geld niet echt waard
Ik had dus een push day en een pull day:

ik dacht het toen ook al, lekker makkelijk
We deden dus bijna altijd alleen benen maar daar werd me ook nooit heel veel verteld over waarom je dan bepaalde dingen deed etc.
Ik wilde in het begin ook nog wel afvallen en dan helpt het als je je elke week moet wegen en verantwoording af moet leggen
Maar een goede PT was het zeker niet, daarnaast was hij tegen het eind ook behoorlijk onprofessioneel maar dat terzijde.
?
Het is denk ik ook wel lastig om echt een goede PT te zijn en iedereen echt persoonlijk te kunnen begeleiden. Zie er veel hier in de sportschool ook echt tijdens hun sessies op hun telefoons en zo
Maar het zal ongetwijfeld ook per sportschool verschillen, hier midden in de stad met veel jonge mensen. 9 van de 10 mensen die ik zie trainen weten volgens mij ook niet waar ze mee bezig zijn.