Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Ja precies, heb ik ook veel last van, met name mijn heupen, en daar is het erg goed voor! En het voelt ook nog eens heel erg fijn als je het aan het doen bent.
MarlindeRooz schreef:Maanlicht schreef:Ja precies, heb ik ook veel last van, met name mijn heupen, en daar is het erg goed voor! En het voelt ook nog eens heel erg fijn als je het aan het doen bent.
Doe je dat thuis of op een school? Ik durf dat namelijk niet thuis omdat ik veel dingen niet "mag" zoals lotushouding of bepaalde heup-moves.
MerleSimone schreef:Hoi! Ik wil me toch hier weer voorzichtig melden. Voor de vakantie eindelijk mn ritme gevonden na een jaar (eindelijk mn doel van -10kg gehaald, combi sporten en eten, een beetje levensstijl gevonden) maar door de vakantie toch weer de klad erin.
Lees hier al weer een tijdje mee voor inspiratie en ga vanaf zondag de C9 kuur doen om daarna weer vol gas naar mn bikinibody voor 2018 te kunnen gaan![]()
Meningen zullen verdeeld zijn over de C9 maar ik zie het echt als start van t nieuwe jaar en hoop dat ik blijvend wat cm's kan verliezen. Vinden jullie het interessant om mn ervaring te lezen of is dat niet wenselijk in dit topic (nav OP)? Anders ga ik pas na de kuur mn lijstjes plaatsen
MerleSimone schreef:Was niet van plan lijstjes te plaatsen, weet ook niet wat wel eigenlijkMaar dan begin ik met posten over 10 dagen!
Degene die geïnteresseerd is doe ik pb haha.