Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Het is ook een HARDlooptopic hè. Nee grapje.
Ik loop ook niet zo snel hoor.. wedstrijdtempo op de 10km is ongeveer 5.35 per km.
En de laatste paar maanden heb ik alleen maar op rustig tempo gelopen, dus die 5.35 haal ik nu niet op de 10
Piekosjj schreef:En altijd natuurlijk een plaatje schieten in't bos. Vind ik altijd zo leuk om terug te kijken op wat voor mooie plekjes ik ben geweest, en hoe het bos er op de verschillende jaargetijden uit ziet. En met al mijn gereis v/d laatste paar jaar; hoe het er op andere plekken uit ziet
Daan_O schreef:Hwn ik heb het even gemist denk maar wat is er met je hartslag?
liespower94 schreef:Haha ik ook. Op straat zo'n 5:50 en in t bos loop ik zo richting de 7:00. Verder niet afgeleid hoor
s1993 schreef:Gister nog even een rondje gedaan in de wind en regen. Mijn huisgenoten verklaarden me voor gek dat ik nog ging, maar anders kom ik qua planning niet lekker uit, had het nu gepland dus dan ga ik ookVroeg me wel af hoe jullie dat doen als je wedstrijd hebt? Ik vind het prima om een klein rondje te lopen als het keihard regent & waait, maar merk dan na een tijdje wel dat het koud wordt dus ga niet te lang, gister bijvoorbeeld snelle 6km gelopen en dan in het trappenhuis uitgewandeld want vond het buiten te koud om te stoppen
Maar mijn wedstrijd is 25km en dan kan ik ook niet ergens binnen uitwandelen...