jammer!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jammer!!

En zorg maar dat de poezen niet in de buurt komen van je make up, die van mij houdt ervan om de eyeliner weg te petsen door de hele kamer. Heel leuk. Als 'ie open is.

En die bakjes waar je ook je kwasten in hebt, waar heb je die vandaan?
Jammer dat ze in de USA in de winkels $10 zijn en online toch $18.
Shizzel schreef:Friem, oh dat is minder ideaal dan inderdaad.En zorg maar dat de poezen niet in de buurt komen van je make up, die van mij houdt ervan om de eyeliner weg te petsen door de hele kamer. Heel leuk. Als 'ie open is.
![]()
![]()
Die van mij kijken er gelukkig niet naar, alleen wattenstaafjes zijn niet veilig. Dat is nog erger dan catnip
Shizzel schreef:Soez, wat een leuke achtergrond heb je gebruikt. Heerlijke stash ook, de knaller zoals de Vice en de geweldige basics van Naked. Love it.![]()
En die bakjes waar je ook je kwasten in hebt, waar heb je die vandaan?
Dat linkerbakje komt van de Action (3 euro dacht ik), het andere bakje heb ik gisteren uit Duitsland meegenomen (6 euro dacht ik). Ze hadden nog een ander mooi bakje, die gaat de volgende keer mee.

)

Shizzel schreef:M'n highlighter. En dan zoveel op m'n gezicht doen dat ze me overal kunnen zien en zo snel mogelijk van dat verrekt eiland halen.![]()