Mijn vch had een 1,2 staafje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheNovelist schreef:Het is een lip hoop, net iets anders dan een horse shoe (het deel is recht door mijn lip en daarna loopt hij pas rond) Vind dat dat veel beter blijft zitten.
Ik had hem gehaald bij de Claire's in Dordrecht en heb nog veel meer gekleurde balletjes erbij gekregen!
TheNovelist schreef:Het is een lip hoop, net iets anders dan een horse shoe (het deel is recht door mijn lip en daarna loopt hij pas rond) Vind dat dat veel beter blijft zitten.
Ik had hem gehaald bij de Claire's in Dordrecht en heb nog veel meer gekleurde balletjes erbij gekregen!
TheNovelist schreef:mie123gie schreef:Ik heb een maand geleden m'n septum laten piercen en ik ben er nog steeds echt zo blij mee! Ik heb echt het gevoel dat het me mooier maakt en het staat echt super tof op foto's.
[ [url=m/uNHoUe.png]Afbeelding[/url] ]
Ziet er gaaf uit! Hoe voelde het om hem te zetten?
mie123gie schreef:Flink pijnlijk, hij is bij mij vrij hoog gepierced omdat ik een beetje een rare neus heb. Hij moest dus echt door een dik stuk kraakbeen heen! Mijn neus is ook best scheef, hij moest daar door ook scheef gepierced worden zodat ie recht lijkt waardoor het allemaal vrij langzaam moest. Laten we zo zeggen dat ik voorlopig even niks laat piercenhet was niet eens echt ondraaglijk maar het duurde zo ontiegelijk lang