xNavatu schreef:In wat voor wereld is 8 gram pindakaas over 2 boterhammen veel beleg?
Dat smeer ik op 1 boterham

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kim345 schreef:Flups, ik vraag me af sport jij dan alle trainingen die je zelf geeft ook helemaal mee?
Merk dat ze hier met de groepslessen vaak oefeningen voordoen en daarna af en toe bijspringen maar niet alles mee doen.
kim345 schreef:Maar waarom ben je aan het opbouwen?
Een gezond voedingspatroon hoef je niet op te bouwen, dat kun je gewoon doen
Dragan2008 schreef:xNavatu schreef:In wat voor wereld is 8 gram pindakaas over 2 boterhammen veel beleg?
Dat smeer ik op 1 boterham
Maanlicht schreef:Maar als je zo misselijk wordt van ontbijten, dan hoef je dat toch niet perse te doen?
Ik ontbijt ook niet.
Het is een beetje kijken wat voor jou het fijnste werkt, inderdaad lijkt me opbouwen in jouw geval goed, alleen luister ook naar je lichaam. Je hoeft niet perse een x aantal keer per dag iets te eten, als je over het algemeen maar genoeg binnen krijgt, en gezond voedsel ook.
Daantjuh88 schreef:Hebben jullie nooit dat je schrikt wat ergens in zit. Ik zat net lekker mijn visje naar binnen te werken en zat op de verpakking te loeren. Gewoon 300kcal.... 1 lekkerbekje. Dacht ik verantwoord bezig te zijn. (En dan ook nog met appelmoes)
Daantjuh88 schreef:Hebben jullie nooit dat je schrikt wat ergens in zit. Ik zat net lekker mijn visje naar binnen te werken en zat op de verpakking te loeren. Gewoon 300kcal.... 1 lekkerbekje. Dacht ik verantwoord bezig te zijn. (En dan ook nog met appelmoes)