arjaaaaa schreef:Nog gespeeld gisteren?
Dide hoe is het nu met jou?
Wij hebben gisteren gelijk gespeeld tegen de nr 2, die alles heeft gewonnen, behalve van de nr 1.
We stonden bijna de hele wedstrijd voor, maar hebben de winst in de 2e helft weggegeven door te weinig te scoren. Maar wel een leuke goede wedstrijd. Ik heb mezelf in de 2e helft laten wisselen, omdat ik merkte dat mn benen niet meer wilden. Ik ben de laatste weken nauwelijks maar de sportschool geweest, denk dat dat de oorzaak is.
Oh wat zonde! Volle puntjes waren dan leuk geweest!

Het was gister ook best wel warm, merkte dat ik ook zware benen had. Misschien dat dat ook meespeelde?
Wij hadden gister beetje zelfde spelverloop tegen de nummer 3, kwamen tegen alle verwachtingen in zelfs met 7-4 voor, maar daarna zakten we weer in en verloren we de laatste 5 minuten met 15-17. Was wel een stunt geweest. Had bovenop mijn achillespees klachten ook nog eens een allergische reactie in mijn knieholte op hetzelfde been. Dus mijn hele kuit en enkel stonden strak van het vocht. Deed behoorlijk pijn, maar heb doordat het zo spannend was doorgebeten. Eerste helft ging nog wel, bijna alles wat ik losliet was een doelpunt, dus dat was wel nice. Maar tweede helft was het echt op. Toen maar gefocust op zorgen dat mijn dame in ieder geval niet zou scoren.
Deze week ben ik een weekje vrij van werk, heel erg aan toe wel!
Wat is jullie programma nog? A.s. zaterdag laatste wedstrijd en dan ook klaar?