Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvankaxx schreef:Aah die is echt gaaf zeg!!
Ik heb net het plastic van mijne afgehaald, alleen nou trekt de huid bij de tattoo helemaal bij bepaalde bewegingen, voelt niet erg prettig en dat had ik na het zetten niet.. Moet ik het even afspoelen of insmeren, of gewoon niks mee doen? Hij is verder niet extreem rood verder.
eefj33 schreef:Totdat ie echt helemaal genezen is iig!Wat is jullie mening over verse tattoo's en zeewater? Wel afgedekt met een (strakke) wetsuit. Hoe lang zouden jullie dat gemeden hebben bij je nieuwe tattoo?
eefj33 schreef:Wat is jullie mening over verse tattoo's en zeewater? Wel afgedekt met een (strakke) wetsuit. Hoe lang zouden jullie dat gemeden hebben bij je nieuwe tattoo?
Selina schreef:Eilish schreef:Gaat bij jullie het mailen met The Ink Society ook een beetje stroef of ligt het aan mij?
Bij mij is er uiteindelijk niet meer gereageerd, maar omdat ik toch al besloten had dat hun stijl niet bij mij paste heb ik het laten zitten.
Mova schreef:@mie123gie, ik weet niet van waar je bent, maar Brabo's Hand in Antwerpen heeft zowat die stijl! (Vind het zelf ook heel mooi) https://www.facebook.com/braboshandtattooshop/?fref=ts