Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alexandra__

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:04

Graag loose!
Darkchrystal, ik ben bang dat hij mij ook te licht is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:28

Hij is enorm licht. Ik ben zelf ook heel licht met sproetjes en rossig haar maar hij maakt me echt een lijk.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:49

Creme d`nude is bij mij ook veelste licht, net witte lipstick :D

Ik heb please me en creme cup (creme cup is bijna identiek aan angel)
Angel schijnt een mini tikje donkerder te zijn dan creme cup, maar eerlijk gezegd zie ik geen verschil.

Ik vind ze beide prachtig.
Please me is mat en blijft bij mij goed zitten.
Creme cup is een cremesheen, en deze vind ik ook goed blijven zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:58

Ik heb ook patisserie, die is ook licht maar staat me dan weer wel.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:06

Alexandra__ schreef:
Graag loose!
Darkchrystal, ik ben bang dat hij mij ook te licht is

Ik heb mijn (licht)roze kleurtjes van MAC evenn geswatcht.

Afbeelding
Bovenste is Hue (mijn all time favourite *D ), Angel en Cream Cup. Ik heb het idee dat Cream Cup net iets donkerder en iets meer roze-roze dan nude-roze is vergeleken bij Angel.

Afbeelding
En op mijn lippen. Sorry voor de vieze velletjes naast m'n mond, heb daar vorige week een puistjes aanval gehad. :o :P

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:42

Bij mij is creme cup wel echt nude roze, en niet roze roze haha.
Is bij iedereen verschillend.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 20:20

Ik heb please me, heb n oude foto op mn lippen (bizar hoe hard mn haar groeit).
Wel echt een winterkleur voor mij vind m nu wat ordi :=

Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 20:28

Ik plaats ook maar even een fotootje.

Vandaag een groene oogschaduw op. Vind dat altijd wel mooi staan. Maar zo lastig te combineren.
Met een matte lipgloss op min lippen

Afbeelding Afbeelding

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 20:40

Ze zijn echt mooi! Ik denk dat het please me wordt, bedankt voor de swatches en de foto's!

Afbeelding
Deze kwam vandaag binnen. Een matte rode van aliexpress weer. Zo vast als een huis en lijkt wel fluweel als ik zo kijk. Hij geeft ook totaal niet af en in tegenstelling tot sommige anderen plakt ie gelukkig ook niet. Had er nog 2 besteld. Een diep rode die lijkt te veel op bloed en een lichtroze maar die valt helemaal niet op op m'n lippen :=

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 20:47

Als je de dieprode nog kwijt wil...

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 21:05

zijn jullie niet bang voor rare ingrediënten etc. met make up van aliexpress?

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 21:12

Op eigenlijk alle verpakkingen staan de ingrediënten in het Engels, dus daar maak ik me niet zo veel druk over. Staat dat er niet op dan kan ik altijd nog naar de advertentie gaan want daar staat in de productbeschrijving ook altijd de ingrediënten
Die diep rode wil ik nog een keer bij daglicht zien en wat netter aanbrengen. Dan wil ik ook wel een foto maken. Kan je hem even zien op de lippen :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 21:27

Altijd als ik de ingrediënten van makeup lees, heb ik geen idee wat er nu precies in zit.. Shampoo en creme voor mijn gezicht en dergelijken heb ik me zo in verdiept dat ik inmiddels weet wat welke stoffen zijn en wat ze doen, maar bij makeup.. Chinees voor mij :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 23:39

Alexandra__ schreef:
Ze zijn echt mooi! Ik denk dat het please me wordt, bedankt voor de swatches en de foto's!

[ [url=m/KPoklD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze kwam vandaag binnen. Een matte rode van aliexpress weer. Zo vast als een huis en lijkt wel fluweel als ik zo kijk. Hij geeft ook totaal niet af en in tegenstelling tot sommige anderen plakt ie gelukkig ook niet. Had er nog 2 besteld. Een diep rode die lijkt te veel op bloed en een lichtroze maar die valt helemaal niet op op m'n lippen :=

Prachtig zeg <3
Heb je foto's van die andere 2?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 23:43

Alexandra__ schreef:

[ [url=m/KPoklD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je een linkje van de matte rode en de dieprode van de seller?

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 10:43

Je hebt pb avelienvd!
Cchanny ik maak vanmiddag een foto van de roze. Die rode probeer ik morgen. Ik heb een avonddienst vanavond en ga zo naar de paarden dus die lukt vandaag niet helaas

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 13:48

Ik ben opzoek naar een spiegel met led verlichting, iemand een aanrader? :)

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:05

Afbeelding
Look of the day, met nat haar ..

Afbeelding
De lipstick cchanny!

HokeyPokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:37

Ervaringsdeskundigen! Iemand nog een aanrader voor lipstick + potlood voor iemand met donker haar een een relatief lichte huid? Liefst een mooie rode maar wel subtiel. Niet te donker want daar heb ik al een mooie van van MAC! Prijs maximaal 30 euro. :) Hoor het graag!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:38

Ik hoop heel erg dat jullie mij misschien kunnen helpen! Ik ben namelijk op zoek naar dé perfecte lippenstift (voor mij dan). :')

Ik loop alleen tegen een probleem aan, dat ik het wel proefdiervrij wil hebben. Als ontzettende make-upleek ben ik al niet bekend in de merken, en als de keuzes beperkter worden is het nog lastiger.

Nu weet ik dat MAC absoluut de kleurtjes heeft die ik zoek, maar dit is dus op dieren getest... Voor de rest heb ik de hema al afgespeurd evenals de catrice en essence.
En kom ik dus nu uit op wat onbekendere merken. Onder andere Kiko en Zoeva heb ik tot nu toe gevonden. En een Frans biologisch merk, die heeft sowieso niet de juiste kleuren.

Zoeva heeft precies de 2 kleurtjes die ik zoek, althans, via de foto's. 'One Wish' en "Cross my Heart'. Nu zijn er verder erg weinig foto's en recensies van te vinden. En ik vind het zooo lastig om zoiets te bestellen via het internet, ben gewoon echt bang dat de kleur vies tegen valt in het echt. Nu was ik helemaal blij toen ik zag dat Zoeva verkocht werd bij de douglas maar in de winkels zelf is het dus nergens beschikbaar. -O-

Heeft iemand misschien ervaring met dit merk/deze lippenstift?
Of weten jullie misschien meer merken die misschien dit soort kleuren verkopen (en dus niet op dieren testen)?

Meer ervaringen krikken namelijk wel wat mijn vertrouwen op bij het bestellen van zoiets. :=

Het gaat dus om de kleuren dieprood/bordeaux en donkerpaars.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:39

LaraLise
Rood is eigenlijk per definitie nooit subtiel :))
Dan zou je hem met je vinger aan moeten brengen ipv de stick waardoor hij minder intens wordt en meer een stain.
Van MAC vind ik Dare You wel een mooie soort van subtiele rood. Is een cremesheen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:40

Kijk eens bij Lime Crime Suliko! Ik heb daar meerdere kleuren van, waaronder paars en donkerrood van de liquid lipsticks :) blijft ontzettend goed zitten!

HokeyPokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:41

Haha Djilna! Ik bedoel meer, je hebt echt dat felle rode en wat meer diepere kleuren. :) Zal eens naar die kijken, thanks!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:41

Alexandra die lipkleur staat jou goed, zou voor mij te licht zijn!

@Suliko, dat is wel lastig als kleuren inderdaad alleen online verkocht worden. Zoeva en Kiko lipsticks zijn volgens mij op zichzelf prima lipsticks, maar hoe de kleuren uitvallen durf ik niet te zeggen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:43

Ik pak Dare You er net even bij voor mezelf en wat is die eigenlijk ontzettend mooi! Een diep warm rood met een vleugje bruin erin waardoor hij wat dieper van kleur wordt. Maar door de glans niet te diep.