Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 14:01

Ik heb pure chocolade, 72%
Vind het best lekker eigenlijk. Ik ga dit iedere keer 20 minuten voor een maaltijd nemen, dat schijnt goed te zijn voor je bloedsuikerspiegel. Enne baat t niet dan schaadt t niet :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:36

_sharonnn schreef:
Ik heb pure chocolade, 72%
Vind het best lekker eigenlijk. Ik ga dit iedere keer 20 minuten voor een maaltijd nemen, dat schijnt goed te zijn voor je bloedsuikerspiegel. Enne baat t niet dan schaadt t niet :D

Ik vind zulke pure chocola echt bah :')

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:38

Ik ga vandaag ook goed :D heb vanavond een kennismakingsgesprek en ben daar al zenuwachtig voor. Heb nu ook een presentatie voor de gemeente maar internet doet het niet. Komen wij aan met onze prezi :Y)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:42

Steef schreef:
Ik ga vandaag ook goed :D heb vanavond een kennismakingsgesprek en ben daar al zenuwachtig voor. Heb nu ook een presentatie voor de gemeente maar internet doet het niet. Komen wij aan met onze prezi :Y)

Ik had ooit een keer een presentatie gemaakt in Prezi, was de computer waarop die afspeelde zo waardeloos dat het echt bagger leek. Terwijl het op mijn laptop allemaal heel mooi leek. Sindsdien maar gewoon weer PP. :')

Anoniem

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:55

Hier geen goede dag en dat komt doordat ik gister teveel genoten heb van frietjes en kriekjes :+

O/L: Een volkoren cracker met humus, 5 plakjes kipfilet
A: 300 gram rode bieten, 200 gram aardappel, twee verse worstjes, 20 ml curry
T: Schaaltje volle yoghurt met 250 gram bramen en maca
T: Quest bar Peanutbutter & Jelly

Beweging: half uur bodypump, half uur core, half uur eigen training

Dat laatste tussendoortje moet ik van mezelf wel echt eten anders heb ik wel heel weinig op :+

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 15:57

Oh ik vond t echt best lekker! :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 16:27

Succes Steef!

Ben ondanks mijn slechte eetweek met Pasen toch stabiel gebleven! Deze week hopelijk weer wat eraf.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 19:13

Ik heb vandaag nog maar 618 kcal op :oo hoe dan? ik heb de hele dag geen honger gehad -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 19:24

Heb je veel gedronken? Of misschien door de plotselinge warmte minder honger?

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 19:31

Ik ben zo slecht, ik haak steeds af na 2 dagen. En die app bijhouden kost me ook veel moeite. Ga nu in ieder geval weer naar de sportschool. Voel me wel een stuk beter momenteel, heb PDS (wilde darmen :+ ) en moest ff uitzoeken waar ik buikklachten van kreeg. Al 2 dagen nergens last van, dat werkt ook wel beter voor m'n sport'humeur'. Hoe houden jullie vol? Of is dat sowieso de hamvraag?

Zat al te denken om mezelf om te kopen, m'n vriend me te laten chanteren, een week sapjes drinken :+ Mezelf kadootjes te geven. Red me, ik wil echt maar ik weet niet goed hoe...

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 19:31

Mwa niet veel meer als normaal, misschien een halve liter? geen idee

De warmte.. dat kan misschien wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 19:44

Mandarijn, ik hou alleen vol als ik echt wil. Het moet ook uit jezelf komen. Dus ik zou nog 'grager' willen dan je al doet, zeg maar. Dan zou het goed moeten komen!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 20:04

Als je niet graag genoeg wilt, dan gaat hem niet worden ook. Dit is iets dat jij graag wilt, of dus niet wilt.

De enige reden dat ik doorga is omdat als ik in de spiegel kijk, ik niet comfortabel ben met mijn vetjes. En het bikini seizoen komt opeens wel heel erg dichtbij met dit weer :j

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 20:27

Ik baal er een beetje van dat ik nog steeds niet kan sporten.
Wel geprobeerd, maar ik kreeg echt hoofdpijn van al die muziek en apparaten en stampende mensen enzo.
Ik mis het gewoon om niet naar de sportschool te gaan, en voel me gelijk zoveel dikker als ik niet kan sporten :( Ik doe thuis wel wat oefeningen, maar daar krijg ik niet zo'n voldaan gevoel van als lekker anderhalf uur sporten ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 20:50

Wat heb je dan, dat je daar hoofdpijn van krijgt?

Ik ga eens een afspraak inplannen voor een heel strak voedings- en trainingsschema waarmee ik hopelijk sneller resultaat boek dan nu. Het bikiniseizoen komt inderdaad heel dichtbij en ik denk dat ik best nog wel resultaat kan boeken voor het werkelijk zover is :P

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:17

Ik heb gelukkig straks 3 zomers achter elkaar, dus voor mij heeft het allemaal niet zo'n haast. Verwacht ook niet de komende 7 maand aan het strand te liggen :')
Maar mooi fit lichaam voor nieuw zeeland staat wel op mijn lijstje. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:20

Ik weet dat mijn lichaam tegen de tijd dat het zomer is nog lang niet 'zomerklaar' gaat zijn _O- Maar wil in ieder geval wel een stuk op de goede weg zijn :)

Vandaag echt een hele slechte en onregelmatige dag gehad qua eten. Had me vanmorgen verslapen dus moest binnen 5 minuten van bed naar bushalte.. Is gelukt en heb m'n presentatie gehaald, maar zonder ontbijt. Klasgenoten die ook al klaar waren hadden een paar biertjes gehaald dus maar een biertje gedronken, geen honger meer natuurlijk. Om 4 uur een durum gehaald omdat ik merkte dat ik veeeeel te laag zat in mijn zout en daarna een dutje gedaan := Nu nog maar even aan een shake om mn calorieën wat omhoog te jagen en morgen maar weer goed beginnen

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:22

Ik wil het wel echt graag, maar in de spiegel kijken vermijd ik soms gewoon. En op het moment dat ik honger heb vergeet ik het. Ik probeer wel gezond te eten natuurlijk, maar strak blijven volhouden zoals sommige hier doen blijf ik lastig vinden. De sportschool was net wel weer blij met m'n bezoek :+

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:26

De naderende zomer is voor mij wel extra motivatie om het vol te blijven houden :j
Ik merk wel dat het een stuk beter lukt om niet (of nauwelijks) te snoepen. Een paar weken geleden snoepte ik nog alles bij elkaar :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:41

Ik ben wel strakker na de 30-day abb challange, je ziet de spieren alleen niet :+
Heb een kleine full-body workout bedacht met oefeningen, duurt ongeveer 20 minuten, die probeer ik nu regelmatig te doen. Sportschool zit er helaas even niet in, wil er nog 2-3kg af, minstens.

Alvast m'n ontbijt voor morgenochtend gemaakt: havermout-ei-banaan pannenkoek :D

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 07:46

Goeiemorgen! Ben er even uit geweest maar ik ben er weer :D

Ik las iets over roggebrood, lekker! Moet ik ook weer eens halen.

Sabini, wat goed dat je het sapvasten vol hebt gehouden! Wel rot dat je 't aan je darmen niet merkt. Heeft de huisarts hier al iets over gezegd?
Je vraag over of we gebak enz niet meer lekker vinden... Deels wel, deels niet. Aan de ene kant heb ik soms ontzettend zin in iets slechts, aan de andere kant merk ik dat als ik daar dan bewust van eet, ik 't eigenlijk helemaal niet zo lekker vind. Zeker bv met koekjes uit de winkel of zelfgebakken koekjes.
Die 0,5 kg die ik aangekomen was, kwam gewoon door niet goed genoeg op m'n eten letten die week. Ik sport niet zoveel namelijk.

Broccoli, welkom! Toepasselijke naam voor hier in 't topic :D

Sharon, wat naar dat je avondeten laatst bestond uit crackers en paaseitjes. Hoe kwam 't?
Respect dat je 't zo lang hebt vol gehouden al! En op de foto's zie je echt goed resultaat!!
Pure chocola is lekker :D

Ladybrid, wat goed van die 6 kg in de eerste week!!

Nanno, wat rot dat je nog steeds niet kunt hardlopen :(

Yasmine, bedankt voor die tip van die site, FollowFitGirls. Ga ik eens op kijken :)

Liezel1, laten we hopen dat je berichtje bij sommige mensen hun ogen opent idd! Wel rot om te lezen dat het bij jou allemaal zo gelopen is.

Emma, welkom!

Santos, welkom! Lang niet gesproken. Hoe is 't met je?

Mandarijn, ik heb een beetje hetzelfde als jou... Ben een week gewoon goed bezig en dan beetje bij beetje sluipen slechte gewoontes er weer in. Het mooie weer motiveert mij ook wel.

Kayleigh, gefeliciteerd met je baan!!

Ik las allemaal berichtjes over tentamens enzo. Blij dat ik dat niet meer heb :=

Over tarwegras en nog meer superfoods... Om eerlijk te zijn denk ik dat, als je gewoon groenten/fruit/noten enz. eet, je geen superfoods nodig hebt. Maar iedereen moet doen waar 'ie zich goed bij voelt natuurlijk :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 08:00

Oh dat komt door thuis, kan t niet openbaar gooien helaas..

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 08:02

Ok hoeft ook niet. Wel vervelend voor je. Pb-box staat open als er eens wat is :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 08:11

Ach onkruid vergaat niet, het komt wel goed met mij :)

Lijstje van gisteren

O: Brinta
L: kaiserbolletje met bieslook light, komkommer en sla en een kaiserbolletje met een gekookt ei
T: blokje pure chocolade
T: 2 crackers met pindakaas
T: blokje pure chocolade
A: salade, rollade en gekookte aardappels
T: arretjescake :=
B: 415 calorieën verbrand

Netjes binnen m'n caloriedoel gebleven :)

Vandaag weet ik nog niet..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 08:47

Gisteren beetje weinig gehad, maar had echt geen honger meer.

O: cruesli met magere yoghurt
L: 2 sneeën tarwebrood met kaas
A: aardappels, spinazi a la creme en een hamburger (alleen het vlees ;) )

Komt er ook bij dat ik pas om 12u uit bed kwam :D