What's your excuse?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

secricible schreef:Cecile, houdt je rekening met de betrouwbaarheid van h&b? Slechts 55% van de berkeningen zijn ook juist, met uitschieters van 300kcal te hoog of te laag ofzo...

Lins_Vetra schreef:Welkom Furrow!!
Tuurlijk! Wat is je doel?

CecileDV schreef:secricible schreef:Cecile, houdt je rekening met de betrouwbaarheid van h&b? Slechts 55% van de berkeningen zijn ook juist, met uitschieters van 300kcal te hoog of te laag ofzo...
Ik moet zeggen dat ik bovenstaande nog nooit gehoord heb. Maar we gebruiken op school wel altijd de aangepaste H&B, die schijnt veel betrouwbaarder te zijn.

deze geeft trouwens de niet herziene variant als betrouwbaarder dan herziene variant.
 deze geeft trouwens de niet herziene variant als betrouwbaarder dan herziene variant.                                                         

Gelukkig heb ik een voedingsschema gekregen waar alles wel in gedekt wordt.
 Gelukkig heb ik een voedingsschema gekregen waar alles wel in gedekt wordt.  Heerlijke periode, maar m'n lijf vond het niet zo geslaagd
 Heerlijke periode, maar m'n lijf vond het niet zo geslaagd  Als je eenmaal alles weer op de rit hebt, dan vliegen die kilo's er af joh
 Als je eenmaal alles weer op de rit hebt, dan vliegen die kilo's er af joh  Met een beetje hulp van voeding en sport
 Met een beetje hulp van voeding en sport  Jammer dat je geen fruit mag.
 Jammer dat je geen fruit mag.  Ben alleen de volgende ochtend zo moe. Vandaag ook door al m'n wekkers heen geslapen
 Ben alleen de volgende ochtend zo moe. Vandaag ook door al m'n wekkers heen geslapen  Gelukkig nog redelijk op tijd wakker, maar dat is zo'n rot begin van de dag, dat gehaast.
 Gelukkig nog redelijk op tijd wakker, maar dat is zo'n rot begin van de dag, dat gehaast.  

)
)