Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Yinka schreef:Ik stel mijn vraag toch even hier. Afgelopen week ben ik naar de tattoo shop geweest om mijn idee te bespreken. Het is mn eerste tattoo en hij komt op mn ribben. Tattoo meneer schat dat het ongeveer 4 uur duurt. Nu vroeg hij of ik een hoge pijngrens had omdat het zo pijnlijk plek is. Maar hij wilde dit ook weten om te kijken of het in 1 sessie kan of 2. Mn afspraak staat nu voor 18 juli geplant, paar weken later ga ik op vakantie. Als het in 1 sessie kan, dan blijft de afspraak staan. Met 2 sessie moet de afspraak verschoven worden naar na de vakantie.
Wat is wijsheid? Ik heb wel een redelijk pijngrens, maar ik heb geen idee wat voor pijn ik moet verwachten.
Ja het krast en doet wel zeer maar ik kan niet zeggen dat ik door de grond ging ofzo.
daarom wilde ik hem ook in bronze/sepia/bruin. Toch wat minder heftig dan black&grey. Oorspronkelijke idee was ook de voetjes pakweg de helft van dit maar dat was qua detail echt onmogelijk. Hij is groter geworden dan ik in eerste instantie bedacht had en toch ben ik nu al aan het nadenken om er misschien toch een achtergrond bij te laten zetten
. Ik had een schort om die we netjes hebben afgeplakt en mn broek is ook gewoon aan gebleven en alleen wat aan de kant geschoven. Hij heeft ook een grote studio aan huis dus geen last van andere tattooërders of klanten. Zo in een shop aan een winkelstraat had ik dit niet gedaan.
). Ik wil geen hoefijzer (is me te standaard, sorry voor degene die het hebben
). Ik dacht zelf aan een patroon; ze heeft op d'r beentje een soort 'bergje'.

. Maar ik ben verpleegkundige in opleiding, dus ik laat 'm op mijn bovenarm zetten. 
..