Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Puchje

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 00:44

Wow Joyce, bedankt :D
Dit is echt super zeg! Motiveert inderdaad!

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 01:00

Ik kom toch maar mee kletsen, voor zo ver ik het bij kan houden want wat gaan jullie snel!

Ik heb nl een vraagje; ik heb echt spierpijn in mijn bovenbenen.
Staat helemaal strak en ik kom daardoor niet goed in de lunge.
Kan totaal niet diep gaan zonder het gevoel dat ik alles af scheur.
Mn buren maken zich denk zorgen omdat ze eerst allemaal gebonk horen
En daarna een "aarrgghh!"

Klinkt dit bekend of doe ik iets verkeerd?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 01:11

Mijn bovenbenen staan ook helemaal strak, kom de trap nieteens af :')

ik ga gewoon door en doe zover mogelijk, meer kan ik niet doen..

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 01:13

zodiacje schreef:
Mn buren maken zich denk zorgen omdat ze eerst allemaal gebonk horen
En daarna een "aarrgghh!"

Sorry, het werd even visueel :') :')

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 01:24

Als je niet gewend bent die spieren zo te gebruiken dan zal je die in het begin zeker voelen. Word vanzelf minder als ze meer getraind worden.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 07:52

Gaat goed hoor Zodiacje, hoort er gewoon bij (helaas en lekker haha!), ik had het inderdaad m'n kuitspieren en bovenbenen gewoon zo'n 10cm te kort waren dag 2 en 3, daarna werd t beter. Nu eigenlijk geen last meer en kan de lunges mooi diep maken :j

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 08:18

-3kg *\o/*
wow ben echt zo bij en trots! :D

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 08:45

Wauw, heel goed zeg!!

Yes, level 1 zit erop *\%/* ! Ging echt heel fijn vandaag, alleen die push-ups willen 'normale' manier echt niet werken. Nu had een collega van me het erover dat dat komt omdat ik zo lang ben (1,83) en het dan gewoon ónwijs zwaar is. Andere lange mensen hier ook problemen mee of ben ik gewoon de loser :+ ? De Anita's gaan me echt heel goed af, bijna 'makkelijk', het verschil met de Nathalies is voor mij echt onwijs groot. Ik doe er altijd 3, hooguit 4 en dan stort ik echt ter aarde :Y)
Heb m'n cardio ook nog een flinke boost gegeven door bij het touwtje springen de dubbele uit level 2 te doen en boksen doe ik 2x zo snel en wissel ik af (2x links, 1x rechts, 1x links, 3x rechts etc etc). Laatste rondje buikspieren door gegaan toen ze aan het stretchen waren, echt lekker! Laat m'n matje vandaag maar even uit liggen, kan 'ie opdrogen :o

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 08:46

Morreguh!
Ik had dat ook met mijn bovenbenen.
Voel die als enige nog in mijn lijf. Maar het wordt elke dag beter.

Wauw Amaryllis wat goehoed!!!!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 08:49

Super Remember!
Goed idee, om wat te mixen!
Ik heb gisteren ook al meer gedaan dan nodig (meer crunches)
Ik ga toch maar eens het filmpje van level 2 erbij pakken

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 08:56

Vandaag ben ik alweer op dag 7! :-)

Heb je gemeten of gewogen toen je begon, remember ?

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 09:12

Nee, heb geen weegschaal en vond het meten ook niet zo boeiend! Maar nu ik zo die resultaten voorbij zie komen word ik wel nieuwsgierig. Misschien dat ik morgen meet, is begin level 2 dus ook een mooi startpunt toch?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 09:24

Remember schreef:
Wauw, heel goed zeg!!

Yes, level 1 zit erop *\%/* ! Ging echt heel fijn vandaag, alleen die push-ups willen 'normale' manier echt niet werken. Nu had een collega van me het erover dat dat komt omdat ik zo lang ben (1,83) en het dan gewoon ónwijs zwaar is. Andere lange mensen hier ook problemen mee of ben ik gewoon de loser :+ ? De Anita's gaan me echt heel goed af, bijna 'makkelijk', het verschil met de Nathalies is voor mij echt onwijs groot. Ik doe er altijd 3, hooguit 4 en dan stort ik echt ter aarde :Y)
Heb m'n cardio ook nog een flinke boost gegeven door bij het touwtje springen de dubbele uit level 2 te doen en boksen doe ik 2x zo snel en wissel ik af (2x links, 1x rechts, 1x links, 3x rechts etc etc). Laatste rondje buikspieren door gegaan toen ze aan het stretchen waren, echt lekker! Laat m'n matje vandaag maar even uit liggen, kan 'ie opdrogen :o

Wat een goede manier is om het opdrukken langzaam steeds zwaarder te maken is je handen op een tafel oid te zetten en dan opdrukken a la Nathalie. Als dat makkelijk gaat, zoek je een lager meubelstuk net zo lang tot je het vanaf de grond kunt.

Haha, ik theorie weet ik wel. Nu nog uitvoeren... Ik heb gister overgeslagen. Ben ongesteld en gister leek het wel of ik weeën had... Ik ga het vandaag goed maken met mezelf. Heb nu ook zwaardere gewichten in huis dus zweten ga ik!

Ik heb bedacht hierna ripped in 30 days te gaan doen. Iemand een idee waar die te koop is? Kun jij daaraan komen, Rapons?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 09:27

Wat goed Amaryllis! Dat geeft extra moed om door te zetten!

Sall, ga jij geen dagje overslaan door jumping? Ik loop nu een dag op je achter :')

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 09:27

Remember, ik ben niet lang maar heb hetzelfde: de makkelijke push ups zijn erg makkelijk, de moeilijke hou ik 5 - 10 vol en dan moet ik over op de makkelijke. Ik heb gewoon erg slappe armpjes.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 09:29

Ik (1.80 ongeveer, gok langer) vind de push-ups ook zwaar :j Het lukt me wel op de gewone manier maar dat is echt bijten.

Gisteren niet kunnen shredden. Was 's ochtends gruwelijk brak door een concert op woensdagavond, daarna tot 21.00 gewerkt en daarna een paar uur gepraat met mijn huisgenoot, waren problemen. Tja, en toen was het alweer 23.00 uur en aangezien mijn wekker vanochtend weer om 06.25 ging ben ik niet meer gaan shredden. Vanmiddag paardrijden en daarna shredden, dat compenseert wel weer :))

Wel pas ik weer in een broek van 2 jaar en 2 maten geleden *\%/* *\%/*

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 09:42

Wat minder gepost hier hoever ik was, maar inmiddels mag ik vandaag nr 15 doen en ben ik dus op de helft :D

Verder vandaag de banaan-ei pannekoek geprobeerd te maken. Is niet lekker zo 's ochtends vroeg. Had er geen bessen op gedaan en denk wel dat je dat nodig hebt voor wat meer smaak.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 09:54

Wauw, zie weer goede resultaten voorbij komen! Mijn kuiten voelen echt alsf ze een paar cm missen, aaargh! Maar vanavond dag 3 en hopen dat dat een beetje helpt; pijn bestrijden met pijn :D

Ik heb gister de bananenmuslikoekjes gemaakt! Best lekker! Met vlokken erdoorheen is alleen niet aan te raden, dat verbrandt.. :P honing erdoor is wel erg lekker, maakt het net wat zoeter.. En is nog even uitvinden wat de beste verhoudingen en baktijd zijn.. Denk dat ik iets meer banaan erdoor wil voortaan

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:29

Amaryllis schreef:
-3kg *\o/*
wow ben echt zo bij en trots! :D

Wow! Jeetje, wat goed!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:30

Remember schreef:
Wauw, heel goed zeg!!

Ik ben 1,80 en ik heb er niet echt problemen mee? Ik denk dat het meer aan je spieren ligt dan aan je lengte!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:33

Ik ben trouwens ook weer een kg kwijt *\o/* En ben ook nog ongesteld, woei.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:35

Zo, net dag drie gehad. Was voor mijn gevoel al duidelijk wat minder zwaar dan de eerste keer. Heb wel onwijs spierpijn btw. [Strompel meer dan dat ik kan lopen] maar dat geeft ook wel weer een kick, dat je toch echt met je spieren bezig bent (:

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:39

Remember schreef:
Wauw, heel goed zeg!!

Dat lijkt me weinig met lengte te maken te hebben, de rest van je lichaam is toch in verhouding/relatie met je lengte, dan moet het toch niks uitmaken wat lengte betreft?

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:42

__Sannne schreef:
Zo, net dag drie gehad. Was voor mijn gevoel al duidelijk wat minder zwaar dan de eerste keer. Heb wel onwijs spierpijn btw. [Strompel meer dan dat ik kan lopen] maar dat geeft ook wel weer een kick, dat je toch echt met je spieren bezig bent (:

Vandaag ook mijn dag 3, en ik strompel net zoals jou geloof ik... nu maar eens strompelend naar de paarden :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:53

Danique07 schreef:
__Sannne schreef:

Vandaag ook mijn dag 3, en ik strompel net zoals jou geloof ik... nu maar eens strompelend naar de paarden :=

ahaha dat gestrompeld ziet er ook zo charmant uit, kwam net zelfs amper de trap af. Echt trede voor trede ahah

Even een toepasselijk plaatje;
Afbeelding