Dit is echt super zeg! Motiveert inderdaad!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Remember schreef:Wauw, heel goed zeg!!
Yes, level 1 zit erop! Ging echt heel fijn vandaag, alleen die push-ups willen 'normale' manier echt niet werken. Nu had een collega van me het erover dat dat komt omdat ik zo lang ben (1,83) en het dan gewoon ónwijs zwaar is. Andere lange mensen hier ook problemen mee of ben ik gewoon de loser
? De Anita's gaan me echt heel goed af, bijna 'makkelijk', het verschil met de Nathalies is voor mij echt onwijs groot. Ik doe er altijd 3, hooguit 4 en dan stort ik echt ter aarde
![]()
Heb m'n cardio ook nog een flinke boost gegeven door bij het touwtje springen de dubbele uit level 2 te doen en boksen doe ik 2x zo snel en wissel ik af (2x links, 1x rechts, 1x links, 3x rechts etc etc). Laatste rondje buikspieren door gegaan toen ze aan het stretchen waren, echt lekker! Laat m'n matje vandaag maar even uit liggen, kan 'ie opdrogen
Yes, level 1 zit erop! Ging echt heel fijn vandaag, alleen die push-ups willen 'normale' manier echt niet werken. Nu had een collega van me het erover dat dat komt omdat ik zo lang ben (1,83) en het dan gewoon ónwijs zwaar is. Andere lange mensen hier ook problemen mee of ben ik gewoon de loser
? De Anita's gaan me echt heel goed af, bijna 'makkelijk', het verschil met de Nathalies is voor mij echt onwijs groot. Ik doe er altijd 3, hooguit 4 en dan stort ik echt ter aarde
![]()
Heb m'n cardio ook nog een flinke boost gegeven door bij het touwtje springen de dubbele uit level 2 te doen en boksen doe ik 2x zo snel en wissel ik af (2x links, 1x rechts, 1x links, 3x rechts etc etc). Laatste rondje buikspieren door gegaan toen ze aan het stretchen waren, echt lekker! Laat m'n matje vandaag maar even uit liggen, kan 'ie opdrogen
![]()
__Sannne schreef:Zo, net dag drie gehad. Was voor mijn gevoel al duidelijk wat minder zwaar dan de eerste keer. Heb wel onwijs spierpijn btw. [Strompel meer dan dat ik kan lopen] maar dat geeft ook wel weer een kick, dat je toch echt met je spieren bezig bent (:
Danique07 schreef:__Sannne schreef:Zo, net dag drie gehad. Was voor mijn gevoel al duidelijk wat minder zwaar dan de eerste keer. Heb wel onwijs spierpijn btw. [Strompel meer dan dat ik kan lopen] maar dat geeft ook wel weer een kick, dat je toch echt met je spieren bezig bent (:
Vandaag ook mijn dag 3, en ik strompel net zoals jou geloof ik... nu maar eens strompelend naar de paarden