Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Rauwkost is juist wat ik steeds al eet, dat gooi ik ook altijd op mijn brood. Vind brood met alleen gewoon beleg altijd zo saaiCup A Soup is wel lekker maar volgens mij zit daar nog best veel rommel in of niet?
Appel en kaneel is inderdaad lekker
Annash schreef:Ik had van de week appelchips gemaakt met wat kaneel erop. Volgens mij was dat een tip van Raponsje. Hoewel er van de appel weinig overblijft vond ik het wel erg lekker!
LisErm94 schreef:Zo dag 8 zit eropPlus nog circuit 1 &2 van no trouble zones getest want die wil ik hierna gaan doen icm yoga meltdown of six week sixpack.
Mikkie schreef:Voor een lekker tussendoortje heb ik een goede tip gekregen van een collega die zij per toeval ontdekte:
Wasa cracker met een dun laagje pesto (groen of rood, allebei lekker) en daar dan huttenkase/ cottage cream op. Echt heerlijk. Is mijn nieuwe verslaving, maar moet wel zeggen dat ik het dan wel ook gewoon als lunch eet en zelfs ook als avondeten samen met een lekkere salade.LisErm94 schreef:Zo dag 8 zit eropPlus nog circuit 1 &2 van no trouble zones getest want die wil ik hierna gaan doen icm yoga meltdown of six week sixpack.
Mega fanatiek ben jij zeg. Goed bezig man.
Na een dag werken, paard verzorgen en rijden en hond entertainen is shredden echt mijn max hoor. En dan hoor ik hier al die meiden die er nog vanalles bij doen. (jaloers)
LisErm94 schreef:Zo dag 8 zit eropPlus nog circuit 1 &2 van no trouble zones getest want die wil ik hierna gaan doen icm yoga meltdown of six week sixpack.
Ik wilde eigenlijk na vandaag de gewichten gaan verhogen maar dat ga ik niet meer doen, mijn armen zijn megabespierd en nog meer staat vast niet charmant
De rest van mijn spieren gaan minder snel helaas haha.
Wat betreft tussendoortje iets van rauwkost? wat komkommer,tomaat,sla,feta,olijven,olie,zaadjes/pitjes en je hebt wel een lekker tussendoortje.
Een soupje? Zelf merk ik dat ik dan toch snel een kop cup a soup met brood pak ofzo, niet veel kcal maar ook niet gezond. Eigenlijk zou je dan beter zelf een soepje kunnen maken en paar keer in de week beetje kunnen pakken als lunch/tussendoor.
Of milkshake van sojamelk en een banaan (zelf nog niet geproefd, maar ga ik morgen maken)
Marja schreef:Zo, net dag 1 gedaan. Kon geen geschikte gewichtjes vinden of iets wat er voor door kon gaan, dus stond met 2 blikken tomatensaus in m'n handen. Vriendlief kwam ook nog (eerder dan ik had gedacht) thuis van een rondje mountainbiken toen ik bijna klaar was, dus die schoot wel even in de lach, ik zag er vast heel charmant uit midden in de woonkamer met m'n kont netjes naar achter en die blikken in m'n handen haha. Daarna allebei uitpuffen met een rood hoofd...