30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:38

Haha ja, naar boven zou veel zwaarder zijn. :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:40

Julia schreef:
Haha ja, naar boven zou veel zwaarder zijn. :D

Nja ik weet dat langlaufen energie VREET. Da's echt niet grappig (en saai... :O)

Maargoed, was er even benieuwd naar :))

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:41

Meh, net gegeten en nu up to work. Zoooo geen zin :(

Meteen na t werk naar bed, morgen stage van 7 tot half 4 en dan snel shredden, tussendoor koken en dan savonds weer stijldansen...
Lekker druk haha

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:41

Ja je moet natuurlijk wel een beetje conditie hebben, maar ik vond het wel meevallen. Nu kreeg ik op dag 1 een hersenschudding doordat ik omver werd gereden door een **** kind :') dus ik heb daarna wel een beetje rustig aangedaan, maar toch. Het is meer een beetje go with the flow :P

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:42

Woesj ik heb dag 4 erop zitten en ik ben stiekem wel een beetje trots op mezelf, want ik hoefde niet meer te stoppen om even bij te komen! Het begin met de gewichten vond ik nog steeds zwaar, maar ik kon mezelf er nu wel doorkrijgen :D

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:50

Ow, sorry... ik ben dus blijkbaar niet zo thuis in het echte lijnen
want ik dacht wat heeft WW (uitkering) nou weer met shredden te maken :o?
Whahaha

Vanmorgen om 7 uur al keer geshred
maar nu twijfel ik toch om hem nog een keer te doen straks
(Ipv Uurtje Zumba)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:52

Goedzo Annash! :D

Weet iemand nog een gezond tussendoortje dat vult? Merk echt dat ik meer honger heb steeds, maar ik eet altijd heel gezond (lees: vooral fruit en groenten) en dat vult niet echt als extra's vind ik en gaat ook een beetje vervelen... kan wel meer brood gaan eten de hele dag door, maar dat vind ik ook niet helemaal de bedoeling want ik eet al veel tijdens mijn lunch. Ben vegetariër.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:54

Halfvolle yoghurt? Kwark? Kan je ook combineren met je fruit. Of bijvoorbeeld met noten. Weet niet wat je lekker vindt? :)

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:56

Eierkoek of een plakje ontbijtkoek wellicht als afwisseling?

Of een Wasa cracker met smeerkaas?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:59

Noten is wel een goed idee inderdaad. Yoghurt ben ik nooit zo'n fan van geweest, eierkoeken vind ik echt heel vies :D , ontbijtkoek is ook wel een goeie! En crackers kan idd ook wel. Nu snack ik vaak tomaat, wortel, bleekselderij etc. en fruit maar dat vult niet super vind ik en de hele dag door dan eet ik echt de koelkast leeg hier :P ik hou ook vaak meer van hartige dingen trouwens, vandaar dat ik vaak niet zo'n zin heb in yoghurt.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 10-01-13 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:59

nootjes, die vullen goed :)
Ik heb hier ongebrande ongezoute nootjes :)

Zeker als je ze gaat combineren met fruit :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:00

Ja nootjes is wel een goed idee :j morgen maar even halen. Ik ben al iemand die de hele dag door eet, maar het moet niet al te erg worden :')

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:09

Zo dag 8 zit erop :) Plus nog circuit 1 &2 van no trouble zones getest want die wil ik hierna gaan doen icm yoga meltdown of six week sixpack.
Ik wilde eigenlijk na vandaag de gewichten gaan verhogen maar dat ga ik niet meer doen, mijn armen zijn megabespierd en nog meer staat vast niet charmant :P
De rest van mijn spieren gaan minder snel helaas haha.

Wat betreft tussendoortje iets van rauwkost? wat komkommer,tomaat,sla,feta,olijven,olie,zaadjes/pitjes en je hebt wel een lekker tussendoortje.
Een soupje? Zelf merk ik dat ik dan toch snel een kop cup a soup met brood pak ofzo, niet veel kcal maar ook niet gezond. Eigenlijk zou je dan beter zelf een soepje kunnen maken en paar keer in de week beetje kunnen pakken als lunch/tussendoor.
Of milkshake van sojamelk en een banaan (zelf nog niet geproefd, maar ga ik morgen maken :) )

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:10

Oe wat ik trouwens megalekker vind appel met rozijnen en kaneel :9

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:13

Rauwkost is juist wat ik steeds al eet, dat gooi ik ook altijd op mijn brood. Vind brood met alleen gewoon beleg altijd zo saai :Y) Cup A Soup is wel lekker maar volgens mij zit daar nog best veel rommel in of niet? :=

Appel en kaneel is inderdaad lekker :9

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:16

Ik had van de week appelchips gemaakt met wat kaneel erop. Volgens mij was dat een tip van Raponsje. Hoewel er van de appel weinig overblijft vond ik het wel erg lekker!

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:36

Fiffill schreef:
Rauwkost is juist wat ik steeds al eet, dat gooi ik ook altijd op mijn brood. Vind brood met alleen gewoon beleg altijd zo saai :Y) Cup A Soup is wel lekker maar volgens mij zit daar nog best veel rommel in of niet? :=

Appel en kaneel is inderdaad lekker :9

Ja cup a soup is niet echt gezond, maar zitten wel maar 70kcal in dus al een verbetering ten opzichte van wat ik soms eet haha.
Ik vind variatie ook echt heel lastig, maar lust dan nog wel graag joghurt met fruit dus dat is dan wel weer handig :)

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:36

Annash schreef:
Ik had van de week appelchips gemaakt met wat kaneel erop. Volgens mij was dat een tip van Raponsje. Hoewel er van de appel weinig overblijft vond ik het wel erg lekker!

Jum klinkt goed, alleen niet echt iets voor snel tussendoor en ben vaak vrij lui :P
maar zeker een goede voor n keer in het weekend.

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:37

Zo, net dag 1 gedaan. Kon geen geschikte gewichtjes vinden of iets wat er voor door kon gaan, dus stond met 2 blikken tomatensaus in m'n handen. Vriendlief kwam ook nog (eerder dan ik had gedacht) thuis van een rondje mountainbiken toen ik bijna klaar was, dus die schoot wel even in de lach, ik zag er vast heel charmant uit midden in de woonkamer met m'n kont netjes naar achter en die blikken in m'n handen haha. Daarna allebei uitpuffen met een rood hoofd...

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:43

Voor een lekker tussendoortje heb ik een goede tip gekregen van een collega die zij per toeval ontdekte:
Wasa cracker met een dun laagje pesto (groen of rood, allebei lekker) en daar dan huttenkase/ cottage cream op. Echt heerlijk. Is mijn nieuwe verslaving, maar moet wel zeggen dat ik het dan wel ook gewoon als lunch eet en zelfs ook als avondeten samen met een lekkere salade.

LisErm94 schreef:
Zo dag 8 zit erop :) Plus nog circuit 1 &2 van no trouble zones getest want die wil ik hierna gaan doen icm yoga meltdown of six week sixpack.

Mega fanatiek ben jij zeg. Goed bezig man.

Na een dag werken, paard verzorgen en rijden en hond entertainen is shredden echt mijn max hoor. En dan hoor ik hier al die meiden die er nog vanalles bij doen. (jaloers) :o

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:45

Dag 8 check!!! 8-)

We gaan lekker dames!!!!!

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:46

Mikkie schreef:
Voor een lekker tussendoortje heb ik een goede tip gekregen van een collega die zij per toeval ontdekte:
Wasa cracker met een dun laagje pesto (groen of rood, allebei lekker) en daar dan huttenkase/ cottage cream op. Echt heerlijk. Is mijn nieuwe verslaving, maar moet wel zeggen dat ik het dan wel ook gewoon als lunch eet en zelfs ook als avondeten samen met een lekkere salade.

LisErm94 schreef:

Mega fanatiek ben jij zeg. Goed bezig man.

Na een dag werken, paard verzorgen en rijden en hond entertainen is shredden echt mijn max hoor. En dan hoor ik hier al die meiden die er nog vanalles bij doen. (jaloers) :o

Haha dankje, verbaast me zelf ook wel een beetje moet ik zeggen :P
Maar om de een of andere reden kijk ik nu uit naar sporten en als de shred afgelopen is en ik heb nog energie dan wil/moet ik echt meer doen. Beetje verslavend dus, en naderhand heb ik juist meer energie voor schoolwerk en paardrijden omdat ik me dan stuk beter voel.

Edit: tussendoortje klinkt trouwens ook lekker, pesto vind ik ook echt jum maar was al weer vergeten dat ik dat lekker vond haha :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:50

LisErm94 schreef:
Ik wilde eigenlijk na vandaag de gewichten gaan verhogen maar dat ga ik niet meer doen, mijn armen zijn megabespierd en nog meer staat vast niet charmant :P
De rest van mijn spieren gaan minder snel helaas haha.

Wat betreft tussendoortje iets van rauwkost? wat komkommer,tomaat,sla,feta,olijven,olie,zaadjes/pitjes en je hebt wel een lekker tussendoortje.
Een soupje? Zelf merk ik dat ik dan toch snel een kop cup a soup met brood pak ofzo, niet veel kcal maar ook niet gezond. Eigenlijk zou je dan beter zelf een soepje kunnen maken en paar keer in de week beetje kunnen pakken als lunch/tussendoor.
Of milkshake van sojamelk en een banaan (zelf nog niet geproefd, maar ga ik morgen maken :) )

Heb jij daar de DVD's van of staat dat op internet? Ik wil hierna namelijk die voor je billen en bovenbenen doen (naam ff vergeten) maar die kon ik niet vinden op Youtube. -O- Of ik moet gewoon nog ff beter zoeken. :D

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:56

Marja schreef:
Zo, net dag 1 gedaan. Kon geen geschikte gewichtjes vinden of iets wat er voor door kon gaan, dus stond met 2 blikken tomatensaus in m'n handen. Vriendlief kwam ook nog (eerder dan ik had gedacht) thuis van een rondje mountainbiken toen ik bijna klaar was, dus die schoot wel even in de lach, ik zag er vast heel charmant uit midden in de woonkamer met m'n kont netjes naar achter en die blikken in m'n handen haha. Daarna allebei uitpuffen met een rood hoofd...

:') Maar absoluut ingenieus bedacht!

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:59

Heb jij daar de DVD's van of staat dat op internet? Ik wil hierna namelijk die voor je billen en bovenbenen doen (naam ff vergeten) maar die kon ik niet vinden op Youtube. -O- Of ik moet gewoon nog ff beter zoeken. :D[/quote]

Jup ze staan op internet :) De no trouble zones staan in meerdere delen per circuit maar die zie je dan bij suggesties verschijnen als je circuit 1 aan het bekijken bent.