.Dit weekend uit eten geweest maar toch heel netjes binnen de lijntjes gebleven
. Salade met scampis vooraf en een mager biefstuk als hoofdgerecht met een paar frietjes en veel groente
Zelfs 1 bolletje ijs als toetje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Salade met scampis vooraf en een mager biefstuk als hoofdgerecht met een paar frietjes en veel groente
Zelfs 1 bolletje ijs als toetje
! Ik gebruik ook die app en heb de hele dag ook een beetje gespaard, zodat ik vanavond lekker een paar frieten mag. Hierbij lekker veel sla. Verheug me hier al 3,5week op dus ik ga er lekker van genieten!
En ben in die 3 weken ook nog twee maal uit eten geweest en elk weekend wezen stappen (ong 4 drankjes per avond). Dus tel uit je winst!
) Bij mij gaat het ook ongeveer 0,5 per week, maar ik ben dan ook niet zo superstreng
(in deze 7 weken 2x verjaardag +taart wat overbleef en nog een keer heerlijk uit eten, en dan heb ik geen zin om er echt op te letten
) Maar ik zit toch na die 7 weken op -4,1 kg dus het gaat er wel af in ieder geval! En nu nog dat sporten waar ik me toe moet zetten.... 
Amaris schreef:Nee, nu ga ik kijken of ik qua voeding iets kan doen (bak vol pruimpjes ligt al klaar).
. Zo verleidelijk om dat hele ding dan maar op te eten
. 
Ik ben dus even in de gloria!
. Goed plan?
!