Zijn er hier nog mensen die van zorgverzekering wisselen naar eentje waar Concerta wel wordt vergoed?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TinekeHorses schreef:lifaya schreef:vraagje hier, zijn sommige van jullie ook zulke controlefreaks?
Hoe bedoel je dat precies?
Lady_M schreef:Ik heb weer medicijnen!Vorige week ging ik naar de apotheek, op en neer vanuit de stad waar ik op kamers zit naar het dorp waar mijn ouders wonen, want -natuurlijk precies in de tentamenweek- ik had helemaal niets meer! Kom ik daar 'ja sorry, maar de voorraad is op...'
Een week zonder moeten doen, dat was niet leuk...
Zijn er hier nog mensen die van zorgverzekering wisselen naar eentje waar Concerta wel wordt vergoed?
lifaya schreef:vraagje hier, zijn sommige van jullie ook zulke controlefreaks?
Veseosunce schreef:Livetime, kan je mij vertellen waar je dat hebt laten doen? Die ECG?
lifaya schreef:In de zin van dat je altijd exact een planning moet hebben en dat als je door omstandigheden die planningen moet wijzigen, je bijvoorbeeld in de stress schiet ofzo. Of gewoon altijd de touwtjes in handen wil hebben etc. Juist doordat ik altijd zo'n vreselijke chaoot ben, schiet ik in de stress als iets niet verloopt volgens planning en heb daar écht moeite mee
lifaya schreef:Stond vannacht rond 01:00 nog al het bestek goed te leggen want ze hadden er een paasei van gemaaktIk kan dat echt niet laten gaan