[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:44

Wat ik mijn dan afvraag met al die aquarel tattoo's,
blijft dat ook mooi op lange termijn?
Na het zetten ziet alles er altijd tip top uit, maar niet dat het over een paar jaar helemaal verlopen is...

Wist dat mn kater pijn ging doen... maar wat ik nog erger vond....
die JEUK := Geloof dat ik de jeuk nog erger vind dat het zetten zelf _O-

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:56

Dat vraag ik me ook af Pluche_pluus, want ik vind het een van de mooiste stijlen, maar ziet het er over 10 jaar niet uit als een blauwe plek?

_karin_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 23:04

Ik denk dat bijwerken bij die stijl wel cruciaal is.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 21:05

Bij deze een stipje om mee te lezen.

Ik weet al ongeveer 2 jaar dat ik een tattoo wil op de binnenkant van mijn pols/onderarm, maar wist nooit zo goed wat.
Nog steeds niet eigenlijk, maar krijg wel steeds meer ideeën van wat ik wil. :D
Ik denk aan een Keltisch symbool, ben het nog aan het uitzoeken maar het symbool moet in ieder geval rond en symmetrisch zijn. Vriendin van me heeft een triskel, best mooi.
Echter, voordat ik iets zou willen laten zetten, wil ik liever een tijdje "proeven". Een tattoo is immers wel iets wat je de rest van je leven bij je draagt.
Wat zou handig zijn om te doen? Met henna "mijn" ontwerp neer laten zetten en kijken of ik het dan nog zo mooi vind als het een tijdje op mijn lichaam heeft gezeten?
Ik weet niet hoelang henna mooi blijft eigenlijk en gezien mijn allergieën zou ik ook heel goed allergisch kunnen zijn voor henna..
Ik heb nog veel te leren en lees bij deze graag mee. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 21:16

Puissance, ik weet niet of 'proeven' zin heeft, wat gewoon heel belangrijk is is dat je iets uitzoekt wat echt onwijs goed voelt en wat jij belangrijk vind.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 22:10

Net terug met mijn moeder van de tattooshop. Hij is erg mooi geworden.

Ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt dat wanneer ik ben af gevallen ik de twinkels ga laten zetten. Voor nu 2. Een voor elke paard wat ik mijn bezit heb of heb gehad (helaas overleden)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 23:02

Joolien schreef:
Puissance, ik weet niet of 'proeven' zin heeft, wat gewoon heel belangrijk is is dat je iets uitzoekt wat echt onwijs goed voelt en wat jij belangrijk vind.

Ja, dat je een soort klik hebt met de afbeelding denk ik.

Mijn tattoo is ontstoken geweest *eversadface* en nu moet 'ie hoognodig worden bijgewerkt, maar ik ben m'n appartement aan het verven dus het moet wachten.

Gewoon even een algemene tip: Nooit in bad in slaap vallen met een verse tattoo. Niet slim.

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 23:28

Sukkol :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:26

Ja ik voelde me echt topkneus in de shop :') En nu zit ik met een stom vervaagd ding, lekker handúg.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 02:01

Ik kwam net dit tegen op youtube:

:D

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 02:06

Hoe zit het met jullie tattoos qua vervagen? Ik heb een maand of 3 geleden mijn tatto laten zetten. De lijnen etc zijn echt heel mooi strak gezet. Maar er komt steeds wat meer huidkleurige deeltjes door heen... Het lijkt nu een beetje een neptattoo die langzaam los gaat laten. De kleur gaat er langzaam vervagen ;(

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 02:24

Dat is niet goed volgens mij. Bij mij is het blauw wel minder fel geworden, maar nog steeds "fel". Het witte daarin tegen is geen wit meer. Maar dat is logisch. Tattoo komt gewoon in de zon etc. Maar je ziet er alsnog geen huid door heen. Ik heb hem nu 1,5 jaar, bijna 2 jaar.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 02:44

NatassJa schreef:
Dat is niet goed volgens mij. Bij mij is het blauw wel minder fel geworden, maar nog steeds "fel". Het witte daarin tegen is geen wit meer. Maar dat is logisch. Tattoo komt gewoon in de zon etc. Maar je ziet er alsnog geen huid door heen. Ik heb hem nu 1,5 jaar, bijna 2 jaar.

Ik 3 maanden ongeveer.. Ik heb het bewust niet in laten kleuren alleen de lijnen.. Maar hij lijkt wat waziger te worden... Geen idee hoe ik hier een foto op kan zetten..Zal morgen in het licht even een foto maken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 02:53

Waar mijn tattoo ontstoken was is hij vervaagd, maar mijn gekleurde die ik al 2 jaar heb is nog mooi.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:00

WSW, dat lijkt me inderdaad ook zeker niet de bedoeling, na 3 maanden.

Lieveli, das inderdaad een beetje dommig....

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 11:01

WhySoWhite schreef:
Hoe zit het met jullie tattoos qua vervagen? Ik heb een maand of 3 geleden mijn tatto laten zetten. De lijnen etc zijn echt heel mooi strak gezet. Maar er komt steeds wat meer huidkleurige deeltjes door heen... Het lijkt nu een beetje een neptattoo die langzaam los gaat laten. De kleur gaat er langzaam vervagen ;(

De eerste weken/maanden na het zetten is dat normaal, hoor. Met het vervellen willen er wel eens "gaatjes" in komen. Gewoon teruggaan, een goede shop werkt gratis bij.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 11:14

Mijn tattoo's zitten er nu 11 en 7 maanden en nog niks vervaagd of huidskleurige deeltjes erdoorheen hoor.

Ik wil zo graag een tattoo van die Adam Kremer <3 Ik hou zoveel van aquarel :')

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 11:24

Die van mij zit nu 5 maanden (gaat snel :oo ) en het zwarte is iets minder zwart dan toen ie pas gezet was maar dat is normaal lijkt mij? Verder geen ontbrekende delen in de tattoo.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 11:55

Mijjn tattoo is ook niet zo intens zwart meer maar dat is normaal inderdaad ;)

Ik heb een van mijn tattoos moeten laten bijwerken omdat ik daar een vreselijke irritatie had (korsten etc) en toen miste daar delen van de tattoo. Helaas heeft dit niet goed gepakt door het littekenweefsel en blijft het nu daar ook beetje doorzichtig.

(onder het linkje een foto van hoe het er tijdens de genezing uit zag :/)
http://i447.photobucket.com/albums/qq19 ... gross2.jpg

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 11:59

:oo
Dat ziet er niet prettig uit := Die van mij heeft gelukkig helemaal geen fratsen gehad.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:13

Met mijn andere tattoo's heb ik ook geen problemen gehad gelukkig (dat was toen mijn 2e). Daar was ik wel heel erg blij mee dat die gewoon normaal genezen zijn.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:22

Myryana schreef:
(onder het linkje een foto van hoe het er tijdens de genezing uit zag :/)
http://i447.photobucket.com/albums/qq19 ... gross2.jpg

:oo Dat ziet er niet fijn uit! Deed het pijn?

Mijn tattoo zit voor een stukje onder mijn beha en daar waren wel meer huidschilfers weggeschuurd bij het genezingsproces, dus dat moest worden bijgewerkt. Wel jammer dat dat het pijnlijkste stuk was, net op mijn ribben :') En de letters waren ook hier en daar wat minder mooi, maar dat is weer helemaal bijgewerkt :j

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:42

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:56

Het deed eigenlijk niet veel pijn, het jeukte alleen, was net alsof ik verbrand was daar.

FriesRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:15

Nou ze zijn hem nu aan het plaatsen. Ben super benieuwd wat jullie er van vinden als ik vanavond de foto. Post