Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wienna schreef:Oh jij bent wel heel fanatiek Karin!! ( ik ken mezelf ik moet ook remmen hoor!! )
Ik hoorde dat je echt om de dag moet lopen, puur voor je spieren.
Iig ik heb vandaag les 3 gelopen, ging lekker!! Kreeg alleen pijn in mijn keel in het begin dus ik vermoed dat ik verkeerd of te snel adem...
Mijn resultaat van vandaag:
Distance 3.33 km
Duration 0:24:55 h : m : s
Avg. Pace 7:30 min/km
Avg. Speed 8.01 km/h
Burned 156 calories
Climb 21 m
KarinvdM schreef:Weet je wat ik me afvraag, hoeveel mensen die met STR of welk programma dan ook beginnen maken het ook daadwerkelijk af? Hier komen vaak mensen vertellen dat ze gaan lopen, maar na een paar keer hoor je niks meer van ze...
Ik heb mezelf vandaag een hardloopverbod gegeven, ik sla wel erg door momenteel, ik loop erg veel. Vorige week 6x en voor deze week stond de teller ook alweer op 3x. Overdrijven is ook een vak...
Van hardlopen val je niet zo veel af Ellepel.
ellepel schreef:ik moest via hardloopschema vanmiddag voor het eerst 3 minuten achter elkaar,ik denk dat haal ik nooit joh!
maar toch maar wel mooi gedaan![]()
nu 2 dagen rust end an mag ik zaterdag weer lopen,word wel steeds pittiger daar ,maar het gaat wel heel goed,heb nog steeds nergens last van![]()
kom ook steeds dezelfde mensne nu tegen en iedereen groet ook heel leuk,leuke buurt om hier te lopen
Itrichta schreef:Oh wat is er weer veel geschreven zeg. Zo even uitgebreid lezen.
Straks weer naar de loopgroep. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat. De meeste hebben een hoger looptempo, dat vind ik wel lastig, loop dus elke keer achteraan.
Wienna schreef:nee niet benauwd, pijn in de keel. Heb ik ook als het bv heel koud is, of als je heel hard fietst. Weet niet of dat bij iedereen is hoor
ellepel schreef:ik zag dat jullie het over de Lidl hadden met klediung?
ben vanmiddga bij scapino geweest en heb een 3kwart broek en een shirtje voor nog geen 30 euro gehaald,daar hebben ze ook leuk spul![]()
ik moest via hardloopschema vanmiddag voor het eerst 3 minuten achter elkaar,ik denk dat haal ik nooit joh!
maar toch maar wel mooi gedaan![]()
(...)
KarinvdM schreef:Weet je wat ik me afvraag, hoeveel mensen die met STR of welk programma dan ook beginnen maken het ook daadwerkelijk af? Hier komen vaak mensen vertellen dat ze gaan lopen, maar na een paar keer hoor je niks meer van ze...
Ik heb mezelf vandaag een hardloopverbod gegeven, ik sla wel erg door momenteel, ik loop erg veel. Vorige week 6x en voor deze week stond de teller ook alweer op 3x. Overdrijven is ook een vak...
Van hardlopen val je niet zo veel af Ellepel.
l.