Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Eventjes een vraagje hoor, hoe emo vinden jullie een labret lip piercing?![]()
Aangezien ik zelf wel alto ben maar totaal geen 'emo' dus ik heb ook geen zin om daarvoor uit gemaakt te worden maar ik wil die piercing wel
casperzazoe schreef:Eventjes een vraagje hoor, hoe emo vinden jullie een labret lip piercing?![]()
Aangezien ik zelf wel alto ben maar totaal geen 'emo' dus ik heb ook geen zin om daarvoor uit gemaakt te worden maar ik wil die piercing wel
Fiffill schreef:Iemand ervaring met sideburn piercings?
Ik vind ze echt heel gaaf, maar ben bang dat het snel uit gaat groeien.
Red_Savage schreef:Fiffill schreef:Iemand ervaring met sideburn piercings?
Ik vind ze echt heel gaaf, maar ben bang dat het snel uit gaat groeien.
Yep, sideburns zijn gaaf, maar groeien inderdaad helaas snel uit.
Vriendin van me had er ook een, heel mooi en echt perfect gezet. Maar hij heeft het helaas niet lang uitgehouden.
Lous schreef:ROCHELLEx schreef:Iemand ervaring met de venompiercing?
Niet persoonlijk, maar een collega van mij heeft ze kort gehad.Ze zijn echt heel slecht voor je tanden. Ze heeft ze niet lang gehad omdat haar tanden heel gevoelig werden ivm glazuurbeschadiging.