Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Emori

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 07:57

Oh Gijs is leuk <3

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:16

Suze geduld...jouw gijsje binnekort in productie toch ;-)
Lekker bekkie die Jen!
Doezel, op het gemakkie, stapje voor stapje. Als je straks (volgend jaar als ik je planning goed lees) alles voor elkaar hebt is er niemand die jullie er raar op aan zal kijken denk ik hoor, ook al heb je een beperking. Ik vind het kwalijker dat mensen die hun zaken niet voor elkaar hebben aan kindjes beginnen dan mensen met bv beperking maar die daat wel goed kunnen opvangen (omdat er over nagedacht is) Enne, je moeder, sorry, maar die heeft natuurlijk geen stem in jullie nageslacht he, dat is jullie zaak.
Joanne, vind de tatt's wel mooi, hou alleen niet zo van namen...Heb dat al té vaak mis zien gaan. Wij zijn meer van de symbolen, ik ben bij mijn man een bloem onder zijn koi. (hij is bij mij nog ff niks, was al zwanger toen de afspraak stond dus moet nog even wachten....)
MT en Tessie, spannend, walvissenrace ;-) Wie gaat er eerst!
Sharmila, sommige vrouwen voelen hun ei, anderen niet en die bepalen het óf aan de hand van hun cyclus óf met testen.

Heeft er nog iemand een tip voor mij om me niet zo op te laten naaien door alle zwanger kwaaltjes?? Ik raak zo gefrustreerd van alles wat ik niet kan....En ik krijg die knop niet om.... HELP!!!!

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:17

zag dat ik bij het lijstje gezet was.. was 31 juli uitgerekend. en we krijgen een meisje :D

de pagina's gaan hier wel heel erg hard.

verder hier nog steeds rustig, mn vriend denkt dat ze t weekend geboren word dus we wachten het af. wel handig dat dan iedereen hier weer terug is van vakantie (de laatste komen vanavond thuis).

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:19

tattoo's met namen hou ik ook niet zo van, maar ik wil wel over een tijdje de naam van onze dochter op mijn pols laten zetten. ik heb nu twee honden pootjes op mijn boven bil maar die zie je eigenlijk alleen als ik mn bikini aan heb.

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:44

@Annelot, ik hou het in gedachten, maar denk dat ik veel kleren krijg, wordt de eerste jongen :D
Ik zou wel graag mijn voorste fietszitje en scherm van bobike willen ruilen met iemand voor een "jongensversie" :o . Heb nu een roze/paars/wit met uiltjes en vlinders.

@CU, die 4de foto is echt geweldig!!!!!!!!

@Doezel2, ik zou als ik jouw was eerst gaan samen wonen en dan verder kijken.
Samen wonen voor de eerste keer is al ontzettend spannend en je ontdek elkaar toch een beetje opnieuw. ;)

Onze jongensnaam is geen geheim, iedereen wist het al hahahaha. Onze kleine man heet LUUK.
Als het een meisje was geweest, dan JOLIE.

Wij hebben een dochter die heet Fenna en als zij een jongen was geweest, heette zij MAX.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:46

Spannend hoor, Hakkie staat op knappen en Tessie & MissToseland volgen kort daarna. spannend spannend spannend. Zo zit ik straks ook met al de februari uitpoepers ;) Al vind ik het doodeng.

Doezel: Mijn moeder is ook Rhesus moeder, maar het heeft zoals anderen zeggen geen beperking voor het zwanger worden en kinderen krijgen mits je het maar goed in de gaten houdt. Maar ik denk dat je eerst lekker je leven op de rit moet hebben samen met je mannetje. Dus lekker school afmaken, huisje kopen / huren, lekker settelen en dan kijken of jullie samen klaar zijn voor gezinsuitbreiding. Je moeder zal het ook makkelijk accepteren als ze ziet dat jij super gelukkig bent met je partner en het jullie goed gaat. Je zegt ook dat je een kleine beperking hebt met een lichte vorm van autisme, heeft dat ook invloed op je schrijfvaardigheid, want ik heb af en toe wat moeite met het begrijpen van de woorden die je tikt. Niet aanvallend bedoeld ik neem aan dat er een reden voor is en niet dat je express woorden zo spelt.....

Ik heb gisteren ook bloed laten prikken, ik en mijn partner willen de combinatie test doen, wij hebben daar 16 augustus de echo voor. Maar ik heb dus een hekel aan naalden en ze haddebn gewoon 7 buisjes bloed nodig. Damn.... Maargoed ik heb het overleefd ;-)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:57

Ik houd ook niet van vloed prikken, ze denken het altijd zo maar ff te kunnen doen terwijl ik écht met een tourniquet geprikt moet worden...

Over namen op m'n lijf riep ik ook eerst dat ik dat niet zou doen hoor haha. We hadden eigenlijk veracht dat Michel z'n stuk 1 schouder zou bedekken en dan de maan en mijn naam in het midden. Toen we deze tekening zagen waren we echter direct verkocht en gewoon gedaan.

Fleur!!! Waar ben je? Heb je de uitslag al?

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 09:18

Joanne, mooie tattoo's. Ik heb er vorig jaar ook 1 laten zetten. Een kleintje maar hoor haha.

Cindy, wat een leuk kind heb jij, dat koppie er ook bij op die laatste foto, geweldig!

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 09:35

Nou ik ga zo weer naar mijn werk.
Ontzettend slecht geslapen, rare droom (1 hele lange) ik kon vliegen. Maar man wat is dat vermoeiend. En ik ben dan natuurlijk zo dom om steeds naar beneden te kijken terwijl ik hoogtevrees heb. Daar heb ik dus ook in mijn dromen last van.
Minime is vreselijk druk nu en ik heb nu echt het gevoel een stuiterbal te hebben ingeslikt die elke keer als ik links ga naar rechts schiet. Ook vermoeiend.
Nu hopen dat de bellende klanten niet gaan zeuren, want daar heb ik nu niet het juiste humeur voor.
Maar ja er moeten ook centjes verdient worden.

Ik lees wel braaf mee hoor, maar het is geen doen om op iedereen individueel te reageren.
Nog even over het oerwoudprobleem dat ik op voorgaande pagina('s) las. Dat doet vriend nu.
Ik kan er nu al amper bij en hij doet het heel keurig en precies. Benen lukt nog wel zelf, maar onder het mom van ik ben nu toch bezig hoef ik die ook al niet meer te doen.
Ik vind het wel fijn zo'n verwenmomentje!

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 09:47

voor het oerwoud probleem heb ik een spiegeltje voor in de douche gezet, zo kan ik nog een beetje zien of het allemaal gekapt is :+
ik heb moeite met stil staan, word dan een beetje dizzy dus we hebben een douche kruk geleend bij de vitras, is ook makkelijk om je been op te zetten dan kan ik er gewoon zelf bij om te scheren :o

ik vind vooral bukken vervelend, zoals de hondjes hun riem om doen of sokken aan te trekken. heb ook gympies gekocht waar ik zo in kan stappen want veters strikken lukt me echt al tijden niet meer.

verlang ook wel weer een beetje naar mn normale kleding :o tegenwoordig is er hartstikke leuke positie kleding te krijgen maar vond het zonde om daar erg veel van te kopen omdat het maar tijdelijk is.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 09:51

Ik ga denk ik voor ugg's mocht ik in de winter zwanger zijn haha

Nog geen vorderingen hakkie?

Daisyree hopen dat je vannacht beter kan slapen

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 09:52

Ik kan door mijn bekkeninstabiliteit al een tijdje niet meer scheren. Mijn oksels en benen gaan nog net, maar down under gaat echt niet meer. Trim het nu maar een beetje bij, VK zal vast wel eens meer daar haar hebben gezien. Mij boeit het iig niet zo veel meer :') .

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 09:57

Dat denk ik ook wel hoor! En trimmen maakt al een heel groot verschil!

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:03

nee nog niks hier, had net wel ff soort kramp maar is nu weer weg.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:16

Je houdt ons wel in spanning zeg!

Ebony_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:18

Ja namen heb ik zelf ook al in mn hoofd. Vriendlief vond ze gelukkig ook leuk:) Dat is dan wel makkelijk.
Er is nu nog een stel zwanger binnen onze vriendenkring, maar denk niet dat die de zelfde smaak hebben qwa namen als wij we zullen het zien.

Ja dat scheren zat mijn vriend ook al over te grappen. Ja straks...ben wel van het bijhouden, maar ja welke "coupe" is tijdens een bevalling nou ideaal;) hahah zat er al met een vriendin over te grappen.
Ook zij is gestopt met de pil zou wel heel leuk zijn samen zwanger te zijn.

Maar op sommige momenten kan ik kinderen afschieten of denk ik bij mijzelf van joh hebben die kinderen uberhoubt opvoeding gehad??
Ik heb een dierenspeciaalzaak en daar horen natuurlijk ook honden speeltjes bij..en die piepen...hoe leuk is het om in zon speeltje te knijpen en t piept..ja een keer is leuk maar geen 1000x! En die ouders zeggen dr gewoon niks van. Sta ik met ze te praten en zeg ik van ik versta u niet, maar niet denken van dan laat ik mijn kind stoppen met in die dingen te knijpen nee..gewoon harder praten;)

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:24

Joanne1987 schreef:
zag ze net cindy!!! wat een gruwelijk lekker jong :D

ik heb 2,5 uur gezeten en ik ging echt kapot met het overtrekken van mn bestaande tattoo... wat een hel

die van manlief is zo in zn totaal idd in 3 uur gezet, toen kon ie echt niet meer. donderdag sessie 2

euh... het is een meisje he.... :=
(edit: ik las al dat de andere Utrechter er wat van zei :D)

woow dat is flink wat in 3 uur dan!!! knap hoor
waarom is overtrekken zo pijnlijk?

Sharmila, jeetje vanaf je 9e!!!!!
ik zou dan nog ff wachten tot de volgende ronde, na je trouwen
en dan kan het maar zo zijn dat je bijv een paar maanden helemaal geen cyclus hebt, maar sommigen hebben het geluk dat ze gelijk een cyclus hebben, dan zou je dus op dag 14 je eisprong kunnen hebben bij een cyclus van 28 dagen

thanx voor alle reacties op mijn foto's :D

en Gijs met klompen <3

met scheren voel je toch ook wel of alles weg is :+ ik voelde gewoon met mijn hand en wist precies waar nog wat zat :')

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:25

Ik weet wat je voelt... Wij hebben en mand met voetballen in de winkel, ook heel leuk...

Een tattoo die genezen is is in principe litteken weefsel, dus dikker en stugger

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:52

Rinske schreef:
Ik kan door mijn bekkeninstabiliteit al een tijdje niet meer scheren. Mijn oksels en benen gaan nog net, maar down under gaat echt niet meer. Trim het nu maar een beetje bij, VK zal vast wel eens meer daar haar hebben gezien. Mij boeit het iig niet zo veel meer :') .

:)* natuurlijk, de ladyshave!! thanks :D scheermesje is te gevaarlijk omdat ik gewoon echt geen zicht heb :=

hakkie staat al echt op knappen :))

corine1981 schreef:
Cindy wat een leuk dametje, de ondeugd lijkt er wel vanaf te stralen :)

Friemel, mooi die tattoos. Ben alleen nooit zo van de namen in inkt.... :o

Zijn niet mijn tattoo's ;) ik zal nooit een naam (behalve die van mijn kat of kind) laten tattooeren :n
Stel dat er iets met mij bijvoorbeeld gebeurd en mijn lief vind een nieuwe liefde, dan heeft ie mijn naam enorm op zijn rug staan oid, wil het ook absoluut niet hebben :n

ik heb 2 felgekleurde zwaluwen op mijn armen en een vlinder op mijn rug :D

Ik droom de laatste weken zo ontzettend naar... ik snap niet hoe het kan..

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:54

Joanne1987 tja die kleine houd ons ook in spanning :+
heb ineens sinds gister weer erg last van maagzuur, ben nu ook misselijk.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:56

hakkie schreef:
Joanne1987 tja die kleine houd ons ook in spanning :+
heb ineens sinds gister weer erg last van maagzuur, ben nu ook misselijk.

Ik heb net even over mijn cola glas gewreven (also know as mijn glazen bol) en je bevalt morgen avond :j

:')

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:59

Let's hope so! Wil wel weer newborn foto's checken hier!

Ik zou bijvoorbeeld weer nooit een naam van een dier laten zetten. Het is idd wel een afweging die je moet maken, en ik snap heel erg goed dat anderen het nooit zouden doen

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 11:09

_Friemel haha ik hoop het :D mijn vriend denkt ook dat ze zaterdag op zondag geboren word (roept hij al langer 4/5 augustus).

ik heb nl heel lang het gevoel gehad dat ze eerder zou komen, maar ze is nu al zo eigenwijs. ik hoop dat ze naar papa luistert :o
het word nu ook steeds moeilijker om de naam geheim te houden }:0 maar heb het tegen niemand vertelt dus is echt een verrassing. mijn moeder dacht het te weten, maar was fout (ze dacht Fleur, het lijkt er niet eens op).

Ebony_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 11:18

Hakkie spannend....hou je ons op de hoogte haha! Ben wel heel benieuwd. Misschien overheen gelezen hoor, maar wil je thuis of in t ziekenhuis bevallen?

En Friemel je moet geld gaan verdienen met dat glas;) haha patent op aanvragen voor Macdonalds t al doet haha!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 11:26

Hakkie wat spannend! Duurt nu wel lang!

Ik voelde met scheren of alles weg was. Ging prima :D of even met een spiegeltje :j