Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wie gaat er eerst!
. Heb nu een roze/paars/wit met uiltjes en vlinders.
Al vind ik het doodeng.
tegenwoordig is er hartstikke leuke positie kleding te krijgen maar vond het zonde om daar erg veel van te kopen omdat het maar tijdelijk is. Joanne1987 schreef:zag ze net cindy!!! wat een gruwelijk lekker jong
ik heb 2,5 uur gezeten en ik ging echt kapot met het overtrekken van mn bestaande tattoo... wat een hel
die van manlief is zo in zn totaal idd in 3 uur gezet, toen kon ie echt niet meer. donderdag sessie 2
)

ik voelde gewoon met mijn hand en wist precies waar nog wat zat
Rinske schreef:Ik kan door mijn bekkeninstabiliteit al een tijdje niet meer scheren. Mijn oksels en benen gaan nog net, maar down under gaat echt niet meer. Trim het nu maar een beetje bij, VK zal vast wel eens meer daar haar hebben gezien. Mij boeit het iig niet zo veel meer.
natuurlijk, de ladyshave!! thanks
scheermesje is te gevaarlijk omdat ik gewoon echt geen zicht heb
corine1981 schreef:Cindy wat een leuk dametje, de ondeugd lijkt er wel vanaf te stralen
Friemel, mooi die tattoos. Ben alleen nooit zo van de namen in inkt....
ik zal nooit een naam (behalve die van mijn kat of kind) laten tattooeren
mijn vriend denkt ook dat ze zaterdag op zondag geboren word (roept hij al langer 4/5 augustus).
maar heb het tegen niemand vertelt dus is echt een verrassing. mijn moeder dacht het te weten, maar was fout (ze dacht Fleur, het lijkt er niet eens op).
of even met een spiegeltje