Esther@ Ok,toch maar eens een filmpje ofzo kijken hiihihih
Nena@ Leuk gedaan zo,het lijkt op een filmpje makkelijk om het te doen,maar volgens mij moet je er wel redelijk een vaste hand voor hebben,zodat je de halve maantjes niet over je hele oog heen komt hihi.
Ik kreeg deze weer in mijn mail Zat zelf ook te twijfelen om het te doen,maar dat glow in the dark heeft voor mij toch geen nut ga nooit stappen ofzo. Maar ja voor 4,95 verzenden,denk ik ach als het dan niks is,heeft het niet veel gekost
Twijfel twijfel twijfel,maar moet er nog snel bij wezen staan al in het oranje.
@Shantal: Klopt! Een vaste hand is wel nodig, anders word het meer een zebra printje ben ik bang haha. Ik was geinspireerd door de video clip van Beyoncé-Kitty Kat. Ik heb helemaal Beyoncé freak dus ik moest dat proberen met carnaval.
Anders heb ik altijd heel simpel alleen mascara of met een klein beetje eyeliner.. (Saai maar makkelijk)
shantal
Geplaatst: 20-01-13 12:10
Dit filmpje had ik toen zitten kijken,vind ik ook wel heel gaaf en mooi gedaan;
Ik had gisteren mijn ogen heel mooi opgemaakt vond ik Alleen lukt het gewoon niet om er een goede foto van te maken Hoe doen jullie dat zonder dat alles uit verhouding raakt of de kleuren niet overkomen?
Wat een hoop werk trouwens bovenstaande make-up! Krijg je denk ik een lamme hand van!
@Shantal: Dat is wel een mooie tutorial idd.. Ik heb wel meer kleur gebruikt voor de basis voor een meer dramatisch effect en de vlekken groter gemaakt zodat je van een afstand ook kan zien da he geen stippen zijn
Ik heb alleen nog geen flauw idee wat het dit jaar gaat worden als ik uberhaupt carnaval ga vieren
Weten jullie nog mascara's met een plastic applicator, ik hou niet van die harige borstels en ik ben niet van plan om elke mascara te kopen en uit te testen ?
Ik zag dat Bourjois net een nieuwe heeft. Beetje idee van een kammetje. En volgens mij hebben veel merken met een plastic applicator. Rimmel en Maybelline volgens mij ook.
de allerfijnste mascara vind ik of 4D effect van lóreal of de telescopic false lashes
deze hebben allebei een dun rubber borsteltje, ik vind die echt supper fijn, ze brengen allebei ook een dun mooi laagje aan, niet echt spinnenpoten effect. Ik hou van kleine borsteltjes omdat die grote bji mij júist voor meer klontjes etc.. zorgen
Oeh wat een leuke reacties, die moet ik onthouden want mijn mini van Max factor met plastic kammetje is bijna op
Maaikee43
Geplaatst: 22-01-13 17:19
Hee allemaal,
Zou ik hier wat mogen vragen?
Ik heb van mij zelf bruine ogen en ze zijn absoluut niet klein maar ook niet groot. Ik wil ze graag mooier laten lijken maar wel met weinig make-up omdat ik niet van donkere ogen houd. Soms doe ik weleens een lijntje boven mijn oog maar dan lijkt het meteen zo zwart terwijl het een dun lijntje is. Ik gebruik niet veel mascara.
Lichte glanskleurtjes zijn wel mooi, door de "glittertjes" lijken je ogen ook groter
Bralindy
Geplaatst: 22-01-13 19:02
Hey allemaal!
Ik heb licht blauw-grijze ogen van mezelf (soms zijn ze licht grijs en soms ook weer blauwer, hangt af van de lichtinval) en ik vroeg me af wat voor kleuren er het beste bij passen Normaal gebruik ik nu gewoon zwart. Maar ik wil ook weer eens water anders