Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, heerlijk blokje om ben niet moe gelukkig. De pijn is weggebleven
) en de afleveringen duren maar 20 minuten, dus je kunt steeds even peilen of je al moe genoeg bent

Magrathea schreef:Een wandelingetje maken buiten? Een tijdschrift lezen (of vind je dat ook niet leuk, bij 'lezen' denk ik aan boeken)
Met oortjes in muziek luisteren?
Je kamer opruimen
Of huiswerk
Of probeer je te bedenken wat je aan het piekeren kan doen. Ik heb wel eens wakker gelegen omdat ik bang was dingen te vergeten de volgende dag. Dus uiteindelijk ben ik mijn bed uit gegaan en heb alles klaargezet wat ik nodig had en een briefje gemaakt met wat ik nog meer niet moest vergeten. Dat scheelt
Verschrikkelijk.

Roosch schreef:Ik vond deze op Marktplaats, is niet duur! http://link.marktplaats.nl/593416940
Maar ik wil zo graag whatsappppp 

) op 't kantoor waar ik nu zit. Heel fijn, maar pfoe, vermoeiend! Zeker met een weekend baan erbij. Deze week ga ik minimaal 50 uur in totaal draaien, daarnaast nog paardje en huishouden tot m'nouders terug zijn.. Ik word moe als ik eraan denk en schaam me diep als k me bedenk hoe de keuken uitziet... Voor nu gaat de klaagmodus iig uit, en ga ik mijn ogen dichtdoennn!
op 't werk moet ik strak in 't pak verschijnen en heb net een hele lading kleren van m'n zus gekregen, die haar niet passen of die ze niet meer draagt
mijn fashionista hart huilt van blijdschap haha.
Barbabientje schreef:Heeeeeee Anouk jij ook hier?

) laat die banketstaaf lekker gaan en kies voor jezelf

, ben er helemaal klaar voor! (ook wel een marathon)