Nog meer mensen die slecht kunnen slapen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nog meer mensen die slecht kunnen slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 07:30

Ik uiteindelijk 2uren , na paracetamol en rust was de pijn weg. Moet toch nog naar de huisarts vandaag...

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 09:58

Hahaha MG! Arme jij. Ik hoop voor je dat deze werkdag snel voorbij gaat en op kantoor gelukkig geen last van stuiterende adhd'tjes lol. Ik ga vandaag t ziekenhuis bellen voor een second opinion. Heb vannacht trouwens best geslapen tot half 5, om half 8 weer in slaap gevallen en net ontbijt achter de kiezen. Of naja, een shake.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:00

Pffff. Had het zooo warm vannacht! Ook erg slecht geslapen dus.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:03

Ja het was hier ook bloedheet! Ik zweet al extra van m'n medicatie en nu is t al helemaal een lekkere transpiratiebende hier. Maar na vandaag zou het afkoelen toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:09

Is nu al koud :P , heerlijk blokje om ben niet moe gelukkig. De pijn is weggebleven :)

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 12:34

Jaja ben rond half 4 in slaap gevallen om half 8 alweer wakker. Pff morgen de uitslag van ct-scan. Die pijn is soms niet te harden! En het piekeren wat je lekker kunt doen wanneer je wakker ligt. pff mensenlief, ik word alweer vervelend als ik er nog maar aan denk dat het avond word.
Voor de mensen met weinig slaap vannacht en toch moeten werken, Veel succes! Kruip vanavond maar vroeg jullie bedje in!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 12:44

Als je begint te piekeren moet je sowieso je bed uit want daar kom je dus helemaal niet van in slaap!
Ik heb een aantal dvd's van The Big Bang Theory. Heerlijk luchtige humor die ik snap (zowel nerd jokes als geek jokes *trots* B-) ) en de afleveringen duren maar 20 minuten, dus je kunt steeds even peilen of je al moe genoeg bent :D

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 13:17

Ja maar wat moet ik dan doen als ik lig te piekeren? Kan moeilijk iedereen wakker maken. Het liefst rij ik dan een rondje met de auto maar kon helaas niet van de oprit af. Me moeder der auto stond eerst. En als ik daarmee ga rijden, is ze niet zo blij.
Tv kijken kon ik ook niet want me vader lag in de bank te slapen, hij was in slaap gevallen. Tv op me kamer heb ik niet.
Lezen doe ik absoluut niet graag.
Dus dan blijft er niet veel over en naar me plafond liggen staren en piekeren.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 14:05

Een wandelingetje maken buiten? Een tijdschrift lezen (of vind je dat ook niet leuk, bij 'lezen' denk ik aan boeken)
Met oortjes in muziek luisteren?
Je kamer opruimen _O-

Of huiswerk :)*

Of probeer je te bedenken wat je aan het piekeren kan doen. Ik heb wel eens wakker gelegen omdat ik bang was dingen te vergeten de volgende dag. Dus uiteindelijk ben ik mijn bed uit gegaan en heb alles klaargezet wat ik nodig had en een briefje gemaakt met wat ik nog meer niet moest vergeten. Dat scheelt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 14:07

*Komt binnen vallen*

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik kan de laatste paar weken helemaal niet goed meer slapen. Savonds lig ik nog zeker 2u wakker voordat ik eindelijk in slaap val. En smorgens kan ik mijn bed echt niet uit. Gebroken nachten heb ik niet veel.. Afentoe zo eens een keer... Had/heeft misschien iemand het zelfde probleem als mij? En wie geeft mij de gouden tip? *\o/*

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 15:21

Gouden tip heb ik helaas niet, maar er wordt vaak gezegd dat je dan juist uit je bed moet gaan en TV kijken of een boek lezen.
Bij mij helpt momenteel alleen maar een portie Zopiclon en dan word ik lekker uitgerust wakker.

Overigens vind ik het wel belachelijk hoe makkelijk ze er herhalingsrecepten voor uitschrijven.... de laatste 2x even bellen naar de HA, zeggen dat je een herhaalrecept wilt en PLOEP: ga morgen maar halen bij de apotheek... }:0

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 15:54

Magrathea schreef:
Een wandelingetje maken buiten? Een tijdschrift lezen (of vind je dat ook niet leuk, bij 'lezen' denk ik aan boeken)
Met oortjes in muziek luisteren?
Je kamer opruimen _O-

Of huiswerk :)*

Of probeer je te bedenken wat je aan het piekeren kan doen. Ik heb wel eens wakker gelegen omdat ik bang was dingen te vergeten de volgende dag. Dus uiteindelijk ben ik mijn bed uit gegaan en heb alles klaargezet wat ik nodig had en een briefje gemaakt met wat ik nog meer niet moest vergeten. Dat scheelt :)

Wandelen buiten, in het donker? hihi dood eng vind ik dat! Echt een tijdschrift hebben we niet makkelijk in huis. (Inderdaad bij lezen denk ik ook aan een boek hoor.)
Ik ben blijkbaar niet zo modern, ik heb dat niet voor muziek te luisteren.
Kamer is gistere morgend opgeruimd dus daar was ik al mee klaar.

Huiswerk heb ik niet meer, ik werk al 3 jaar.

Waarom ik pieker weet ik maar al te goed, jammer genoeg. Heb vannacht het proberen van me af te schrijven heb zeker 10 A4tjes voor en achterkant vol geschreven. Me hoofd zit gewoon over vol. Ik probeer er wat aan te doen maar het lukt me niet echt altijd even goed.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 19:10

Had een slechte nacht, lig plat van de buikkrampen maar droomde dat ik zwanger was. :') Verschrikkelijk.

Heb vanmiddag op de bank zo ontzettend vast geslapen, pa heeft me wakker moeten schudden nadat ie al een paar keer tegen me aan had gekletst.
Hoop op een goede nachtrust vanavond, als ik om 12 uur de slaap niet kan vatten, gaat er een borrel in.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 19:11

Ik slaap vanaf nu helemaal slecht :')
Telefoon kaput.. -O-

Iemand misschien eentje waar whatsapp op kan te leen? O:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 19:17

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 19:20

Roosch schreef:
Ik vond deze op Marktplaats, is niet duur! http://link.marktplaats.nl/593416940

Haha naja heb nu wel een oud vercrackt toestel gevonden :j Maar ik wil zo graag whatsappppp :')

edit: En de mijne is over 2 weken weer terug :j

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 19:21

Hier nog een slechte slaper!
Als ik na school ga heb ik nergens last van. Maar als ik op stage ben (dat ben ik nu 4 dagen in de week) Dan werk ik 's nachts door XD Of lig ik wel over iets anders te dubben.. En kan gewoon niet stoppen. Dan ben ik vrijdags echt kapot :( Daar baal ik best van.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 20:45

Roosch, na een fles wodka of ouzo slaap je vast :')

ik ben kapot. Vanochtend kwart over acht de deur uit, kwart voor negen net kwam ik binnen. Gewerkt, even bij mijn zus wezen eten en daarna nog m'n paardje gereden.. Mag misschien toch langer blijven (rest van de maand :) ) op 't kantoor waar ik nu zit. Heel fijn, maar pfoe, vermoeiend! Zeker met een weekend baan erbij. Deze week ga ik minimaal 50 uur in totaal draaien, daarnaast nog paardje en huishouden tot m'nouders terug zijn.. Ik word moe als ik eraan denk en schaam me diep als k me bedenk hoe de keuken uitziet... Voor nu gaat de klaagmodus iig uit, en ga ik mijn ogen dichtdoennn!

Ooh trouwens, even omdat ik het zo leuk vind :') op 't werk moet ik strak in 't pak verschijnen en heb net een hele lading kleren van m'n zus gekregen, die haar niet passen of die ze niet meer draagt :D mijn fashionista hart huilt van blijdschap haha.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 20:58

Ik ben even aan het bijlezen hoor. Ik was een langweekend weg, wat resulteerde in nog kortere nachten (gemiddeld 2 uur per nacht, over 3 nachten). Hopelijk slaap ik vanavond in mijn eigen bed beter -O-
Barbabientje schreef:
Heeeeeee Anouk jij ook hier? :')

Ja :+

Sitasgatje, dat wat ik probeer te ontcijferen uit jouw berichten ( :o ) laat die banketstaaf lekker gaan en kies voor jezelf :(:)
Dreamy ook een verbroken relatie :(:)
Barba lekker bezig met je zusje en exscharrel :')
Martjuh eng van die overval!
Roos naar Nickleback geweest, gaaaaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:17

Ik ga de 2 uur van gister vast wel overtreffen :D , ben er helemaal klaar voor! (ook wel een marathon)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:19

Ik ben zo moe en ik lig al bijna een uur op bed maar slapen wil gewoon niet -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:21

Ik.ga nu piging doen , een puzzelboekje off gewoon boek werkt ook weleens

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:23

Ik heb het tegenwoordig 's nachts er warm/benauwd!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:26

Ik juist ijskoud.. Lig onder een dikke deken en een slaapzak, op een dekbed+fleecedeken en op/met 5 kussens maar alsnog bevries ik :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 22:33

Ik vind het ook maar vies benauwd de laatste dagen.

Zo, hallo borrel!