[Centraal] Diëten en afvallen deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

A_man

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 18:31

Zo ouders aan de shoarma, ik heb me eigen kipblokjes met groente gemaakt. en dit in een shoarma broodje gedaan zonder saus :D heel trots

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 19:28

ik heb nu me diët even op een laag pitje staan.
na de vakantie begin ik weer volop er tegenaan.

heb 2 kroketjes gehad met mayo en een br hamburger.

voor over de hele dag gehad.

eet nu een appel en drink gelijk een flesje water leeg.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 20:45

Goedzo Safiera!

Ik heb er weer een nette dag op zitten. Motiveert ook wel om hier mee te posten. Dan is het toch jammer om te moeten zeggen: hé, ik kon me vandaag niet inhouden en heb 10 merci-tjes gegeten o.i.d.

Ging gisteren even op caloriechecker.nl kijken, maar dat is helemaal veranderd, aaargh.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 21:39

Goed bezig RubyRed! Hoe lang ben je al bezig met het dieeten? Volg je een bepaald dieet?
Ik was goed op weg vandaag, maar ben voor teveel valkuilen gevallen. Zojuist een shoarmaschotel gegeten en een softijsje!
Morgen maar weer goed op mijn eten letten, al word dat moeilijk, want ik ga naar het TT circuit in Assen. :+

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 22:14

@SdaphneS: nu al wel 2 hele dagen :P. Ben in januari begonnen, toen wat afgevallen, daarna weer ziek geworden en sinds die tijd ben ik eigenlijk alleen maar aangekomen. Volg niet een bepaald dieet, ik probeer me aan 3 maaltijden en 3 tussendoortjes te houden, en ongezonde dingen te vervangen voor gezonde dingen. Verder drink ik alleen water en thee, geen drankjes met calorieën erin. En ik probeer meer te sporten.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 22:27

Haha. Ik ben ook net twee dagen bezig hoor! Probeer het op dezelfde manier als jouw.
Meer bewegen en gezonder te eten, ook meer regelmaat in mijn eetpatroon.
Doe je aan een bepaalde sport of ga je naar de sportschool? :)

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 22:49

Ik doe aan paardrijden :P. Maar ga nu op kamers dus dat wordt alleen in het weekend rijden. Verder was ik bezig met hardlopen, tot ik een metalen balk op mijn voet kreeg. Nu liggen mijn schoenen in Eindhoven dus kan ik niet lopen. Daar ga ik zodra ik in Eindhoven ben weer mee beginnen. Sportschool heb ik wel een tijdje gedaan, maar vind buiten sporten gewoon veel fijner...
Verder probeer ik meer te fietsen, ipv op de bank tv kijken bijvoorbeeld een uurtje te gaan fietsen, en meer dingen op de fiets die ik anders met de auto zou doen.

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 12:22

RubyRed, dat is poedersuiker een metalen balk.. daar ben ik ook altijd zo bang voor, dan gaat het lekker en dat je dan een tegenslag krijg.. ik had me vandaag weer gewogen en zat op de 66.0 zal ik de 65 eindelijk een halen :P
Verder gaat het hier erg goed, gisteravond had ik best "trek" nee geen honger maar trek in iets lekkers maar heb het niet gedaan want dan blijf ik aan de gang..
ik heb vooral als ik savonds thuis ben zin in iets zoets. als ik sport of laat thuis kom geen last van..
Jullie??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 12:24

Komkommer is het antwoord tot late trek :))

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 12:55

Haahha maar dan moet je dat wel in huis hebben Water is ook altijd goed :P en weetje als ik toegeef aan mijn trek blijf ik eten en denk ik agh morgen harder rennen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 13:29

Wij hebben altijd wel 2 of 3 komkommers in huis.. bij het avondeten eten we er sowieso altijd al 1 haha.

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 14:13

okee netjes! ja k ben de enige die dat eet.. haal soms zelf wel hoor maar we hebben altijd appels in huis
hoe gaat het verder hier met iedereen..

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 14:20

Dit was ik ong. 4mnd geleden..
je ziet vooral dikke bovenbenen en een buikje..
Afbeelding
(let niet op me uber aantrekkelijke hoofd:P )

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 22:29

Met mij gaat het redelijk. Te weinig aan sporten toe gekomen vandaag (en afgelopen dagen := ) Nu liet ik de regen weer het excuus zijn om niet te gaan joggen.

Maar er is op het moment een jongen die ik soort van erg leuk vind en dat is wel een goede motivatie om door te gaan met gezond eten en om weer meer te gaan sporten :D

Wil proberen of een vaste tijd voor het rennen me misschien helpt om het vaker te doen. Doel is elke dag iets van sport, waarbij wandelen, paardrijden en fietsen niet telt :+
Maandag boks ik sowieso, dan heb ik dus nog 6 dagen om in te vullen. Hmm... 4 keer 25 minuten joggen en 2 keer dezelfde tijd skeeleren? *praat voornamelijk tegen zichzelf*

Wat heb jij als (voorbeeld?) sportschema, A_man?

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 22:48

CCCCC schreef:
Ik heb even gezocht

http://i43.tinypic.com/66bwq0.jpg dit was vorig jaar in de zomervakantie, hier woog ik zo'n 83 kg.
http://i44.tinypic.com/2it0sb4.jpg Ook vorig jaar, zelfde gewicht
http://i40.tinypic.com/1zn7xp2.jpg Dit is eentje van ongeveer in het begin, ook al was ik toen wel rond de 105 kg. Erg confronterend vind ik. Tweede foto is van 2 jaar geleden, toen sportte ik ook heel erg intensief, dat was ook wel te zien
http://i40.tinypic.com/3451xc3.jpg Hier woog ik ook rond de 100 kg, maar ik wist het goed te verbergen door kleding hoor :o
http://i44.tinypic.com/2poxhq8.jpg

Ik had toen maat 44/46, ben toen eens uit mijn broek maat 44 gescheurd, drama!

Maar ik moet zeggen, ik heb me tot februari dit jaar nog steeds gevoeld alsof ik 105 kg woog. Tegenwoordig begin ik mezelf en mijn lichaam meer te waarderen, ben altijd heel onzeker geweest over mezelf. Maar nu ik dit zo weer zie denk ik, hé, wat goed eigenlijk van mezelf!

Je ziet er nu hartstikke mooi uit al mag ik het zeggen! een goed figuur. En dat je 83kg woog zag je er ook niet zo zwaar uit, je hebt gewoon een goed figuur. En je mag trots zijn op wat je bereikt heb!! super knap _/-\o_ :)

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 22:50

A_man schreef:
Dit was ik ong. 4mnd geleden..
je ziet vooral dikke bovenbenen en een buikje..
[ Afbeelding ]
(let niet op me uber aantrekkelijke hoofd:P )

Ik vind je bovenbenen eigenlijk wel meevallen. Je hebt alleen een buikje.... hoe zwaar weeg je daar als ik vragen mag?

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 22:52

Safiera, waarom ga je niet 2x per week boksen? en 1 keer in de week hardlopen. Dan kan je altijd nog 1 dag aanvullen met wat je leuk vind, x aantal km fietsen of skeeleren...

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 09:09

Ik woog daar ong 69,
wat ik als sportschema doe
ma sportschool groepsles 1u
di hardlopen 5km
wo sportschool 1u
do sportschool 1u
vrij skeeleren 8km
za vrij
zo sportscool 30min

Tequilaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 10:19

wow! netjes zeg! Skeeleren moet ik ook echt weer eens gaan doen

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 10:27

Ik ga voor mijn verjaardag, 15 aug, nieuwe skeelers uitzoeken! Nu al zin in! :D
Dan kan ik in de zomer lekker skeeleren en in de winter lekker schaatsen.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 12:52

Ik skeeler ook best wel veel! Heb hele mooie roze skeelers met zilver en bloemetjes <3 haha.

Davina, dank je wel! Lief van je :D

A_man, ik vind het ook meevallen hoor! Alleen een klein buikje. Mooi schema ook!

Ik ga vandaag weer hard aan de bak. Zaterdag en gisteren is het een beetje in de soep gelopen. Zaterdag hele dag in Adam geweest voor Gaypride, wel ontbeten en niet geluncht (te druk) en toen rond 5 uur voelde ik mezelf echt niet goed dus toen heel veel naar binnen gepropt, haha. 's Avonds uit geweest, heb het bij 3 cola gehouden (bob!). Zondag om 12 uur uit bed, toen snel een broodje gegeten en naar stal (van instructrice) gegaan, daarna 's avonds patatjes :o

Heb een enorme blaar op mijn hak, dus kan niet echt sporten nu. Vanmorgen al wel paard gereden! Meneer was ontzettend vervelend, dus het was vrij intensief :))

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:26

Bedankt voor de complimentjes, Maar ik wil echt wel wat strakker worden.. ook bij mn benen vooral de celulitus is ook te zien nu wel al een stuk strakker!!
Woensdag weer weeg dag :d en voor mijn vakantie (over 1mnd) zal ik weer een foto maken..

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:27

CCCCC Agh zoiets moet kunnen toch en vooral daarna lekker doorgaan met je "dieet" en sporten..
merkte dat toen ik sonja bakker dieet dee ik 1x in de maand op koopzondag heerlijk vette dag had met mn ma dat ik geen gram aankwam van zo een dag.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:51

Is ook zo hoor, je moet af en toe gewoon ook wat lekkers kunnen nemen! Ik heb gespiekt op de weegschaal vanmorgen, ben niet aangekomen. Zelfs wat afgevallen, ik denk vocht, want ben ongesteld haha.

Ik ga volgende week op vakantie, dus heeeel veel strakker kan het niet meer ben ik bang :(

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 14:09

Nee inderdaad, ik heb nog 4weken :P