Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RoosG schreef:Ik ben gisteren opzoek gegaan naar quinoa, maar ik kon het bij de appie niet vinden. Weet iemand waar dat ongeveer staat?
XLeandrosX schreef:Heeft de diëtist hier geen tips voor? Of is het misschien een idee om je moeder een keer mee te nemen naar de diëtist. Wellicht kan zij je moeder overtuigen om jou te steunen. Want het is wel heel moeilijk om zo verder te gaan. Heb je wel eens aan je moeder gevraagd waarom ze het vervelend vindt dat jij aan het lijnen bent.
Is 63 het gewicht wat je met de diëtist heb vast gesteld of wil je dat zelf graag? Het mag best iets meer zijn volgens mij.
Negerzoen schreef:Ik eet altijd eerst een berg groente, dan mijn vlees en dan kom ik eigenlijk bijna nooit meer aan aardappels toeDat komt ook omdat ik tussen 2 en 6 ALTIJD honger heb. Gewoon van die niet te stillen honger. En als ik die gestild heb, heb ik dus ook geen honger tijdens het avondeten waardoor ik maar een kleine portie nodig heb
Laulette92 schreef:Wilde het graag delen ben in 4 weken cambridge 15 kilo kwijt nog 13 te gaan
horsesm schreef:@Anne_mieke88 Dankjewelhet is allemaal wel heel vermoeiend hoor
Zo in 1 dag 0.6 eraf! doe ik je denk ik niet na
Idd gewoon als jullie chips krijgen ofzo een stuk komkommer of een appel pakken ofzo..