Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuzanLarissa schreef:DDDMakkink schreef:Ik wil vanavond ook iets meer en zwaarder krachttrainen gaan doen
En geen 1,5 uur lopen meer
Gewoon een kwartiertje fietsen en een kwartiertje lopen
Misschien nog een kwartiertje cross
1.5 uur is ook lang hoor![]()
Ik word helemaal gek..
Heb om 9 uur ontbijt gehad
2 volkoren crackers met 30+ kaas en een beker magere melk.
Een uurtje later een banaan gehad.
Maar ik blijf maar honger hebben, zodra ik gegeten heb heb ik alweer honger...![]()
Echt heel irritant, je zou bijna denken dak een giga lintworm heb.. Maar dan hak al een paar kilootjes lichter moeten zijn
want heb dit al zowieso een week.
Na het avondeten benk ontzettend opgeblazen terwijl ik gewoon normaal avondeten eet
wollie2004 schreef:Ik ben zo blij! in het weekend best wel veel gesnackt (lees: de verwenbrownies van dr. oetker gemaakt en samen met vriendlief lekker opgepeuzelt) en ik woog vanochtend toch nog hetzelfde als vorige week! (65,9)
Edit: en vanavond weer lekker sporten!!
DDDMakkink schreef:Ik ontbijt ook altijd pas om 09:00
Eet dan twee beschuitjes met kaas zonder boter
En twee plakjes ontbijtkoek met met boter en klein betertje chocomelk
En heb net als lunch twee sneetje brood op met cervelaat en een flesje appelsap
Als mijn dochter om 13:00 op school zit eet ik nog een appel
En rond 15:00 een manderijntje en rond 17:30 hebben we vandaag gebakken aardappels met kipfilet
En doperwtjes en wortels
Dan sporten en na het sporten nog een banaan en appel
Heb daar echt zat aan
SSDesign schreef:Ja klopt, dat denk ik dus ook... Maar dadelijk is het al weer een week geleden dat ik heb gesport. Dan voel ik me zooooo lui. Maar ja beter dan iets scheuren en maanden niet sporten natuurlijk.
Al kun je dat bukken van zondag met de bijbehorende spierpijn misschien wel als een flinke beenspiertraining beschouwen
Mindim schreef:SSDesign schreef:Ja klopt, dat denk ik dus ook... Maar dadelijk is het al weer een week geleden dat ik heb gesport. Dan voel ik me zooooo lui. Maar ja beter dan iets scheuren en maanden niet sporten natuurlijk.
Al kun je dat bukken van zondag met de bijbehorende spierpijn misschien wel als een flinke beenspiertraining beschouwen
Van welke datum heb je dan de spierpijn? Ik heb het met squaten ook wel eens, maar ga gewoon weer sporten hoor. Heb ook wel eens niet kunnen opstaan amper, kun je op de sportschool nog prima fietsen of lopen, maak je de boel weer wat soepeler mee. Hoe langer je wacht, des te sneller krijg je ook de volgende keer spierpijn.
SuzanLarissa schreef:Lijd echt geen honger op cracker hoorAlleen ging erom dak de laatste tijd altijd honger heb.
Nu heb ik 2 pompoenbroodjes met een blikje tonijn gehad.
Kan bijna garanderen dak over een uurtje weer een knorrende maag heb
SSDesign schreef:Deze erge spierpijn is vanaf zondagTja ik kan inderdaad wat gaan doen. Maar fietsen gaat amper. Lopen gaat niet/nauwelijks. Trapjes lopen al helemaal niet. Opstaan kan ik nauwelijks. Het is zelfs zo erg dat ik me moet vasthouden om op de wc te gaan zitten
. Knieën buigen gaat ook niet/nauwelijks (doet erg veel pijn). Ben gister al een paar keer bijna door mijn benen gezakt. Als je een tip hebt, mag je het me vertellen, maar fietsen/lopen gaat hem niet worden
.