Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 17:51

Ja zeker!
Maar zit het ook een beetje lekker?
Zou je ook een filmpje willen maken hoe je hem op doet?
En maak je deze U part wigs ook op bestelling? :D

RoosG

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 18:25

Ja gaaf! Ik zou er absoluut geen geduld voor hebben om dat te maken haha. Dus ja, op bestelling?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 18:55

Hahaha ik zal volgende week ff filmen hoe ik hem op doe. Ben morgen de hele dag op pad en met een rondrennend kind in het weekend is filmen geen succes :')

Op bestelling... ehhh nee :P
Ik ben echt een hele middag aan het naaien geweest (en ik ben er echt niet goed in :+ ) dus dan wordt het veel te duur als ik die 'werk uren' ga doorberekenen ;) (kun je net zo goed een kant en klare kopen)
Het scheelt, want het is maar 1 keer veel werk maar dan heb je ook wat :')

Het zit echt prima, wel behoorlijk zwaar dat wel. Daarom ga ik er ook echt een stuk af knippen, scheelt gewicht en ik vind deze lengte er niet helemaal natuurlijk uit zien bij mij. Maar buiten het gewicht zit het heel comfortabel, fijner dan een complete clip in set vind ik.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 22:23

De mijne zijn binnen, moet er wel aan wennen ondanks dat ik maar 160 gram heb voelt het best zwaar aan mijn hoofd.

Ga maandag naar de kapper om er laagjes in te laten knippen want durf dat zelf niet aan.
Aten jullie ze knippen als jebze in hebt of haal je ze eruit?
Ze zijn eigenlijk ook net te blond en wil er graag lowlights in hebben.
Is dit makkelijk zelf te doen? en welk merk verf raden jullie dan aan?
Op youtube al wat filmpjes bekeken en daar leek het niet heel moeilijk haha.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 23:36

Ik heb ze in gedaan toen ik ze heb laten knippen :j is het makkelijk voor de kapper om er een model in te knippen.

Lowlights kan zeker wel, zou je wel adviseren het eerst te testen op een heel klein stukje. Extensions kunnen anders op verf reageren dan je eigen haar. Donkerder of lichter uitvallen oid. :)

Wubwub, wauw knap werk!! Ga morgen je filmpje even bekijken. Maar vind dat je het prachtig hebt gedaan :D vind de lengte ook gewoon heel mooi. Maar ik ken je natuurlijk ook niet met korter haar, zal denk ik wennen voor jezelf zijn om in de spiegel opeens lang haar te zien :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 00:02

Thanks! Ik heb er inmiddels een best stuk vanaf geknipt. Ik vond het ronduit onnatuurlijk qua lengte (voor mij dan, want ik ben ook nog eens behoorlijk klein) en super onpraktisch (haar zat continue ergens tussen, jas, sjaal aaaargh... vet irritant) en dan het gewicht nog.

Ik heb het nu een paar centimeter korter gemaakt en dat ziet er meteen een stuk beter uit en voelt ook fijner aan qua gewicht. Ik ben alleen niet zo'n goede kapper dus ik denk dat ik zelf volgende week ofzo nog even een kapper het netjes laat doen :j

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 14:48

Leuk dit topic! Ik heb ook extensions, maar gewoon 1 baan met clipins. Bij RealHaironline gekocht.
Waar komen die van jullie vandaan? Heb niet echt een duidelijke foto eerlijk gezegd haha!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 15:12

Daar wil ik het ook gaan halen Astor, bevallen ze je?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 15:21

Toch nog wel een redelijk duidelijke foto gevonden. Ik draag daar mijn 16 inch colored straight natural extensions. http://www.realhaironline.nl
Bewust gekozen voor niet een langere lengte omdat ik het dan te nep vond ogen. En mijn haar is nu vrij bot afgeknipt omdat ik echt dode punten had.
Dus stijl kan ik ze helaas niet dragen maar wel gekruld. Dan blend het super mooi in elkaar.

Afbeelding

Zo waren ze toen mijn Eigen haar nog redelijk lang was.
Afbeelding

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=555FE8EA

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 15:47

Totaal off topic; wat een lief stel zijn jullie zeg <3

Verder zien de extensions er wel goed uit, kan uberhaupt niet zien wat nou extension is en wat je eigen haar is :+ maar ze lijken wel een beetje dun..

Zelf heb ik Luxury for princess, op dit moment de 220 gram Caramel Dreams ombre set. Heb enkele pagina's terug wel een foto geplaatst van m'n haar met m'n oude extensions :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:38

Dit was mijn eerste setje! Kon ook kiezen voor de double drawn, maar dat ging even iets te ver kwa geld haha.
Wellicht voor mijn volgende set zou ik dat er wel voor uitgeven aangezien ik nu weet hoe het staat en hoe het hoort te zitten etc.

Luxury's zijn erg mooi, alleen jammer dat je niet even kan kijken welke kleur mooi past bij je eigen haar.
Bij RealHairOnline ben ik gewoon langs geweest en dan kan je het zo goed afstemmen op je eigen haar!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:53

Langs gaan is idd erg handig! Toen ik mijn eerste set kocht, was ik nog blond en moest ik m'n haar sowieso bruin verven. Dus heb toen gewoon een set extensions gekocht waarvan ik de kleur mooi vond, en de kapper heeft mijn eigen haar in de extension kleur geverfd :D

En ben nu een tint donkerder qua extensions, de chestnut brown. Maar inmiddels is mijn eigen haar ook uitgegroeid en ben van mijzelf ook ongeveer chestnut brown, nu geen omkijken meer naar qua verven :j

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 17:16

wauw astor wat gaaf je haar! ik zat gister ergens op verjaardagsvisite naast iemand die ook extensions had, nou nepper dan nep kon niet echt zooo zonde! je zag het direct denk joh had het dan opgestoken of iets...

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 00:27

Iemand tips om een Mooe staart (liefst hoog) te maken zonder dat je clipins te zien zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 09:07

Op YouTube zijn tutorials te vinden. Moet je ff zoeken op high ponytail with clip in extensions etc

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 18:56

Astor schreef:
Iemand tips om een Mooe staart (liefst hoog) te maken zonder dat je clipins te zien zijn?

Clip ins op zn kop erin zetten, ik pak er dan meestal 2 en dan voorover hangen, erin zetten en meteen elastiek erin :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 19:08

Neroo schreef:
Astor schreef:

Clip ins op zn kop erin zetten, ik pak er dan meestal 2 en dan voorover hangen, erin zetten en meteen elastiek erin :)

Zo doe ik het ook! :D wel een priegel werk, en even oefenen. Ik zelf vond het heel raar om ze verkeerd om in te doen. Maar het resultaat is natuurlijk :j

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:01

Hoeveel matten doen jullie erin? Als ik er vier in doe van de 260 gram set, zie je mijn eigen haar erdoor( dat het korter is)

En doe ik meer matten erin word het zoooo zwaar en trekt het..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:03

Ik draag 140g en dat gaat prima :) Dat zijn 4 matten achterop en 2 1xclips en 2x2 clips aan de zijkanten!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:30

Ik heb 220 gram. Heb een mat van 3 clipjes op een mat van 4 clipjes gemaakt op oor hoogte. En daarboven nog een mat van 3 clipjes. En aan de zijkanten van m'n hoofd een mat van 2 clipjes.

Uiteindelijk draag ik er dus 4 :) eerder altijd 5 maar werd me te zwaar.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:31

Ik heb thuis 200 gram maar krijg de helft niet kwijt aan m'n hoofd..

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 11:47

Ik meld mij hier ook ! :wave:

Heb nu zelf sinds 4 weken haarmatjes in mijn haar zitten, die vast zitten met micro rings.
Vind het zelf wel heel fijn zitten, alleen een nadeel is, dat ik geen hoge staart kan dragen en het zakt snel uit. Heb een afspraak staan om ze vanmiddag weer opnieuw erin te zetten.

Ik heb ze overigens laten zetten bij Vip Company in Teuge. Die gebruiken Braziliaans haar (weet zo het merk niet).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:56

Iemand tips om lang, maar erg dun haar voller te laten worden? Welke extensions zijn geschikt? Zijn er ook extensions die je er gewoon in kan laten zetten maar die je haar niet ontzettend beschadigen?
Het lijkt mij het fijnst om altijd een mooie volle bos te hebben, dus niet elke keer clips oid in te hoeven doen.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:58

Ik heb 2 matten in mijn haar met microringetjes, dit is geloof ik het minst beschadigend voor het haar.
Moet wel iedere 4 weken omhoog gezet worden, maar bij mijn kapster kost dit maar 12.50 :) Dus goed te doen.
Mijn matten zijn van balmain

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:36

Hoi,

Ik heb een groot deel van dit topic doorgelezen maar zie in de meeste webshops voornamelijk stijl haar. Welke webshops met clip in extensions zouden jullie aanraden voor haar waar flink wat slag/krul in zit? Heb geen zin om mijn eigen haar elke dag te stijlen namelijk :D