Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tessa_1 schreef:Michelle77 schreef:Vind dat wel echt asociaal zeg! Je hebt gewoon recht op meer gratis lakjes. Er staat toch in de aanbieding max 6 lakjes?
Uitprinten en teruggaan.
Mjah, zat er al aan te denken om de bon op te sturen naar het hoofdkantoor, want het staat ook op de bon
Aan de andere kant.. het is 2.50.. dat voelt wel een beetje zeurderig..![]()
Ik denk dr nog even over na, kan morgen ook nog
(Heb er dus nu 4 van de 6 betaald)
Cchanny schreef:Tessa_1 schreef:Mjah, zat er al aan te denken om de bon op te sturen naar het hoofdkantoor, want het staat ook op de bon
Ja en?
Als ze dat bijna 100 klanten doen.
Zijn ze wel weer 2.500 euro rijker.
Tessa_1 schreef:Michelle77 schreef:Vind dat wel echt asociaal zeg! Je hebt gewoon recht op meer gratis lakjes. Er staat toch in de aanbieding max 6 lakjes?
Uitprinten en teruggaan.
Mjah, zat er al aan te denken om de bon op te sturen naar het hoofdkantoor, want het staat ook op de bon
hestejente schreef:Pakketbezorger was hier netJeutje, dat donkerblauwe spul is echt wel superdonker, leuk voor een keer een midnightdingetje... lijkt me leuker voor oud-en-nieuw-met-vuurwerk-erop dan zwart... maar daar heb ik dus over een jaar pas wat aan. Rest is precies zoals ik gedacht en gehoopt had
![]()
Qua kleur dan
Mijn potjes passen niet meer allemaal in 1 doos nu
Yv_ schreef:Anc, ik heb ein-de-lijk de swatch van Chg Pom Pom. Mijn eerste Chg waarvan ik echt gruwel van het kwastje, hij is veels te dik! Lak ben ik meer dan tevreden mee. Het is een jelly, beetje vergelijkbaar als de substantie van RP. Op de foto heb ik 2 laagjes op, geen topcoat. Ben errug benieuwd hoe die over zwart heen is! Vind het persoonlijk een erg leuk lakje: lekker zoet kleurtje en verschillende glitters erin.
http://farm8.staticflickr.com/7014/6627 ... eff4_z.jpg
Plien91 schreef:Tessa_1 schreef:
Soms scannen aanbiedingen niet goed... Ik heb bij zo'n 50% kortingsactie van het Trekpleister ook wel eens gehad dat de aanbieding bij een paar items niet eraf was gegaan. Even teruggaan dus!