[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bounce

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 13:09

Bij bepaalde weersomstandigheden zetten mijn tattoo's ook op, dit trekt vanzelf weer bij. :)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 13:17

Oké, houd het iig in de gaten ;)

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 13:43

Sorry dat ik hier zo bruut binnenkom vallen!

Ik ben van plan om een tatoeage te laten zetten, en zat een beetje rond te snuffelen op internet, nu zag ik foto´s van een witte inkt tatoeage, en dit lijkt me erg mooi.

Weet iemand een goede zaak waar ze hier ervaring mee hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 13:46

Witte inkt hoor ik juist mindere verhalen over, en het gevaar met witte inkt is dat sommige mensen deze inkt niet kunnen hebben en afstoten, heb ik ook. Ik zou even goed navraag doen en informatie opzoeken.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 13:52

@ deesiej.. dat heb ik ook al gehoord, dat er een groot deel mensen allergisch op reageert..
En je ziet er echt bijna niets van volgens mij.

Ik ga morgen ook weer.. ben nu wel zenuwachtig aan het worden.. Handpoking.. Ben benieuwd of het meer
zeer gaat doen dan gewoon tatoeren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 14:59

Volgens mij is dat wel pijnlijk ja :j Sterkte ;)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:00

Ik wil een rib tatoeage laten zetten en het liefst klein beetje naar mijn buik overloopt, MAAR zit ik me te bedenk.. Wat nou als je zwanger word? Word dit niet verschrikkelijk lelijk enzo, iemand ervaring ermee?

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:23

ik heb ook gehoord dat witte inkt tattoo's soms geel of zelfs een beetje oranje worden.

en een tattoo op je ribben lijkt me geen kwaad te kunnen tijden de zwangerschap, in hoeverre het overloopt naar je buik, en hoe dik je word tijdens de zwangerschap hebben wel invloed natuurlijk.

je buik huid word gewoon slapper, zo heb ik een navelpiercing, en na de zwangerschap hangt ie een beetje..moet hem eigenlijk weer opnieuw laten zetten (is in eerste instantie al verkeerd gezet, met te weinig huid, te smal zeg maar.)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:01

Ik wil hem maar een heel klein beetje over mijn buik hebben lopen, 4 a 5 cm voorbij mijn heup, net boven mijn broek..

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:41

Nicole schreef:
Ik wil een rib tatoeage laten zetten en het liefst klein beetje naar mijn buik overloopt, MAAR zit ik me te bedenk.. Wat nou als je zwanger word? Word dit niet verschrikkelijk lelijk enzo, iemand ervaring ermee?

mijn ervaring is met een tattoo op me borst
heb een prachtige fjord, tijdens het eindje van me zwangerschap en de tijd dat ik geen borstvoeding gaf en je daardoor met enorme borsten zit. Had ik een prachtige robuste grote fjord. Eenmaal alles achter de rug, zat die weer prima in model. Maar ja na mate je ouder word en wat last krijgt van de zwaarte kracht, moet ik eerlijk bekeken, hij zakt wat door de achterhand :D

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:44

Esmeralda schreef:
Nicole schreef:

heb een prachtige fjord, tijdens het eindje van me zwangerschap en de tijd dat ik geen borstvoeding gaf en je daardoor met enorme borsten zit. Had ik een prachtige robuste grote fjord. Eenmaal alles achter de rug, zat die weer prima in model. Maar ja na mate je ouder word en wat last krijgt van de zwaarte kracht, moet ik eerlijk bekeken, hij zakt wat door de achterhand :D

Hahaha heerlijk verwoord!! :')
_O-

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 18:47

Kun je trouwens ook nog onder de zonnebank als je je tattoo hebt? Ik snap dat dit natuurlijk niet kan als ie net is gezet, maar wordt ie na verloop van tijd dan lelijk?

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:05

Als je hem goed insmeert moet het wel kunnen, maar hij kan er wel lichter van worden.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:32

Esmeralda schreef:
Nicole schreef:

_/-\o_ _O- _O- _O- _O- _O-

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:01

Prachtig verwoord Esmeralda. :D :D

Over witte inkt: mij werd verteld dat die snel verkleurt en geel wordt.

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:45

Ik heb een hele tijd niet gereageerd vanwege drukte maar hoop terug een beetje mee te kunnen kletsen.
Heb hele mooie tatto's voorbij zien komen :D

Die mislukte tattoo's :oo :oo
Je zult er maar mee rondlopen gek, jeetje zeg.

Ik wou ook eerst een tattoo op mijn zij maar die gaat toch niet door.
Ik ben te bang dat gaat uitrekken als ik zwanger word.
Ipv daarvan komt er eentje op mijn rug. Van onder mijn bh bandje tot boven mijn kont.

Een soort van sliert naar beneden met vlinders en bloemen
een beetje zoals deze voorbeelden:
http://tatoeagetattoos.com/bloemen-tato ... elden.html
http://www.google.be/imgres?q=rug+tatto ... 9,r:2,s:42
http://www.google.be/imgres?q=rug+tatto ... ,r:17,s:90

En een krul komt dan de hele tijd uit op een letter ( om en om). Deze letters zijn letters van dieren en personen die heel belangrijk zijn voor mij.
En dan daaronder komt het zinnetje in sierletters Because they make the difference.

Rond maart/april zou het ontwerp klaar zijn en dan gaan we aan afspraak maken, en dan laat ik ineens die op mijn pols nog eens bijwerken.
Ik ben zoooo benieuwd naar het ontwerp. Ik hoop dat ze het vlug klaarheeft :D :o

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:49

Klinkt erg mooi Nieky :j

Ik heb ook een tattoo op mijn zij die iets uitloopt naar mijn buik..Mocht ie toch uitrekken als ik zwanger zou raken, ja helaas.. Die tattoo is enorm belangrijk voor mij, maar ik zou wel graag kinderen willen :j

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:16

Die van mij gaat ook een stuk over het gedeelte wat uitrekt als je zwanger bent. Bij mij zeiden ze dat het heel persoonlijk is, maar als je niet teveel qua gewicht aankomt..dus buiten de baby om..dan rekt je huid sneller terug en je Tattoo dus ook.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:25

Oké bedankt :)

Hebben jullie geen foto ervan?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:29

Wie? Van wat?

Van de tattoos op de buik?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:58

Nicole schreef:
Ik wil hem maar een heel klein beetje over mijn buik hebben lopen, 4 a 5 cm voorbij mijn heup, net boven mijn broek..

Dat gedeelte zet ook uit bij zwangerschap.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 12:02

Miseria schreef:
Wie? Van wat?

Van de tattoos op de buik?

Sorry inderdaad de tattoo

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 12:03

foto's wel maar ik wil geen kinderen dus bij mij was dat sowieso geen probleem. :+ Die van mij gaat dus ook voor een groot deel over de buik.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:37

Ben gewoon benieuwd hoe ze er uit zien.. maakt niet uit als je al wel of geen kinderen hebt gehad :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:39