Nell_ schreef:Welkom Max_en_Max. Je hebt niet veel gegeten vandaag
LauraP: Kan je de hele dag teren op jou lunch?
Nop, en daarom wil ik meer eten
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destino schreef:Welkom Maxenmax!
Ik ben blij hihi!
Jaarnota gehad van de eneco![]()
![]()
Myrna_Kyra schreef:hoe doen jullie steeds de caloriën tellen?
want als je bv een appel pak,
daar staat dat natuurlijk niet op
Amaryllis schreef:Ik zal mij ook even voorstellen trouwens
Ik ben L., ben 24 jaar en woon tussen Arnhem en Nijmegen. Ik woon alweer bijna 4 jaar samen met mijn vriend en ben bezig met mijn afstuderen aan de Pabo. Momenteel ben ik even thuis omdat mijn gezondheid (ziekte van Crohn) niet helemaal meewerkt, dus vandaar even een adempauze bij het afstuderen!
Ik heb veel moeite met goed eten, dus op gezette tijden de juiste porties. Heb hier in al begeleiding gehad van een dietiste maar dat is niet echt heel streng. Ik moet bijna iemand hebben die mijn eten door een doorgeefluikje schuift en dat ik verder niks kan pakkenmaargoed, ik hou ook te veel van lekker eten. Ik heb wel een lijstje wat ik niet kan eten door mijn ziekte en heb ook zo m'n dagen dat mn eetlust weg is door de buikpijn
maar verder gaat het goed met me! Haha
Ik heb mij trouwens al wel ingeschreven voor de Marikenloop op 20 mei, ik ga dan de 5 kilometer lopen!
Plien91 schreef:lauraP schreef:Tja, brood werkt bij mij iet. Of ik ou volkoren, bruin, bijna zwart, of wit eet, ik krijg er alleen maar meer honger van
En als je het aanvult met een soepje? Of een salade eet als lunch?
lauraP schreef:Nell_ schreef:Welkom Max_en_Max. Je hebt niet veel gegeten vandaag
LauraP: Kan je de hele dag teren op jou lunch?
Nop, en daarom wil ik meer eten
Nell_ schreef:Maar snoep je dan veel, of eet je grote hoeveelheden etc? En kom je makkelijk aan?
Amaryllis schreef:Nell_ schreef:Maar snoep je dan veel, of eet je grote hoeveelheden etc? En kom je makkelijk aan?
Ik eet op de tijden dat het mij uitkomt, wanneer mijn lichaam zegt dat het dit nodig heeft. Ik ontbijt wel bijna altijd, maar alles tussen ontbijt en avondeten is altijd 1 groot vraagteken. Ik eet altijd wel veel als ik eet. Ontbijt bijvoorbeeld maar zo 4 boterhammen en yoghurt, en avondeten ook wel veel. Maar daartussen valt het allemaal wel mee. Ik schommel in mn gewicht door mn gezondheid, maar ik hoef niet zo zeer af te vallenIk kom trouwens ook niet makkelijk aan! Dus ik wil gewoon gezonder zijn, en zie dit topic daar als een goede stok achter de deur voor
Amaryllis schreef:Nell_ schreef:Maar snoep je dan veel, of eet je grote hoeveelheden etc? En kom je makkelijk aan?
Ik eet op de tijden dat het mij uitkomt, wanneer mijn lichaam zegt dat het dit nodig heeft. Ik ontbijt wel bijna altijd, maar alles tussen ontbijt en avondeten is altijd 1 groot vraagteken. Ik eet altijd wel veel als ik eet. Ontbijt bijvoorbeeld maar zo 4 boterhammen en yoghurt, en avondeten ook wel veel. Maar daartussen valt het allemaal wel mee. Ik schommel in mn gewicht door mn gezondheid, maar ik hoef niet zo zeer af te vallenIk kom trouwens ook niet makkelijk aan! Dus ik wil gewoon gezonder zijn, en zie dit topic daar als een goede stok achter de deur voor
Unoo schreef:Zo, ik ga nu lekker een half uurtje banenzwemmen en een uurtje aquajoggen!
Unoo schreef:Zo, ik ga nu lekker een half uurtje banenzwemmen en een uurtje aquajoggen!
MightyJoe schreef:O: kellogs all bran fruit n fibre met optimel yoghurt + optimel chocomelk
T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen met kipfilet
T: 2 mandarijnen
D: 135gr vis, 150gr rijst, 200gr sperziebonen, uitje en wat chanmpignons. 90ml kerriesaus(50kcal per 100 ml)
T: cup a soup champignon
B: 20 min fietsen
15 min crosstrainer
lauraP schreef:Jep, hoe meer brood ik eet hoe meer honger ik krijg..
Behalve in de avond, heel raar![]()
Eierkoeken! Die kan ik meenemen.
Fruit neem ik al mee
Nell_ schreef:Net mijn sport gedaanHardgelopen, gespringtouwt. Alleen nog even op de legmagic. Dat kan pas als de kleine wakker is. Want moet naar zolder, dat maakt herrie, en dat ding maakt ook herrie op zolder door de vloer
Destino schreef:lauraP schreef:Jep, hoe meer brood ik eet hoe meer honger ik krijg..
Behalve in de avond, heel raar![]()
Eierkoeken! Die kan ik meenemen.
Fruit neem ik al mee
En ontbijtkoek? Pakjes crackers? Sultana's?