Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 16:59

Holiday is schiedam toch?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 17:03

Jans schreef:
Holiday is schiedam toch?

:j Jup. Volgens mij geldt het wel alleen voor de maand december.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 17:18

Wel logisch dat elysium meer daarop gericht is. We gaan het wel zien zaterdag. Alvast bedankt voor jullie hulp

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 15:52

Ik meld mij hier ook.
Jammer om te lezen dat de grote rustruimte er niet meer is. Ik snap wel dat ze er iets mee moesten er lagen niet vaak veel mensen in. Maar helemaal weg is wel jammer.

Ik ga donderdag naar Fort Beemster, zin in!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 02:36

Ik geef dit topic even een gigantische rotschop; er lijkt geen soortgelijk topic dus ik denk dat dat wel kan.

Ik overweeg om last minute morgen (zondag) naar de sauna te gaan en ben toch erg benieuwd naar tips. Google reviews lijken behulpzaam voor het vormen van een beeld maar dan lees ik maar over wat ik aanklik.

Ik ben geen ervaren saunaganger, hoef geen fancy dingen, wil vooral een schone hygiënische locatie met een fijne rustruimte om te kunnen lezen en voorkeur voor een veganistische optie in het restaurant, al is dat laatste geen must.
Ik woon grof gezegd tussen Amsterdam en utrecht in. Bonuspunten voor omgeving Amsterdam omdat ik daar s avonds waarschijnlijk nog een afspraak heb maar anders is tot 75 km rijden het fijnst.

Hebben jullie tips? Sauna Maarssen leek heel goed maar krijgt dramatische recensies sinds een overname met vooral klachten over drukte, dus daar waag ik niet aan op zondag…

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 07:05

TurdusMerula schreef:
Ik geef dit topic even een gigantische rotschop; er lijkt geen soortgelijk topic dus ik denk dat dat wel kan.

Ik overweeg om last minute morgen (zondag) naar de sauna te gaan en ben toch erg benieuwd naar tips. Google reviews lijken behulpzaam voor het vormen van een beeld maar dan lees ik maar over wat ik aanklik.

Ik ben geen ervaren saunaganger, hoef geen fancy dingen, wil vooral een schone hygiënische locatie met een fijne rustruimte om te kunnen lezen en voorkeur voor een veganistische optie in het restaurant, al is dat laatste geen must.
Ik woon grof gezegd tussen Amsterdam en utrecht in. Bonuspunten voor omgeving Amsterdam omdat ik daar s avonds waarschijnlijk nog een afspraak heb maar anders is tot 75 km rijden het fijnst.

Hebben jullie tips? Sauna Maarssen leek heel goed maar krijgt dramatische recensies sinds een overname met vooral klachten over drukte, dus daar waag ik niet aan op zondag…

Fort Beemster is top! Weet niet of je dat ziet als ‘omgeving Amsterdam’

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 09:48

anne_bento schreef:
TurdusMerula schreef:

Fort Beemster is top! Weet niet of je dat ziet als ‘omgeving Amsterdam’

Eens! Spa Zuiver ook!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 12:40

Dankjewel!!

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 13:18

Nu het topic toch omhoog geschopt is.. ik wil eigenlijk met Kerstavond naar de sauna (Berendonck in Wijchen), maar zit niet te wachten op extreme drukte. Iemand enig idee wat ik kan verwachten? Veel mensen die hetzelfde idee hebben of zou het juist wat rustiger zijn?

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 13:25

Ik weet dat het hier (Thermen LaMer, Almere) wel drukker is op de kerstdagen zelf, kerstavond geen idee.
Zelf ben ik een paar keer naar Veluwse Bron en SpaSense geweest met kerst en oudjaarsdag maar vond het toen heerlijk rustig.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 14:50

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 15:11

Wij gaan aankomende donderdag naar elysium

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 15:35

Wij hebben toch ook weer voor Elysium gekozen, via Vakantieveilingen voor een leuk bedrag tickets kunnen kopen dat scheelt altijd weer.

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 17:56

frankiej schreef:
Er is nóg een saunatopic met vrijwel dezelfde titel:
[MWS] Sauna Liefhebbers!

Om deze reden plaatsen we op dit topic een slotje.