Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 14:46

Ik heb geen idee :+ Maar m'n uitgroei is altijd donkerblond. Ik verf het al vanaf m'n 15e en heb daar best wel spijt van eigenlijk.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 14:47

Moooooi, AliesMeijer!! Staat je echt prachtig :j Ik vind het veel natuurlijker dan die foto die je eerst postte. En die verf heb ik ook gebruikt de laatste keer, dat is die mousse, toch? Ik verbaasde me erover hoeveel verf daar uit komt :wow: Normaal heb ik altijd 2 pakjes nodig.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 14:55

Dankjewel! :D Ik vind het zelf ook beter bij mij passen dan dat zongebleekte haar.. Daar zat een hele lelijke gele tint in op de een of andere manier.
Het was geen mousse! Ik heb Casting creme gloss gebruikt van Loreal Paris, qua dikte leek het een beetje op shampoo. Maar er zal wel redelijk veel in gelukkig! :)

Davina, oooh, dan moet dat goed komen toch? Zolang de kleur redelijk dicht bij die van je uitgroei ligt staat het volgens mij altijd wel :) .

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 14:58

Ik zit er aan te denken om m'n haar te verven, beetje de kleur zoals Lauren Conrad (foto die hier pas gepost is door iemand)
Maar ik twijfel of het me zal staan, heb van mezelf vrij donkere wenkbrauwen die dezelfde kleur zijn als m'n haar, zou het dan niet raar staan als ik donkere wenkbrauwen met licht haar heb? :o

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 15:00

Omgg, een meisje van mij school, had eerst super licht blond haar (bijna wit),
Had ze het met een super goedkoop huismerk geverfd,
Leek het gewoon groen!! Bah

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 15:07

AliesMeijer en Liin, wat zijn jullie knap en wat hebben jullie mooi haar! Liin als ik jou was zou ik het dus ook gewoon zo laten haha!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 16:02

Princess, dat kan makkelijk hoor. Ik heb ook donkere wenkbrauwen en lichtblond haar. Maar wat voor kleur is dat van Lauren Conrad dan? :o

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 16:26

Donkerblond, honingblond? Donkerblond met lichte en donkere highlights. Het is niet echt één kleur.
Afbeelding

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 16:54

@ alies: ben benieuwd hoe erg deze spoeling er uit wast!

Mijn haar is nu eeh geel :p
Of nja.. T moet blond worden maar had het deze winter knalrood dus na een blonderen en highlights was t nog licht oranje, en na nog een keer highlights is t nu wel soort van blond, maar met een nog erg gele gloed. Dus dat wil ik nu proberen te compenseren met asblonde verf. Geen idee of dat goed gaat :p want mn haar is wel geblondeerd dus ik weet niet of het 'pakt' zeg maar.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 17:07

dressagelady, dankje! :o Mijn haar is super dun en dood trouwens hoor! Haha
Zwitsal, ja ik ook! Eerst hoopte ik op snel, maar nu mag het van mij eigenlijk wel permanent zijn haha! Ik denk dat ik dit gewoon blijf doen met die spoelingen, ik vind het een stuk mooier :) . Mijn haar lijkt ook veel gezonder door deze kleur.

En asblond is het proberen waard lijkt me! Ik denk niet dat er echt iets fout kan gaan, behalve dat je misschien geen verschil ziet.
Laatst bijgewerkt door AliesMeijer op 19-05-12 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 17:20

Princess, ik heb ook wel eens naar die kleur zitten kijken en kwam er ook niet echt uit wat voor kleur het precies was inderdaad. Kwam niet verder dan 'heel veel verschillende kleuren' :+

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 19:18

Nou.. Verf zit er in.. Ben heel benieuwd.. Voorbeeld plaatje op de verpakking is iig heeeeel licht..
Nja, als t gele er maar een beetje uitgaat!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:10

Tutti_Frutti schreef:
Hmmm... Zou die rode gloed heel erg te zien zijn, of dat het er maar een beetje doorschemert?

Tsja moeilijk te zeggen... Ik heb ook laatst iemand geverft met een spoeling die als eerst een warmte (rood-bruin) in het haar had. En daarna heb ik er over heen een normale bruine spoeling over heen gedaan. Moet zeggen dat je toch nog wel iets warmte blijft zien. Vooral bij een spoeling, omdat dan de kleur eerder gaat vervagen.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:12

Gelukt Zwitsal?

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 01:25

Yunaa: dat had ik de eerste bruin verven over rood haar ook ja, maar na de 2e keer al niet meer. Het is nu dus echt bruin.
Wordt wel bang van de verhalen van zwitsal :p Is jouw haar niet enorm beschadigd?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 02:12

Haha mn haar is nog redelijk in conditie na al die mishandelingen :p
Maar ik merk t wel. Had eerst bijv geen conditioner nodig en nu heb ik soms zelf een beetje 'klitten' (nja zijn niet echt klitten want daar is mn haar te kort voor).
Maar met lang haar had ik dit niet gekund hoor. Komt puur doordat t zo kort is geknipt in februari en ik dus geen droog puntje meer over had toen.

Verven is een beetje gelukt. Tis iets minder geel weer maar nog steeds te geel.
Is echt bijna niet te geloven hoe hardnekkig dat rood is, je ziet nog steeds mn rode uitgroei zeg maar en plukken waar extra rode verf (vooral de voorkant) heeft gezeten zijn nog steeds meer oranje dan de rest.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 15:14

Mijn haar kon echt niet meer.. Ik leek net rambo die 4 maanden in de jungle gesurvivald had met een matje.. *foto* en toen verveelde ik me en heb ik de schaar er in gezet.. :D Best lastig om je haar te knippen als je niks kan zien :Y) Maar toch.. verbetering? :')

Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 15:17

Ik vond je vorige kapsel net leuk! Ben geen fan van korte pony's :o

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 15:18

Ja dat was een foutje.. Ik schoot uit :o
Maar ik vond dat dat matje echt niet meer kon. Ik wil het graag laten lang groeien, maar niet met een matje :') Ik vind het wel fijn dat ik weer wat kan zien overigens _O-

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 17:18

Ik vind het echt leuk en juist met die korte pony! :D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:25

Hai allemaal!

Mag ik jullie wat tips vragen voor een leuk bruiloftskapsel? Een vriendin van me gaat binnenkort trouwen en ik wil graag wat leuks met mijn haar.
Ik heb vrij lang haar, met krullen. Met stappen/feestjes steek ik het altijd "half" op, zodat ik nog wel mijn bos krullen kan laten zien ;) (ik maak bijvoorbeeld 3 staarten onder elkaar)
Voorbeelden:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ITJGSD6L.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PODUJYJE.jpg

Achterkant van bovenstaande foto
Afbeelding

Eigen ideeën voor het net wat meer bijzonder te maken:
Afbeelding

Afbeelding

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:28

Ik vind die laatste ontzettend mooi!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:31

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:38

Hoogst waarschijnlijk gaat een kennis van me, zij is kapster, me helpen. Maar vind het wel zo makkelijk om zelf ook wat ideeën te zoeken.

Vind die laatste ook echt gaaf, en, niet geheel onbelangrijk, ook bij mij passen.

@Yasmine, bedankt! Ik ga gelijk even kijken :)
Bij de eerste, luxury hair wel leuke kapsels gezien. Iig voor gewoon, ga gelijk even wat frobelen hahaha

Niet echt wat gezien voor de bruiloft, maar ik heb nog even.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:03

Wat vinden jullie een leuk kapsel voor iemand met lang steil haar? ( smal hoofd)
staat een pony dan wel als je niet heel dik haar hebt, en je haar in een scheiding valt wat er maar niet uit gaat.