Zooo dan Anc, behoorlijk bedrag! Op welke site was je je winkelwagentje aan het vullen?
Welke blauwe is dat op je nagels darkdreamer? Vind die wel mooi

Balen brit, kan je ze niet op laten vullen dan?
Nou, flinke verzameling toch, Amanda1980

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Cowgirl up is zooooo mooi. Echt mijn favorietje! Denk dat die (en die van loreal) echt wel vaker gekocht moeten gaan worden, die loreal is namelijk al zowat op en Cowgirl Up gaat ook giga hard!
Kruidvat is ook echt niet goed voor mij.. 8 lakjes meegenomen, ga toch catrice een nieuwe kans geven, gezien alle positieve verhalen van hier. Geslaagd voor een gouden en een rode van catrice en van essence heb ik nog een zooi nail art stripertjes meegenomen. Zo even naar poownie, daarna uitgebreid testen natuurlijk. En moeders, die natuurlijk ook een verslaving rijker is nu, had ook nog 2 lakjes meegenomen.
Net even snel een creatie gemaakt, zit niet top, moet alles nog netjes bijwerken, maar ik ga het er toch zo na stal afhalen en nog een keertje doen. Was even benieuwd naar de kleurencombi.
Kan ook niet wachten tot mijn blye years eve er is, ben giga benieuwd hoe die met goud gaat worden, dat wil ik nl eigenlijk met oud en nieuw! (jaja ben erg vroeg, maar ben nog niet zo goed in al die mooie en rechte strepen, dus heb nog wat tijd nodig om te oefenen hahaha)
Voor de geinteresseerden: Dit is trouwens overal 2 lagen Caught On The Red Carpet van Catrice, 1 laag Goldfinger van Catrice met daaroverheen You're A Goldmine van de special effect toppers van Essence en dan de stipjes met Metallic champagne van essence.
Welke kleur is die koperkleur, Donkerblauw? Mooi, mooi! Ik vind de hele collectie van Rodeo Diva echt zooo geweldig van ChG. Heb Wagon Trail besteld, daar ben ik heeel erg benieuwd naar!
En vind Branding Iron, Gussies-Up Green, Midnight Ride en Side Saddle ook geweldig.
Edit: Ik zag bij de kruidvat ook iets staan van essencë. Better dan gel ofzo, kan dat? Heeft iemand daar ervaring mee? Nagelharder is voor mijn ex-nagelbijt-nageltjes niet genoeg namelijk.. Maar wil ook geen acryl- of gelnagels meer.
Yv_ schreef:Welke kleur is die koperkleur, Donkerblauw? Mooi, mooi! Ik vind de hele collectie van Rodeo Diva echt zooo geweldig van ChG. Heb Wagon Trail besteld, daar ben ik heeel erg benieuwd naar!
En vind Branding Iron, Gussies-Up Green, Midnight Ride en Side Saddle ook geweldig.
Lavien schreef:Waar kopen jullie china glaze?
Anc schreef:Net even alle lakjes die ik nog graag wil hebben in mijn winkelwagentje gezet zodat ik vanuit daar een keuze kan maken.
Dacht dat het wel mee viel, maar het totaal bedrag was € 280,92![]()
Toch maar even een iets strengere selectie maken geloof ik
Anc schreef:Ben spontaan verliefd geworden op ChG Lubu heels en ik wilde hem NU hebben
http://thesidewalks.files.wordpress.com ... 7/lubu.jpg
Donkerblauw schreef:Anc schreef:Ben spontaan verliefd geworden op ChG Lubu heels en ik wilde hem NU hebben
OMG, die moet ik ook hebben! *zet op verlanglijstje*
Dit topic is echt niet goed voor m'n bankrekening..
Donkerblauw schreef:Anc schreef:Ben spontaan verliefd geworden op ChG Lubu heels en ik wilde hem NU hebben
OMG, die moet ik ook hebben! *zet op verlanglijstje*
Dit topic is echt niet goed voor m'n bankrekening..