Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Overigens hebben we hier thuis besloten dat er niet meer geklooid gaat worden.
Gewoon op het pad verder waar ik op zat omdat dat verbetering geeft en minder schadelijk is imo..
De aanpak is nu laat het lichaam zelf sterk worden, en ondersteun waar nodig..
En gelukkig ging dat erg goed, antibiotica niet meer ook niet infuus.
Nu dus dit, ik zal t eens opschrijven hier.![]()
Ochtend/bij opstaan:
- 1 capsule Peapure (pijnstiller/ontstekingsremmer)
- 1 capsule fenylalanine (pijnstiller/ontstekingsremmer/schildklier)
- 1 capsule DAO enzym (allergie)
- 1/6 capsule schildklierhormoon (schildklier)
- 600 mg magnesium
- 180 mg fexofenadine (allergie)
- 50 mg tramadol (pijn)
- progesteroncreme (hormoontjes)
- B1 injectie 30 mg (zenuwpijn/kramp/energie)
- GcMAF injectie (immuuntherapie)
Avond:
- 8 ml ketotifen (allergie)
- 5 mg loratadine (allergiemiddel, maar pakt Borrelia aan, in vitro bewezen)
- 5 mg melatonine
- wietolie (als antibioticum en als spierontspanner)
Verder de magnesium prikken en acupunctuur/dry needling.
Ik heb dit in de loop der jaren zo samengesteld en dat werkt gewoon fijn, ik moet ook nog niks weglaten op dit moment.
De schade lijkt zo echt beperkt te worden, bewezen in mijn bloed en de praktijk.
Al het dikgedrukte is natuurlijk/lichaamseigen/alternatief en zelf samengesteld maar staan wel in mijn dossier, huisarts weet alles eigenlijk.
De wietolie en loratadine zijn bij mij mij mijn antibioticum, en dat werkt hier top.
Het plan is nu mogelijk bioresonantie, good old ontwormingsmiddelen of mogelijk veel meer wietolie.
Maar daar weet ik van wat het doet, dat is geen gok meer.
texelse schreef:@Duijfje; wat super dat je zo veel beter gaat. Mag ik vragen hoe jouw ziektekostenverzekering hier tegenover staat?
Duijfje schreef:texelse schreef:@Duijfje; wat super dat je zo veel beter gaat. Mag ik vragen hoe jouw ziektekostenverzekering hier tegenover staat?
Ja hoor dat mag je vragen
Antwoord is waarschijnlijk niet wat je hoopt... Niks wordt nu uitgekeerd. Moeten alles zelf betalen. €€€
Dat is wat wij (als we het voor elkaar krijgen) willen veranderen. Betaalbaar voor iedereen.. Iedereen heeft recht op de juiste zorg.
melody7 schreef:Jij had toch ook nog 2 kinderen met Lyme Texelse? Dan is het helemaal een zak met geld zeg
Bij mij wordt ook vrijwel niks vergoed, 25 per consult en de antibiotica die mijn huisarts voor wil schrijven.. Jullie weten wel hoeveel er dan nog over blijft.