[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eulogy

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:41

Bedankt! :)

Ik ben er vorige keer geweest toen ik toch in de buurt geweest, gewoon om even te kijken, mensen waren inderdaad heel aardig en wat ik ervan zag (toen ik binnen was werd er net één gezet op iemands voet) zag er goed uit. Toen ik vroeg wat het ongeveer zou kosten, zei ze, ''Het is nu rustig, dus als je wil kunnen we hem gelijk zetten.'', als ik toen gelijk het geld had gehad had ik het gedaan, maar helaas :')

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:44

Joanne1987 schreef:
Megamutsj: is het gewoon een hart of..? Ik zie er zo op het eerste oog niks in :s

Ja het is een hart, gezet in allerlei stylen zoals tribal, maori etc..

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 23:57

Heb vandaag mijn tweede bestelling van de neptattoo's binnengekregen. Dat was het ontwerp van LiveLove van 5 bij 5 cm. Heb die net onder mijn pols geplakt en een groter ontwerp op mijn onderarm net onder mijn elleboog, zodat ik kan vergelijken.
Ik vind die op mijn pols mooier, maar die kan niet zo klein met de krullerige kleine letters. Ik ga zo maar de tattoo artist een berichtje sturen of zij misschien een ontwerp kan maken voor me zonder de krullerige kleine letters. Ik had het laatst zelf geprobeerd maar dat vond ik niet echt mooi geworden.

Als er een mooi ontwerp uitkomt wil ik het waarschijnlijk wel laten zetten, ik heb er alleen ook geen geld voor op dit moment. Ben bezig met mijn rijlessen waarvan ik nog het laatste deel moet betalen en kwam er donderdag achter dat ik pas volgende maand mijn salaris van afgelopen maand krijg (0 uren contract).. Dus het gaat nog minstens 2 maanden duren voordat ik het geld heb als ik het besluit te doen, helaas.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 00:02

Megamutsj schreef:
Joanne1987 schreef:
Megamutsj: is het gewoon een hart of..? Ik zie er zo op het eerste oog niks in :s

Ja het is een hart, gezet in allerlei stylen zoals tribal, maori etc..

ok, niet dat ik dalijk zo blond ben om als enige er niks in te zien haha. vind het erg mooi, blijf er naar kijken, je ziet steeds weer iets nieuws!

vriendlief heeft nu aan de hand van googlen op wallpapers precies gevonden wat ie graag wil!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 09:49

Mijn tweede heb ik ook laten zetten bij tattoo Bob. Erg aardige mensen en vond het zelf wel prettig om gewoon binnen te kunnen lopen op het moment dat ik geld had. En 25% korting met de Rotterdam studentenpas was ook erg fijn toen. Met het resultaat ben ik ook nog steeds erg blij, stond er in 1x goed op. Hij is niet super groot, maar lijnen zijn mooi strak gezet :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 10:02

Wauw Myryana, lef dat je zo heel je onderarm laat vol tekenen! Mooi lettertype ook :j

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 11:33

Dankje Anthea :)

Ik zit nu al te denken wat ik op mijn andere arm wil laten zetten, had eerst ook een tekst in mijn gedachten en aangezien ik toch van symmetrie houd.. hmm.. dat wordt weer nadenken :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 14:00

Yanouuu schreef:
Yanouuu schreef:
:wave:,

Ik heb een tijdje geleden een paar dingen gepost hier, en ik lees steeds heel stil mee :'), er komen echt hele gave dingen voorbij!
Maar goed, ik ben er nu helemaal over uit wat ik zelf wil, maar ik vroeg me af, bij Tattoo Bob in Rotterdam zit ik wel goed toch? :P

Niemand? :=

Die zou ik je niet aanraden eerlijk gezegd...

Maar dat komt omdat ik tattoo's heb gezien die ook daar waren gezet, en niet echt ehh.. mooi waren ;)
Dus dan zou ik er sowieso al niet heen gaan, maar dat is mijn mening!

Ik heb liever een artiest waarvan ik alleen maar goed werk zie.. (Nou zal t er ook aan liggen wie het doet he! Want er werken meer artiesten, tenzij t veranderd is ;) )

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 14:16

wanneer moet jij eigenlijk weer deadxstar?

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 14:19

Macchiato schreef:
Arnhem-Joure is helaas iets te ver op dit moment om even langs te gaan. Mocht het deze week niet lukken om contact te leggen dan ga ik zo snel mogelijk langs vanuit Groningen om een afspraak te maken.

Heeft verder hier iemand ervaring met een afspraak maken bij Low Voltage Ink?

Nogmaals even mijn vraag aangezien ik zo snel mogelijk een afspraak wil maken bij hun :D Kan iemand mij helpen?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 15:31

Joanne1987 schreef:

30 december! :D

Maar ga het misschien verzetten helaas...
eind van de maand gaan we samenwonen!! :D Dat is natuurlijk wel hardstikke leuk!
Dus dat kost ook even wat centjes, spulletjes kopen enzo haha! Dus dan moet m'n tattoo nog eventjes wachten denk ik...

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 15:35

Eilish kan je een foto plaatsen van de 5x5 tattoo, ben benieuwd hoe groot hij er uit ziet? Als mijn ontwerp af is wil ik ook eerst plaktattoos bestellen, ik vond het een ontzettend goed idee van je.

:evaw: *weer in meelees-mode*

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 15:50

DeadxStar schreef:
Joanne1987 schreef:

30 december! :D

Maar ga het misschien verzetten helaas...
eind van de maand gaan we samenwonen!! :D Dat is natuurlijk wel hardstikke leuk!
Dus dat kost ook even wat centjes, spulletjes kopen enzo haha! Dus dan moet m'n tattoo nog eventjes wachten denk ik...

Wat gaaf! Gefeliciteerd! Wij zijn ook even naar de financiële situatie aan het kijken aangezien we 18 mei gaan trouwen... Zover ik weet zijn alle kosten gedekt en dan hebben we natuurlijk dalijk nog het geld dat we ophalen. Maar aangezien dat er ik december al 3 sessies gepland staan eigenlijk... Is vriendlief het ook niet zo mee eens, vind het erg veel ineens dus waarschijnlijk gaat hij ook verzetten als we aankomende week ontwerpen gaan brengen.

SaskiaatjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 16:35

Mijn eerste tattoo is van Tattoo Bob, maar ik was echt niet zo tevreden.
Niet heel strak, uitschietertje hier en daar, heb 'm na 2 jaar iets dikker laten overtrekken door een andere artiest en nu ziet 'ie er veel mooier uit. :j

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 18:30

Splash_ schreef:
Eilish kan je een foto plaatsen van de 5x5 tattoo, ben benieuwd hoe groot hij er uit ziet? Als mijn ontwerp af is wil ik ook eerst plaktattoos bestellen, ik vond het een ontzettend goed idee van je.

:evaw: *weer in meelees-mode*

Ik wist niet meer zeker welke maat ik had besteld (5 of 4 cm). Dus heb hem even opgemeten en deze is 4 bij 4 cm ipv 5 :

http://img856.imageshack.us/img856/1285/dsc00859e.jpg

Mijn pols is ongeveer 5 cm breed, zodat je de verhouding een beetje weet.

Hopelijk heb je er wat aan en ben benieuwd wat je ontwerp wordt! :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:45

Voor de tattoo artiesten;
Een ontwerp als het deze, hoe klein kan je dat maken? (schetsje want volgens mij zou hij mooier zijn als er hier en daar nog wat grijswaarden aan toegevoegd worden maar dat kan ik niet met artliner :'))
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 8006_n.jpg

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:17

pfff vriendlief blijft maar met ideeën komen haha. wordt misschien toch om te beginnen een 'klein' rugstuk tussen zn schouderbladen aangezien hij wel een idee van invulling heeft maar er niet zeker van is dat dit mooi is om de HELE rug te vullen... maar weet iemand toevallig een site waar je naar het 'indiaans' kan vertalen? hij wil graag zn achternaam erin verwerken maar die is (vind ik) niet echt geschikt, is namelijk 'maat'

het idee wat nu staat is in ieder geval een jankende wolf met een maan erachter en een (sterren) hemel, misschien ook een skyline van de rocky mountains maarja om daar nu je hele onderrug mee te vullen... ideeën vanaf mijn kant om mee in te voegen: verder gaan op het indianen thema, dus met man/vrouw indiaan. of op de dieren toer, beer, adelaar en dergelijke... best moeilijk nog haha

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:08

sharoontje schreef:
Megamutsj: Wauw, mooie tattoo en mooie plek :j Heb hem zelf ook daar en ik heb hem ook best wel goed gevoelt eigenlijk... Zal eens kijken of ik een duidelijke foto op m'n pc heb staan :)

*edit*

Toen hij net klaar was met zetten:
Afbeelding

En een foto van een paar dagen geleden:
Afbeelding

Zit as in verwerkt, bij de G-sleutel en de 2 kleine nootjes eronder, van mijn opa en oma :)

zoo wat heeft die van jou heftig gebloed zeg.
Die van mij hebben alle 3 niet gebloed..
Laatst bijgewerkt door Blablabla11 op 07-11-11 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:12

Vorige week gezet.
Had hier toen mijn ontwerpen laten zien
dit is het resultaat geworden

Afbeelding

Afbeelding

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:24

Lindy, ik dacht toen ik naam zag staan die ken je ergens van en toen wist ik het weer, ik heb toen het toppic gevolgd toen je zwanger was en moest bevallen.
Mooi geworden hoor!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:50

Mooi Lindy, ik vind hem alleen niet zo strak? Of lijkt dat zo door de zwelling?

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:54

Wendy_Chewie schreef:
in januari komt er een nieuwe tattoo bij... Op mijn linkerbovenbeen/dij.
Is er hier iemand met ervaring met een tattoo op deze plek? I.v.m. zetten en helen?

Niemand ervaring met deze plek? :)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 13:33

Myryana schreef:
Dankje Anthea :)

Ik zit nu al te denken wat ik op mijn andere arm wil laten zetten, had eerst ook een tekst in mijn gedachten en aangezien ik toch van symmetrie houd.. hmm.. dat wordt weer nadenken :)

Haha dat heb ik ook. Heb op m'n rechteronderarm 3 sneeuwvlokken staan, en ben echt hard aan het bedenken wat ik op mijn andere arm wil, aangezien ik me nu niet echt in evenwicht voel haha.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 14:33

Hij was behoorlijk gezwollen nu helemaal recht en strak :D

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 17:25

NatassJa schreef:
Haha dat heb ik ook. Heb op m'n rechteronderarm 3 sneeuwvlokken staan, en ben echt hard aan het bedenken wat ik op mijn andere arm wil, aangezien ik me nu niet echt in evenwicht voel haha.

Bij mij is het vooral omdat ik op beide schouders ook een tattoo heb, dus nu is het zo "leeg" op een arm.

Lindy: Ik vind hem mooi :) Mag ik alleen vragen wat de eerste naam is? Staat daar Neva? (ik kan de eerste letter echt niet lezen sorry :o )