Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magnummm schreef:Uhm, ik had eerst een andere in gedachten. Een diamantje met tekst erbij. Op mijn arm. Maar mijn moeder was het daar niet zo mee eens...
Ik wil een diamantje met een klein breukje erin en dan in het Engels een tekst die ONGEVEER op dit neer moet komen (ben er dus niet zeker van, misschien dat ik de woorden nog aanpas/vervang of het helemaal anders maak): ik ben als een diamant; stralend, kostbaar en sterk, maar ook kwetsbaar.
Nogmaals, ik wil het in het Engels. Ik kan geen Engels, dus als iemand er een mooie Engelse zin van kan maken..
Ik moet er sowieso nog even over nadenken hoe en wat. En eerst ook maar eens wat ontwerpen laten maken. En dan zien we het wel. Heeft geen haast!
Ik heb er een hele hoop die ik wil. Nog iets met mijn paarden (naam of initialen) en een klavertje vier.
langua schreef:Nee idd... je zou maar zo eens gelijk kunnen hebben hoor... maar zwart is zo zwart. Niet dat ik dat niet mooi vind, maar daar heb ik er al 4 van. Wil eigenlijk wel eens wat anders
DeadxStar schreef:Ik weet natuurlijk niet wat voor tekst je wilt, en hoe groot enzo, maar misschien iets met schaduw enzo, dat toont al heel anders
PuddingXX schreef:ik hoefde maar 2 weken uit de zon te blijven!![]()
ik laat de mijne gewoon in de zomer zetten.. anders moet ik wachten tot de winter en dan kan ik hem nooit laten zien aan anderen omdat er altijd kleding overheen zit dan![]()
Zorg dan uiteraard wel dat ie zo veel mogelijk uit de zon blijft natuurlijk.
Morgen krijg ik de uitslag van mn examens en dan als ik geslaagd ben een afspraak maken!