[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

langua

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 19:27

Nee idd... je zou maar zo eens gelijk kunnen hebben hoor... maar zwart is zo zwart. Niet dat ik dat niet mooi vind, maar daar heb ik er al 4 van. Wil eigenlijk wel eens wat anders :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 21:28

Magnummm schreef:
Uhm, ik had eerst een andere in gedachten. Een diamantje met tekst erbij. Op mijn arm. Maar mijn moeder was het daar niet zo mee eens... :+
Ik wil een diamantje met een klein breukje erin en dan in het Engels een tekst die ONGEVEER op dit neer moet komen (ben er dus niet zeker van, misschien dat ik de woorden nog aanpas/vervang of het helemaal anders maak): ik ben als een diamant; stralend, kostbaar en sterk, maar ook kwetsbaar.
Nogmaals, ik wil het in het Engels. Ik kan geen Engels, dus als iemand er een mooie Engelse zin van kan maken.. :P
Ik moet er sowieso nog even over nadenken hoe en wat. En eerst ook maar eens wat ontwerpen laten maken. En dan zien we het wel. Heeft geen haast! :)
Ik heb er een hele hoop die ik wil. Nog iets met mijn paarden (naam of initialen) en een klavertje vier.

Sorry als die bericht misschien een beetje oud vind maar ik wou het toch nog even zeggen.
Vind je idee wel heel mooi, maar een diamant is helemaal niet kwetsbaar, het is het hardste materiaal wat in de natuur voor komt.

Mijn tattoo komt ein-de-lijk 1 juli. Eigenlijk zou hij 24 mei al komen alleen hadden ze te weinig tijd geplanned 1 uur voor het tekenen en 1 uur voor het zetten, uiteindelijk is hij al 1,5 uur bezig geweest met tekenen en wordt het 3 uur voor het zetten.
Ontwerp is nu af en ik ben er zooooooo verliefd op <3 ik kan niet wachten tot ie staat.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:54

langua schreef:
Nee idd... je zou maar zo eens gelijk kunnen hebben hoor... maar zwart is zo zwart. Niet dat ik dat niet mooi vind, maar daar heb ik er al 4 van. Wil eigenlijk wel eens wat anders :D

Ik weet natuurlijk niet wat voor tekst je wilt, en hoe groot enzo, maar misschien iets met schaduw enzo, dat toont al heel anders :j

bellow2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:31

Ik kom ook even binnenvallen. Wil graag mijn tweede tattoo laten zetten bij Gerrit van Tattoo Mania maar volgens mij moet ik wel even geduld hebben dan

langua

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:48

DeadxStar schreef:
Ik weet natuurlijk niet wat voor tekst je wilt, en hoe groot enzo, maar misschien iets met schaduw enzo, dat toont al heel anders :j

Ja idd... ik wil Sixx AM laten zetten, dus niet echt een tekst... Dan bij de overgang van pols naar hand. Dus ook niet zo groot... Gunst...wat kan het moeilijk zijn he hihi. Maar met schaduwen zou dan misschien ook kunnen idd, ik zal het eens overleggen bij de tattoo shop! Dank je! _/-\o_

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 10:12

En bruin, is dat geen optie? Geen idee of dat mooi is, maar lijkt me zachter dan zwart. :)

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 12:15

mischien is sephia een optie voor je dat blijft mooi :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 12:45

Ik heb mijn afspraak moeten verschuiven. Moest uiteindelijk toch meer tijd voor worden gepland.
Uiteindelijk toch maar de bestaande tat laten bijwerken (blijkbaar was het nodig) en een extra kader erbij. Ook wil ik er een diamantje bij hebben. 24 aug ben ik dan eindelijk aan de beurt.. Pff :=

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 12:48

Foto hé Rox :D
Hoe zie je dat dat bijwerken nodig is?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 13:51

nou tijdje niet geweest, en mag een hoop bijlezen!!
zag wel weer mooie tattoo's voorbij komen :D

als het goed is, ga ik volgende week woensdag naar de shop om mijn tattoo te laten zetten :D
de gene die ik wil dat ze mijn tattoo zet, die is er deze week niet, dus moet volgende week :D

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 14:14

ik wil graag een tattoo maar twijfel een beetje..
ik wil hem op mijn vinger, en dan moet er staan : klik
ik maak fotos en het leek me een grappige tattoo :D
het is dus heel klein en eigenlijk alleen te zien als ik schrijf en als ik dus een foto maak.
Is de vinger een gevoelige plek?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 14:15

De vraag is vooral of je geen spijt gaat krijgen van een tattoo op je handen..

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 14:17

nou dat is mijn gedachte ook!
nu is het nog leuk, maar als je straks wat ouder bent, is het dan nog steeds leuk?

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:10

Even een praktische vraag; hoe lang mag je niet in de zon en niet zwemmen???
Ik ga namelijk in September op vakantie naar Tenerife :P
Dan kan ik uitrekenen wanneer ik m maximaal kan laten zetten!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:17

minimaal 6 weken ;)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:51

6 weken compleet geen zon?
pfff..... dan kunnen we hem beter in de winter laten zetten haha

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:01

Nou bij mij komt ie op een plek die sowieso niet zoveel zon krijgt :P

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:05

ivy_power89 schreef:
6 weken compleet geen zon?
pfff..... dan kunnen we hem beter in de winter laten zetten haha

6 weken ja! Haha. Daarom laat ik die van mij ook eind aug pas afmaken. Dan heb ik iig nog een tijdje dat ik van de zon kan genieten :P tenminste, dat hoop ik. NL kennende :P

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:07

maar ik laat hem op mijn voet zetten, dat betekend dus serieus 6 weken met dichte schoenen lopen?
pfff.... nouja je moet het er maar voor over hebben denk ik dan...

PuddingXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:27

ik hoefde maar 2 weken uit de zon te blijven! :P

ik laat de mijne gewoon in de zomer zetten.. anders moet ik wachten tot de winter en dan kan ik hem nooit laten zien aan anderen omdat er altijd kleding overheen zit dan :P
Zorg dan uiteraard wel dat ie zo veel mogelijk uit de zon blijft natuurlijk.

Morgen krijg ik de uitslag van mn examens en dan als ik geslaagd ben een afspraak maken! :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:31

Woei morgen om half acht tattoo :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:36

PuddingXX schreef:
ik hoefde maar 2 weken uit de zon te blijven! :P

ik laat de mijne gewoon in de zomer zetten.. anders moet ik wachten tot de winter en dan kan ik hem nooit laten zien aan anderen omdat er altijd kleding overheen zit dan :P
Zorg dan uiteraard wel dat ie zo veel mogelijk uit de zon blijft natuurlijk.

Morgen krijg ik de uitslag van mn examens en dan als ik geslaagd ben een afspraak maken! :D

2 weken.. dat vind ik wel erg kort hoor. Die 6 weken is niet voor niks ;)
Je hoeft niet persé te wachten tot de winter, maar wel afgedekt houden in de volle zon.
En tsja, dat is ook weer een keuze die je maakt, een tattoo laten zetten zodat anderen hem persé kunnen zien.. :o

@ ivy: Dichte schoenen hoeft opzich niet persé, maar stel dat je gaat zonnen ofzo, wel even afdekken :j Met een handdoek ofzo, ik zeg maar wat :P
Toen ik die op mn arm net had laten zetten, heeft die ook wel zon gezien, maar nooit vol in de zon gezeten zeg maar.

Spannend ayasha :D

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:42

oo op die manier.
ja draag graag open schoenen als het een beetje mooi weer is, maar snap dat ik dan niet in de volle volle zon moet zitten :)

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:08

Ik kom ook weer even binnenvallen!

December 2009 heb ik hier mijn tatoeage laten zien. Ik ben toendertijd tijdens het tatoeëren gewaarschuwd dat het verslavend zou zijn.
Maar ik was er zeker van dat dit mijn eerste en enigste zou zijn! Toen we klaar waren zeiden ze, tot de volgende tattoo!
Laat ze maar kletsen, dacht ik. Maar ik denk dat ik er nu, 1,5 jaar later, toch aan moet geloven hihi! :o

Ik wil twee woorden laten tatoeëren, met hele grote betekenis voor mij. Ik ben alleen nog niet uit over de plek..
Mijn eerste zit achter mijn oor, waarvan ik zelf kan kiezen of ik het laat zien of niet. Dat vind ik bij deze ook heel belangrijk.
Ik zat te denken aan de binnenkant van mijn voet, schuin onder de enkel zeg maar.
Maar ik ben er nog niet zeker van.. Reden genoeg om er nog even lekker over te brainstormen, voor ik naar de tattooshop ren :D
Misschien dat jullie nog wat goede plekjes weten, waar ik nog niet aan gedacht heb?

Het wordt trouwens geen grote tattoo, misschien net zo lang als een pink en de helft van de breedte..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:10

Dat zei die van mij ook _O- :') "Tot de volgende tattoo he :P" :')