Ik zit nu op te passen en ben morgenochtend vrij dus dan ga ik lekker weer lopen. Heb er zin in.Groetjes s
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daar ben ik ook weer. Heb in de vakantie niet gelopen, met kind op de fiets ernaast was toch niet zo'n succes. Maar dat heb ik geweten zeg... Ik ging de eerste keer enthousiast les 14 lopen, maar dat was echt waardeloos. Ik kwam gewoon niét vooruit. Kon nog geen 2 minuten aan een stuk lopen. Laat staan die 7 die ik had moeten lopen. Dus zaterdag nog verder terug gegaan in het programma en nu les 10 gelopen. Die ging gelukkig wel goed. Dus vanaf daar maar weer rustig verder met opbouwen. Wel balen hoor, ik zat al op les 18 of iets, maar langer dan 3 minuten aan één stuk houd ik echt niet meer vol nu...
!
. tamtam schreef:@Mootje: hoe lang heb jij nu niet gelopen? Ik vertrek volgende maand voor 3 weken naar Cambodja en was niet van plan mijn hardloopschoenen mee te nemen. Ben benieuwd waar ik qua terugval op kan rekenen.
)
Ben zelf 4 weken in Costa Rica geweest en heb ook mijn schoenen thuis gelaten. Wel de laatste 2 weken om de nacht 12 km gelopen op t strand (schildpaddenproject gedaan) dus beenspieren zijn getraind, conditie een stuk minder.. 

). Het is een mooie leidraad, maar vooral de timer vind ik perfect, gezien ik ook graag op eigen gekozen afspeellijsten mag lopen. Ik heb toen voor het eerst 3x 5 minuten gelopen wat best goed ging voor de eerste keer, alleen was ik wel aan het einde duizelig.
ik kwam eerder nooit verder dan 5 minuten en een onvoldoende. nu kan ik hem vast wel uitlopen
Britt_Sisi schreef:Nou ik ben vandaag weer wezen hardlopen en ik had weer last van die verdomde steek in me zij! ik kon gewoon niet meer verder rennen.. hield geen eens de 2 minuten vol of ik moest weer stoppen!
Let er eens op dat je goed rechtop loopt en je je handen een beetje optilt (zodat je schouders wat meer naar achter komen)