Jammer hè, ik heb ook altijd de neiging om meteen een heel pakje op te eten.
O: 2bh met pindakaas en jam en een appel T: plakje cake M: 1bh met kaas/komkommer, 1bh met kipfilet en een mandarijn T: banaan A: ? B: niet veel, ben ziek
Goeie stok achter de deur Tyrcanol hier ook met een jurkje
My_Lady
Geplaatst: 22-02-11 11:49
Dank jullie voor het welkom.
Ik ben dus sinds maandag begonnen met lijnen. Was zondag toch wel geschrokken toen ik op de weegschaal stond Ik wil 9 kilo afvallen
Ik eet nu als ontbijt Brinta met zoetstof. Tussendoor een rijstenwafel. 's middags magere yoghurt met cornflakes en een tarwe boterham met mager beleg. Tussendoor een krentenbol. 's avonds mijn eten Tussendoor een appel en een kiwi en eventueel nog een rijstenwafel.
Veder doe ik alles met de fiets. De auto laat ik heel sportief staan.
O: grote glas groente thee en 1 kiwi. Wou snel naar me paard toe en daarna echt ontbijten. glas soya chocomelk, en schaaltje met ligakoekjes met gespreste sinasappels erin mm lekker T: niks, ontbijt namelijk laat. L:2 boterhammen met smeerkaas. T: continu koekjes zitten er 3 in. A: wat de pot schaft
Goodmeurning! Amy is terug in het land der levenden! Dat wil zeggen dat ik mijn eten weer binnen houdt, maar ben nog heeeel erg aan het niezen en hoesten en snotteren en hoofdpijn
Vriendlief gaat ontbijt maken trax: Bruine bollen (vers van de bakker) met rucolasla en carpaccio
Voor de rest van mijn eten moet ik nog even kijken, ik wil niet in een keer te veel gaan eten want dan zitten de 5 kilo die er door het ziek zijn af zijn zo weer aan
ik heb met even op de weegschaal gestaan en hoopte dat er niets bij zou zitten in verband met hele weekend feest vieren, maar nee weer een kilo lichter zal ik trouwens een topic in elkaar zetten waar we het totaal van de afgevallen kilo's een keer bij elkaar optellen?
nou dat iedereen daar ff meldt hoeveel die al kwijt is in totaal en dat ik t van alle mensen hier bij elkaar optel! ben wel heel erg benieuwd namelijk! :p en als je dat hier doet is t een beetje boel onoverzichtelijk:)
Anders even een verzoekje in hele grote letters neerzetten Of nu al meteen een topic maken, dan zet ik hem in de opening? en gooi je hem hier ook een paar keer neer?