[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NoGo

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 11:49

Over 20 jaar, ik zou dus nu met klem JA zeggen, maar ze is ook pas overleden en ik weet uit ervaring het slijt uiteindelijk wel...hmmm toch iets om over na te denken en de reden dat ik dus twijfel...

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 11:53

Ben nog altijd een meelezer hier en zie echt suuper mooie tattoo´s weer voorbij komen!

NoGo: Ik heb er bewust voor gekozen er geen letter of naam bij te zetten maar ik vond het symbool al zo duidelijk staan voor de herinnering aan mijn pony
Maar aan de andere kant, waarom zou je het niet doen als je zeker bent dat het is wat je wilt?

Over 2 weekjes mag ik eindelijkkk voor mn 2e tattoo *\o/* Ik ben zo benieuwd hoe de schets dan geworden is!
Ik ben een beetje aan het twijfelen of k het klaverte wel bij de tekst wil of alleen de tekst.. Ik heb namelijk op mn buik al een zwart klavertje en ik ben bang dat het zo druk wordt.
Maar dat kan ik ter plekke nog wel bekijken denk ik? Die van mn broertje is ter plekke getekend dus ik denk dat het opzich geen probleem moet zijn.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 11:54

Alles kan ter plekke nog veranderd, weggehaald en bijgevoegd worden. :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 12:00

Ja ik moet het nog even afzien, en als je zo lang op iets moet wachten ga ik altijd een beetje twijfelen, gewoon teveel tijd om erover na te denken.
Maar als ik m er vandaag op kon laten zetten zou ik dat zo doen!

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 12:01

NoGo: Ik heb in december een tatoeage laten zetten voor m'n hond, die ik in de zomer heb laten inslapen. Ik heb een hondenpoot met de letter L, van Laika (haar naam). Persoonlijk vind ik de voorletter mooier, ook omdat het anders te groot werd. Maar dat is denk ik gewoon een keuze die je zelf moet maken. Misschien heb ik over 20 jaar wel spijt van deze tattoo, maar ik leef hier en nu, niet over 20 jaar. Ik zie dit ook als een stukje verwerking voor mezelf, op deze manier is ze namelijk nog altijd bij me.

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 12:11

Hihi, ik heb sinds januari een ster op mn schouder. En gister een hempje aan met het stappen. Toch nog behoorlijk veel reacties gehad. Vooral om de opmerking: "Is die echt?" Moest ik hard lachen :D En wat ben ik er nog steeds blij mee :) Was wel elke keer heeeel trots als ik weer iemand zag kijken :)

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 12:12

idd zoon symbool en dan de eerste letter vind ik ook heel mooi

ik mag woensdag .
krijg dan mijn hand afdruk en heb besloten hem op mijn schouderblad te laten zetten.
wil er uiteindelijk nog iets omheen maar ik heb op dit moment gewoon te veel leuke ideen dus denk dat ik daar nog mee wacht en in elkgeval met hem bespreek heb ook zo iets het kan er altijd nog bij eraf gaat wat moeilijker :+ en zo ie zo wil ik die hand afdruk dat is echt voor 1000 % zeker :D

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 13:36

Ik heb net toch een afspraak gemaakt voor een tattoo, op 9 mei (me verjaardag) *\o/* vond het wel een aparte gang van zaken...
Zo moest ik een aanbetaling doen en ben ik toch vrij duidelijk in wat ik wil er is niets opgeschreven voor het meisje die me tattoo moest gaan zetten en er werd gezegd dat ik 9 mei eventueel veranderingen kon vragen op hetgeen ze had voorgetekend...daar krijg ik dus echt de kriebels van want ben best wel een pietje precies :\

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 14:19

spannend nogo!

Ladies, ik heb een vraag, wederom over littekens.
Ben nu bij 3 verschillende shops geweest.

Shop 1 vertelde me, dat het geen enkel probleem was, en er gewoon over mijn litteken heen getatoeëerd kon worden.
Shop 2 hier hebben 2 tatoeëerders naar mijn litteken gekeken, er kon overheen getatoeëerd worden, echter konden er geen lijnen gezet worden, dat zou uitvloeien. Dan zou het dus een grote tattoo zonder zwarte lijnen moeten worden.
Shop 3 (london) vertelde mij echter dat het helemaal niet mogelijk was er overheen te tatoeëren ..

zucht, ik weet het niet meer, 3 shops 3 meningen..

mijn litteken:

Afbeelding

Afbeelding

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 15:02

@NoGo, Ik heb ook een tattoo laten zetten met de letter van mijn pony die in september 2009 ingeslapen is. Ik heb het chinese teken van het paard met daardoorheen in het heel donker rood, de L heel sierlijk staan. Heb er nog geen seconde spijt van gehad, maar weet ook dat ik dat over 20 jaar nog niet heb. En verdriet kan wel slijten, maar bij mij blijft het altijd een zere plek, vandaar het speciale plekje voor haar! :)

Sinds 4 weken heb ik een Latijnse spreuk op m'n pols staan, en daar heb ik meer twijfels over gehad, omdat ik bij die andere direct wist wat ik wilde en dat bij deze nog niet geheel duidelijk was :)

Denk er gewoon goed over na, ga een paar shops af, kijk of ze jou gedachten op papier kunnen zetten!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 15:22

ik heb reactie gehad van skunx in Londen, ze willen mijn tattoo gaan zetten :j afhankelijk van de plek (wat we dan nog even rustig aan bespreken, omdat ik wel graag een plek wil die niet al te veel op hoeft te vallen wegens mijn werk en toekomstige eventuele andere banen in de zorg) tussen de 80 en 120 pond gaan kosten.

nu dus nog de allerlaatste vraag, durf ik het echt aan (met mijn naalden fobie :') ) en ga ik de afspraak boeken?

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:03

Zelf ben ik ook echt geen held met naalden maar van de naalden heb ik absoluut geen last gehad.
Ik vond het ook ontzettend meevallen met de pijn en heb gewoon mee zitten kijken.

Bij mijn voet verwacht ik meer pijn, maar durf ik wel mee te kijken en dat doe ik bij een inenting of bloed prikken echt niet.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:48

Ik heb beide in principe. Ik heb ter nagedachtenis aan inmiddels 5 overleden honden voor elk een pootje op mijn kuit. Daarnaast heb ik van mijn eerste hondje haar foto en van een van mijn overleden paarden haar silhouette, heel herkenbaar, helemaal "haar" niet zomaar een paarje. De eerste heb ik nu 20 jaar en geen spijtm de rest een jaar en uiteraard ook geen spijt, al heb ik niet zo snel spijt.

Ik hoop dat over dat litteken getatoeerd kan worden :j zou wel mooi zijn.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:03

NoGo: Als je er nog niet zeker over bent of je er misschien later spijt van gaat krijgen: niet doen. Wacht nog even. Als je het over een paar weken/maanden nog steeds zo graag kun je het altijd nog laten doen. En uit je berichtje lijkt het alsof je je niet helemaal lekker voelde bij deze shop? Het is jouw lijf he! Dus als je het niet vertrouwd, of het niet goed voelt, ga lekker naar een ander! :) Succes met je besluit!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:07

Ik heb ook zwaar naaldenfobie, maar even doorbijten en het is zo voorbij :j
Zo lang je het eindresultaat in je hoofd houdt en denkt: als het klaar is, heb je ook wat. Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden :j

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:08

Ah heb het tattoo topic weer gevonden!

Marsh je tattoo is echt heel erg gaaf :)

Wil toch even mijn twee tattoos showen :)
Afbeelding
Afbeelding

Allebei gezet door Scott Ellis, een tattoo artist uit Amerika die naar Frankrijk kwam voor Conventies.

Heb nu echt de tattoo kriebels gekregen en wil er nog meer (wilde ik sowieso al maar heb nu wel leuke plannetjes)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:43

Roxxiejj schreef:
Ik heb ook zwaar naaldenfobie, maar even doorbijten en het is zo voorbij :j
Zo lang je het eindresultaat in je hoofd houdt en denkt: als het klaar is, heb je ook wat. Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden :j

true :j

Ik heb inmiddels vriendinnetje met wie ik naar Londen ga gemaild, om even te overleggen welke dag het beste uit komt, we zijn tenslotte samen daar haha

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 10:12

NoGo schreef:
Ik heb net toch een afspraak gemaakt voor een tattoo, op 9 mei (me verjaardag) *\o/* vond het wel een aparte gang van zaken...
Zo moest ik een aanbetaling doen en ben ik toch vrij duidelijk in wat ik wil er is niets opgeschreven voor het meisje die me tattoo moest gaan zetten en er werd gezegd dat ik 9 mei eventueel veranderingen kon vragen op hetgeen ze had voorgetekend...daar krijg ik dus echt de kriebels van want ben best wel een pietje precies :\

NoGo ik zou als ik jou was en je twijfelt het nu echt nog niet doen.. Een aan betaling is bij de meeste shops wel gewenst, als jij niet komt opdagen die dag dan hebben ze 1 voor niets wat getekend en 2 de tijd dat jij ingepland stond geen geld verdiend!
Op de dag dat jij daar komt dan gaan jullie eerst samen naar de tekening kijken en het precies zo maken als jij het wilt, komt echt niets op je lichaam zonder dat jij de tekening 100% hebt goed gekeurd ;-)

Lola heeft JEUKKKKKKKKKKKKKKKKK Brrrrrrrr........... Lag er vannacht gewoon wakker van hahah Ik draai me snachts op mijn rug en dan begint het te jeuken omdat er natuurlijk wrijving is!

Hier foto'tje van dat hij niet meer rood en dik is ;-)
Afbeelding

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 10:50

Lola, tja wat de aanbetaling betrefd heb je idd gelijk is ook wel logisch.
En snap ook wel dat er niets op me lijf getekend word wat ik niet mooi vind maar ik hou gewoon niet zo van onzekerheid en verrassingen ;)

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 14:53

Ik ga hem nu wel langzaam aan knijpen,, heb ook zwaar naaldenfobie en zat gister naar Maimi Ink te kijken en kan niet echt zeggen dat het zachtjes verloopt... :? Maar ik ga het wel doen!! :j

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 14:58

Ik krijs de hele boel bij elkaar als ik moet bloedprikken. Vond deze pijn niet vergelijkbaar (heb ook nog eens een schrikbarend lage pijngrens ;) ), maar was zo gemotiveerd naar het eindresultaat dat ik alles prima vond :j

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 14:59

Ik kijk op mijn vrije dagen altijd LA Ink 's ochtends, en dan lijkt het mij juist weer mee te vallen, haha! :P

Bloedprikken vind ik helemaal niet pijnlijk, voel er eigenlijk niks van. Vind het bijna leuk _O-

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 15:25

nou 27 mei om 14.00 ben ik aan de beurt hoor! We gaan dan gezamelijk even rustig bekijken waar ik mijn tattoo het beste kan plaatsen (wegens mijn werk/toekomstige andere banen in de zorg) en dan zal hij gezet worden :j

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 15:47

Ik heb mijn as tattoo idee ook aangepast, heb de afspraak in Hoorn afgezegd (ontslagen), dus als ik weer werk heb (heb woensdag een sollicitatiegesprek), dan ga ik geld wegleggen en dan laat ik hem alsnog zetten, alleen komt hij niet meer op mijn been en word het niet helemaal het ontwerp zoals ik hem al op papier hád staan, maar ik laat de tattoo die op mijn buik staat een stuk(je) verlengen, mét as en roosjes e.d..

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 17:40

Nog twee nachtjes slapen en dan mag ik :# heb er zin in!